Lange tenen, kort lontje was toch de reden dat ze haar FoBo blokkeerde?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wie heeft het nou weer over Enschede
Ja maar dat is toch het Almelo topic?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lange tenen, kort lontje was toch de reden dat ze haar FoBo blokkeerde?
Ja en ik liet me even gaan in het FoBo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lange tenen, kort lontje was toch de reden dat ze haar FoBo blokkeerde?
tsktskquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja en ik liet me even gaan in het FoBo.
Jawel hoor, namelijk uhh..ja uhhh...kan er zo even niet op komen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
is er uberhaupt ooit wat interessants te doen dan in almelo?![]()
Sowieso 1x in de 2 weken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
is er uberhaupt ooit wat interessants te doen dan in almelo?![]()
Ik ben er nog nooit geweest en als ik de filmagenda zie hoef ik er voolopig ook niet heen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:13 schreef VjenneKloetn het volgende:
Wie gaat er regelmatig naar de nieuwe bios dan?
nu nog steeds niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest en als ik de filmagenda zie hoef ik er voolopig ook niet heen.
quote:
dat wel jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
maar ik woon toch liever in almelo dan in hengelo of enschede.
Hoe ga je dat met Heracles doen dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:40 schreef Incolumis het volgende:
dat wel ja![]()
ach ja binnenkort woon ik in Brabant
qua kijken of geld verdienen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:42 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hoe ga je dat met Heracles doen dan?
waar dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:40 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dat wel ja![]()
ach ja binnenkort woon ik in Brabant
kan kiezen uit psv, fc eindhoven, willem 2, den bosch, top ossquote:
Ik ga je missenquote:
Waarom iemand naar Almelo wil verhuizen, waarom geen idee. Werk eventueel?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:09 schreef baniekje het volgende:
"Schop!"
Ik vraag me af of er iemand is die redenen kan noemen om naar Almelo te verhuizen?
Ik woon nu in het Limburgse Kerkrade.
En is er nog een beetje te winkelen?
dat zijn wijken waar je hoog uit dood of zwaargewond gevonden word als je er toch door heen gaatquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:56 schreef Incolumis het volgende:
Almelo is de laatste paar jaar flink aan het verbeteren, er zijn een aantal wijken waar je goed kunt wonen, zoals Windmolenbroek, Schelfhorst, Sluitersveld, Nieuwland. de binnenstad is nog steeds bedroevend, het is in principe 1 lange straat met winkels, maar dat wordt ook helemaal aangepakt over een paar jaar. Hengelo is nog slechter wat dat betreft. Enschede heeft een gezellig centrum.
wijken waar je absoluut niet in gevonden wilt worden zijn Kerkelanden, het oude gedeelte van De Riet, Goosenmaat, Nieuwstraatkwartier.
Dat valt onder de wijk schelfhorst, een prima wijk om in te wonen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:42 schreef baniekje het volgende:
Hoe zit het met Duivenvoorde? Daar staan wat leuke huizen te koop die eventueel in aanmerking zouden kunnen komen.
Hoewel als je in Hengelo werkt, dan wel een kwartier kwijt bent om bij de snelweg te komen. Wat dat betreft is de windmolenbroek praktischer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:42 schreef baniekje het volgende:
Hoe zit het met Duivenvoorde? Daar staan wat leuke huizen te koop die eventueel in aanmerking zouden kunnen komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |