Al gedaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:13 schreef mcDavid het volgende:
Firefox weer als standaardbrowser instellen?
(opties, tab algemeen)
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:17 schreef mcDavid het volgende:
Danneuh... het eea opnieuw opstarten ofzo? Zou gewoon moeten werken...
Geen idee, is mij nog niets opgevallenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:13 schreef mcDavid het volgende:we zijn aan 2.0.0.13 toe!
Wat is er veranderd?
Mijn tekst is allemaal veel groter geworden. Het ziet er nu niet echt mooi uitquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:13 schreef mcDavid het volgende:we zijn aan 2.0.0.13 toe!
Wat is er veranderd?
ctrl+0 ? (als in: nul)quote:Op donderdag 27 maart 200818:10 schreef andre347 het volgende:
[..]
Mijn tekst is allemaal veel groter geworden. Het ziet er nu niet echt mooi uitHoe kan ik dit weer veranderen
Nee, ik wilde 't net gaan postenquote:Op donderdag 3 april 2008 10:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben ik de enige hier die sinds gisteravond FF3b5 update heb gekregen?
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, ik wilde 't net gaan posten.
FOK! is uberhaupt sneller geworden.quote:Op donderdag 3 april 200810:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
Merk jij veranderingen? Wat is er eigenlijk veranderd?
Ik heb een klein vermoeden dat fok sneller is met ladenmaar misschien heb ik nu wel het beste moment van de dag te pakken dat fok gewoon iets sneller is en ligt het niet aan FF
Heeft ie het licht gezien? Zijn er een partij bouwlampen gaan branden bij hemquote:Op donderdag 3 april 2008 11:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
FOK! is uberhaupt sneller geworden.
Danny heeft eindelijk door dat het wel degelijk scheelt als je de zelfde pagina kunt maken met de helft minder HTML-code
Iemand verder nog?quote:Op dinsdag 1 april 200802:41 schreef mcDavid het volgende:
Weet iemand of (en zo ja hoe) je de volgorde van de icoontjes in je statusbalk kunt veranderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |