abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62173925
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:58 schreef Juup© het volgende:
Hoe kan ik instellen dat als ik iets zoek via de zoekvenster (rechts bovenin) dat het opent in een nieuwe pagina?
about:config

browser.search.openintab op true zetten
pi_62174246
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 19:15 schreef mcDavid het volgende:
nieuwste versie van flash installeren?
Reeds gedaan. Internet Explorer werkt wel. Youtube werkt wel. Maar niet embedded. Andere flash-filmpjes werken wel. En ik zie dus wel een menu, met o.a. "about Flash 9" (en ook bij 10 Beta?). Maar het werkt niet.
pi_62174541
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:12 schreef Monidique het volgende:

[..]

Reeds gedaan. Internet Explorer werkt wel. Youtube werkt wel. Maar niet embedded. Andere flash-filmpjes werken wel. En ik zie dus wel een menu, met o.a. "about Flash 9" (en ook bij 10 Beta?). Maar het werkt niet.
Kan het zijn dat je extensies hebt die de boel vernachelen?

start -> uitvoeren, "firefox.exe -safe-mode" intypen, kijken of het dan wel werkt.
pi_62177425
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:00 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Eeuwige dank
  maandag 6 oktober 2008 @ 16:57:52 #205
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_62177502
daar sluit ik me bij aan, werkt veel relaxter zo
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_62178000
Als ik met de middelste muis knop op search druk opent het automatisch in een nieuw scherm.
pi_62178709
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:17 schreef robbolo het volgende:
Als ik met de middelste muis knop op search druk opent het automatisch in een nieuw scherm.
Je gaat toch niet eerst iets intypen, dan je toetsenbord loslaten om je muis te pakken, de muis de goeie kant op bewegen en middelklikken, als je ook gewoon enter kunt rammen?

[ Bericht 28% gewijzigd door mcDavid op 06-10-2008 17:58:18 ]
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:03:51 #208
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_62180761
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:42 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Je gaat toch niet eerst iets intypen, dan je toetsenbord loslaten om je muis te pakken, de muis de goeie kant op bewegen en middelklikken, als je ook gewoon enter kunt rammen?
alt-enter
pi_62181340
Dat is dan wel weer een plausibele oplossing.

Of gewoon ctrl-T voordat je ctrl-E doet
pi_62181841
Ook nog een handige in deze kwestie is Context Search.
Hoef je niet eens je toetsenbord meer aan te raken voor een zoekopdracht
Gewoon tekst op de website selecteren, rechtermuis erop en zoeken in welke zoekmachine dan ook in je verzamelde search engines.
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:50:50 #211
136730 PiRANiA
pi_62182270
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:38 schreef Werewolf het volgende:
Ook nog een handige in deze kwestie is Context Search.
Hoef je niet eens je toetsenbord meer aan te raken voor een zoekopdracht
Gewoon tekst op de website selecteren, rechtermuis erop en zoeken in welke zoekmachine dan ook in je verzamelde search engines.
Ik gebruik toch alleen maar google
pi_62182899
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:50 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Ik gebruik toch alleen maar google
Zonde! Wikipedia, youtube, Van Dale, en voor web-devvers w3schools en php.net zouden er echt verplicht in moeten staan!
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:45:16 #213
136730 PiRANiA
pi_62186457
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:09 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Zonde! Wikipedia, youtube, Van Dale, en voor web-devvers w3schools en php.net zouden er echt verplicht in moeten staan!
ik typ altijd wiki voor mijn query als ik een wiki zoek
zelfde geldt voor alle andere sites
pi_62189137
Als je zoveel zoekmachines hebt als ik erin heb staan vergeet je op een gegeven moment de keywords die je eraan hebt gekoppeld wel.
Zeker als je de Add to search bar plugin ook hebt geïnstalleerd krijg je er snel een hoop

Vandale, Google, Acronym finder, IMBD, Bol, Wikipedia NL, Wikipedia EN, Firefox addons, Binaries zoekmachine, Torrent zoekmachine etc. etc.
pi_62189697
toevoepoe
Jusqu'ici tout va bien...
pi_62217957
Ik zoek een plugin die tekst vervangt die ik in een webform typ, dus niet tekst in een webpagina maar die het echt vervangt zodra ik het verstuur. Dat hij bijvoorbeeld 14.gif vervangt door

1[img]http://i.fokzine.net/templates/foksilver/i/p/14.gif[/img]

Ik noem maar wat. Bestaat zoiets?
pi_62251326
Ik wil graag een complete backup maken van mijn huidige FF, aangezien ik volgende week mijn pc overnieuw ga installeren maar niet alles overnieuw wil opzoeken, wat ik graag wil houden is:

-Opgeslagen wachtwoorden
-Bookmarks
-Addons/theme's
-Instellingen (van de addons voornamelijk, zoals organizestatusbar, wil ik niet helemaal overnieuw mee hoeven te beginnen...)

Iemand een idee?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 05:33:38 #218
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_62251459
Je gehele profilefolder van Firefox kopieren . Je kan deze na herinstallatie terugzetten, en zo heb je geen verlies van de bovenstaande data. Eerst profiel laten aanmaken, en dan in het betreffende profielnaam de content terugzetten.

In vista staat deze map in C:\Users\<user>\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles
In XP staat deze map in C:\Documents and Settings\<user\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles
  donderdag 9 oktober 2008 @ 05:38:13 #219
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_62251462
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:00 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Top tip. Dank je wel.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_62256840
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 05:33 schreef Sjowhan het volgende:
Je gehele profilefolder van Firefox kopieren . Je kan deze na herinstallatie terugzetten, en zo heb je geen verlies van de bovenstaande data. Eerst profiel laten aanmaken, en dan in het betreffende profielnaam de content terugzetten.

In vista staat deze map in C:\Users\<user>\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles
In XP staat deze map in C:\Documents and Settings\<user\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles
Ik heb vista, maar het staat er niet (Appdata)

ps: in roaming staat alleen "intel"
ps2: verborgen mappen en bestanden zijn zichtbaar.
pi_62256941
Zoek ff op *.rdf. Dan vindt je wel wat
pi_62256958
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:22 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik heb vista, maar het staat er niet (Appdata)
[ afbeelding ]
ps: in roaming staat alleen "intel"
ps2: verborgen mappen en bestanden zijn zichtbaar.
systeembestanden ook?
pi_62257012
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:26 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

systeembestanden ook?
Woeps

Opgelost nu, bedankt he

[ Bericht 7% gewijzigd door DX11 op 09-10-2008 12:34:31 ]
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:50:19 #224
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_62292916
Hé mensen. Hoe betrouwbaar zijn die plugin's waarmee je Hotmail kunt toevoegen aan Thunderbird?
pi_62294149
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 17:50 schreef KirkLazarus het volgende:
Hé mensen. Hoe betrouwbaar zijn die plugin's waarmee je Hotmail kunt toevoegen aan Thunderbird?
Als ze op de addonsite van mozilla staan zijn ze denk ik wel te vertrouwen.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:31:16 #226
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_62296368
Ik weet niet of dit van Mozilla zelf is: http://webmail.mozdev.org/installation.html
pi_62299351
Weet iemand hoe ik logo's van bladwijzers op de bladwijzerbalk kan veranderen? Ik vind dat blanco blaadje niet zo prettig om naar te kijken namelijk.
Fas est et ab hoste doceri.
pi_62299544
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 22:46 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Weet iemand hoe ik logo's van bladwijzers op de bladwijzerbalk kan veranderen? Ik vind dat blanco blaadje niet zo prettig om naar te kijken namelijk.
weet niet of je die kan veranderen, maar heeft te maken met de favicon van elke website. als je forum.fok.nl bookmarkt dan zie je een fok-logootje bijvoorbeeld
pi_62299833
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 22:46 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/7849
pi_62299858
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 22:55 schreef Misanthropist het volgende:
weet niet of je die kan veranderen, maar heeft te maken met de favicon van elke website. als je forum.fok.nl bookmarkt dan zie je een fok-logootje bijvoorbeeld
Ik heb nu de helft met logo's zoals YouTube Fok en ImageShack, maar dan heb ik bijvoorbeeld Dumpert met zo'n blancoblaadje. En dat ziet er zo kut uit.
pi_62299876
quote:
Mooi, bedankt man. Ik heb zelf ook al gezocht maar kon hem niet vinden.
pi_62393801
hoe zorg je ervoor dat je favorieten niet worden weer gegeven in je navigatiebalk in FF?
pi_62412165
Wat vinden we van firefox 3.1? Wat ik eeeeeerg irritant vind is het vernieuwde wisselen van tab. Als je CTRL+TAB doet dan krijg je zo'n venstertje wat je ook krijgt bij Alt+Tab. Maar dan gaatie niet naar de volgende, maar naar de laatst gebruikte. Dat venstertje is wel fijn, maar kheb ze liever gewoon op volgorde.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_62412970
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 00:56 schreef deliberator het volgende:
hoe zorg je ervoor dat je favorieten niet worden weer gegeven in je navigatiebalk in FF?
pi_62414119
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 00:56 schreef deliberator het volgende:
bookmarks toolbar uitzetten
rechtermuisknop in je menubalk en vinkje uitzetten
pi_62418715
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:10 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

bookmarks toolbar uitzetten
rechtermuisknop in je menubalk en vinkje uitzetten
die staat uit, maar als ik de history wil bekijken, zie ik alleen favorieten
pi_62427361
In Firefox 3, als ik iets download en dat bestand voltooid is, wordt het automatisch uit de lijst van downloads gewist. In heb al in about:config gekeken maar ik zie niks wat er op lijkt om "autoclear" of zo uit te zetten. Het is al vanaf het begin geweest dus ik denk niet dat het door mijn eigen instellingen komt.

Hoe kan ik voltooide downloads blijven zien tot ik ze handmatig verwijder?
pi_62427627
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:59 schreef grizegrijn het volgende:
In Firefox 3, als ik iets download en dat bestand voltooid is, wordt het automatisch uit de lijst van downloads gewist. In heb al in about:config gekeken maar ik zie niks wat er op lijkt om "autoclear" of zo uit te zetten. Het is al vanaf het begin geweest dus ik denk niet dat het door mijn eigen instellingen komt.

opties > privacy > geschiedenis > downloadgeschiedenis onthouden aanvinken
pi_62427733
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:59 schreef grizegrijn het volgende:

browser.download.manager.retention

0 = gelijk na downloaden uit de lijst verwijderen
1 = na afsluiten van Firefox uit de lijst verwijderen
2 = niet uit de lijst verwijderen

Ik heb hem eigenlijk altijd op 0 staan. Op m'n desktop staat een snelkoppeling (met sneltoets) naar m'n downloads-map. Die map staat standaard gesorteerd op datum, dus ik kan zo zien wat de laatste downloads waren.
Als je de lijst niet regelmatig schoonmaakt, zal je merken dat de downloadmanager na verloop van tijd meer tijd nodig heeft om te verschijnen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_62655487
Hoe verander je in DownLoadThemAll de doelmap :s
pi_62655755
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:47 schreef raaavi het volgende:
Hoe verander je in DownLoadThemAll de doelmap :s
Tools->DownThemAll! Tools->preferences.

Is het niet dezelfde map als de normale downloadmanager van Firefox?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_62656004
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:55 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Tools->DownThemAll! Tools->preferences.

Is het niet dezelfde map als de normale downloadmanager van Firefox?
Nee
ze komen automatisch bij me afbeeldingen
terwijl ik speciale map heb voor downloads van DTA.
en ik zie het NERGENS in de instellingen staan.
pi_62656064
klik eens met de rechtermuisknop op een plaatje (bijvoorbeeld je usericon) en kies dan "save image with DownThemAll!".

Je krijgt dan gewoon een venstertje waarin je de downloadlocatie kan instellen.
pi_62656105
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:05 schreef Jordy-B het volgende:
klik eens met de rechtermuisknop op een plaatje (bijvoorbeeld je usericon) en kies dan "save image with DownThemAll!".

Je krijgt dan gewoon een venstertje waarin je de downloadlocatie kan instellen.
Ah mooi
t werkt.
raar dat het niet in de normale instellingen staat.
pi_62656143
bedankt !
pi_62657615
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:07 schreef raaavi het volgende:

[..]

Ah mooi
t werkt.
raar dat het niet in de normale instellingen staat.
Dat vind ik ook... ik stond er eigenlijk van te kijken dat het niet gewoon bij de preferences stond... (er stond wel iets, maar dat is de map voor tijdelijke bestanden).
pi_62660399
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 00:15 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat vind ik ook... ik stond er eigenlijk van te kijken dat het niet gewoon bij de preferences stond... (er stond wel iets, maar dat is de map voor tijdelijke bestanden).
Ja !
anyway, problem solved.
pi_62686163
Ondanks dat ik in de opties voor NZB files heb ingesteld dat ze moeten worden geopend met altbinz.exe en ik in het downloadscherm het vinkje "Do this automatically for files like this from now on." aan heb gezet, blijft deze popup komen.
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:33:40 #249
136730 PiRANiA
pi_62753396
Holy shit dat Mozilla Minefield is snel! Unbelieveable!
zijn hier nog gebruikers van minefield?
pi_62753509
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:33 schreef PiRANiA het volgende:
Holy shit dat Mozilla Minefield is snel! Unbelieveable!
zijn hier nog gebruikers van minefield?
ik ken het niet, wat is het precies?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')