Goddank wel, ben al weer lekker aan het uploadenquote:Op woensdag 2 april 2008 08:41 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.alexmiedema.com/ doet het weer
doet het hierquote:Op woensdag 2 april 2008 13:37 schreef kbeurden het volgende:
Hyves?
doet het hier idd ook niet...quote:Op woensdag 2 april 2008 17:23 schreef ChRoNiC het volgende:
www.hi.nl werkt niet, vrij irritant aangezien ik nu niet gratis kan sms'en
Kan er idd ook niet bij, en daar kwam ik weer omdat hier alle google sites uit de lucht zijn en ik dus niet op gmail kan.quote:
JA! dat dus!quote:Op maandag 7 april 2008 19:24 schreef mvc het volgende:
Zijn er hier meer mensen die via het BBned netwerk op internet zijn aangesloten (providers die gebruik maken van BBned zijn o.a Alice, TweakDSL, Pilmo, Abel, Concepts ICT, InterNLnet, Speedlinq en SpeedXS). Sinds vanmiddag kan ik diverse sites niet meer bereiken, ik vroeg me af of er meer mensen zijn met dit probleem.
Nog meer Pilmo abonnees hier op Fokquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:22 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Kan er idd ook niet bij, en daar kwam ik weer omdat hier alle google sites uit de lucht zijn en ik dus niet op gmail kan.
(Ook nergens zie ik nu die google banners)
[..]
JA! dat dus!
(Ik heb Pilmo) sinds gisteravond, hoewel google pas sinds vandaag
lijkt nu weer verholpen..quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:11 schreef mvc het volgende:
[..]
Nog meer Pilmo abonnees hier op Fokbij mij is het probleem ook nog niet opgelost, soms kan ik inderdaad ook niet op Google. Er was toch zo'n statuspagina van BBned waar je kon zien of er een storing is ?
edit: http://stats.pilmo.com/history.php![]()
Google deed het net bij mij ook even niet (Pilmo).quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:43 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
lijkt nu weer verholpen..
die statspagina klopt volgens mij geen reet van
Maar dat was hier met UPC!Live ook zo..quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:55 schreef Dickies het volgende:
[..]
Google deed het net bij mij ook even niet (Pilmo).
Ja, hier ook, met vlagen werkt het, BBNet is aan het eikelen denk ik, was een paar maanden terug ook.quote:
Hier ook nog steeds, gelukkig kan ik altijd gebruik maken van het onbeveiligd draadloze netwerk van de buurmanquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, hier ook, met vlagen werkt het, BBNet is aan het eikelen denk ik, was een paar maanden terug ook.
Via Orangequote:Op dinsdag 8 april 2008 21:16 schreef allsystemshalt het volgende:
youtube is te bereiken maar traag als dikke stront tegen de berg op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |