abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212322
Hier nog een letterlijk verslagje van het gebeuren:

31-10-'99) Gisteren stond de intercom van de montagekamer open waar op dat moment een aantal mensen de uitzending van donderdag aan het monteren waren . Tevens gaf men op diverse momenten commentaar op de bewoners. de bewoners deden net of ze niets in de gaten hadden en luisterden ademloos. Zowiezo vonden ze het natuurlijk interessant om de uitzending van de donderdag in z'n geheel te horen, maar ook het commentaar was interessant (explosief) Op een gegeven moment zei een van de technici? redactie? " moet je die eikels nou eens zien" Op dat moment zei Bart zo hard "KUT" dat de echo daarvan via de intercom terugkwam en de technici op dat moment pas (na een half uur ongeveer) in de gaten hadden dat de intercom openstond. De bewoners vonden het toen wel welletjes en vloekten en tierden dat het een lieve lust was. Er werd openlijk gesproken over "als ze me eikel noemen ga ik naar huis" (Ruud) en " ze zouden ons toch met respect behandelen" (Karin), " Ik heb zin om de hele boel kapot te rammen" (Maurice), " Ik ga naar de dagboekkamer en ga op de tafel schijten" (Maurice) etc etc . Niemand liet zich onbetuigd ook Willem niet, iedereen was kwaad. Ze hebben nog een hele tijd zitten overleggen en zitten mokken. Op een gegeven moment wilden ze met Humie of iemand anders spreken in de dagboekkamer, maar dat kon niet omdat "er maar 1 persoon was of zo" Hier waren de bewoners ook zeer kwaad over omdat dit natuurlijk een zeer duidelijke leugen was. De regie heeft nog wel even gemeld " bewoners we hebben het probleem gevonden, de microfoon en de intercom stonden tegelijk open er wordt aan gewerkt" soort foutje bedankt dus. Ook deze reactie schoot in een zeer verkeerd keelgat. (Met dank aan: me_myself_and_I)
= http://home.multiweb.nl/~lenior/bigmother/

Volgens een ander verslag:Op een gegeven moment begint Willem met een bijl te hakken. Bart of
Maurice zegt dan nog fluisterend: 'Doe niet zo agresief joh.'."

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 03 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_212323
Natuuuuurlijk worden er geen werknemers ontslagen. Dat zou ook niet slim zijn van Veronica: Het laaste wat ze kunnen gebruiken zijn boze ex-medewerkers.Die zouden dan tegenover de pers een boekje open kunnen doen over de gebeurtenissen achter de schermen bij BB, wat ongetwijfeld alleen nog maar meer negatieve publiciteit zou opleveren.Hummie heeft het blijkbaar allemaal weer weten te sussen met haar slinkse gezwam.

Trouwens toch jammer dat Maurice die ene actie ( over dat poepen ) niet heeft doorgezet

how's your yogidrink today?
  donderdag 4 november 1999 @ 00:44:00 #28
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_212324
Vandaag heeft VOO ook toe moeten geven in de media, dat de twee nieuwe bewoonsters gecast zijn.
Zie ook andere topics.

Weinig openheid bij die gasten...

Hunter ; bedankt voor de dokumentatie hier !

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_212325
Hmmmm...de macht van FOk wordt steeds groter...Hier kunnen we alleen maar gebruik van maken..Wat zou VOO ons allen schuiven als we onze ultra high tech richtmicrofoons
weg zouden halen

Oeps..of zeg ik nu te veel

Begin bij het begin en eindig nooit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')