Met MozBackup kun je een hoop backuppen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:51 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb een vraagje : Ik wil eigenlijk van vista af, dus ik ga XP er weer opzetten. Nu is mijn vraag of ik al mijn instelling van Firefox kan mee nemen ? Dus dat er een bepaald bestand is wat ik kan kopiëren. Ik heb het dan over mijn werkbalken met links en dergelijke!
Merci
En ik weet niet of Mozbackup ook extensions doet, maar dat doet FEBE dan weerquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Met MozBackup kun je een hoop backuppen.
Natuurlijk heeft FF dat wel.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:16 schreef Zapper het volgende:
Heeft Firefox geen cache??Ieder topic of pagina die ik open met plaatjes wordt iedere keer volledig opnieuw geladen, terwijl ik bepaalde pagina's/topics eerder geladen heb, vaak nog in dezelfde sessie. Toch wordt iedere keer de hele lading plaatjes opnieuw gedownload, dit kan toch niet de bedoeling zijn?
quote:Verander het algemene caching gedrag
Typ in de adresbalk: about:config
zoek dan op:
browser.cache.check_doc_frequency = 0|1|2|3
Waar de onderstaande instellingen mogelijk zijn:
0: één maal controleren per url/sessie,
1: altijd cache gebruiken,
2: nooit cache gebruiken,
3: gebruik regels (standaard)
Vriendelijk bedankt!quote:Op maandag 12 mei 2008 14:48 schreef Juup© het volgende:
Natuurlijk heeft FF dat wel.
[ afbeelding ]
[..]
Jup. Maar ik vind het vreemd dat hij standaard bij Ubuntu 8.04 kwam..quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:21 schreef Devrim_ het volgende:
Snap je wel wat beta is?
Ook al had het programma 100 betas dan nog hoeft het niet stabiel te zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:39 schreef Q. het volgende:
Nou ja, een 5e beta zou wel enigzins stabiel en snel moeten zijn hoor.
Dat is omdat binnen een release van ubuntu er in principe geen grote versiewijzigingen plaats kunnen vinden. Hadden ze er versie 2 ingestopt dan had men moeten wachten tot 8.10 voor versie 3.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jup. Maar ik vind het vreemd dat hij standaard bij Ubuntu 8.04 kwam..
Is een bekend probleem.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:50 schreef robbolo het volgende:
Ik heb de laatste tijd erg veel problemen met het kijken van filmpjes. Als ik er een paar heb bekeken, worden alleen de eerste paar seconden afgespeeld en zonder geluid. Moet m dan opnieuw openen, om t filmpje te bekijken. Is er een oplossing voor?
Heb m gedownload, maar hopen dat t werktquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Is een bekend probleem.
Probeer de nieuwe beta van Flash Player (versie 10 dacht ik)
laat het ff wetenquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:31 schreef robbolo het volgende:
[..]
Heb m gedownload, maar hopen dat t werktIn ieder geval bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |