Complimenten dat je het zo lang hebt volgehouden. Het lezen is net zo erg als het luisteren naar die 3, verschrikkelijk dus.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:26 schreef AnTjUh het volgende:
ow en viola holt heeft tegen brian gezegt ga niet steeds verontschuldigen voor je gedrag
dat is zo'n topwijf zegt amanda gelijk
tis weer genoeg geweest nu
Lieke zei ook niet meteen nee; maar die had na enige dagen bedenktijd toch zoiets van "nee"..... terwijl ik een nephuwelijk tussen hun wel zag zitten (toen nog wel, dat was in de 6-2 periode.... toen Lieke nog goed te pruimen was)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:53 schreef Marrije het volgende:
Dat trouwen van Huub. . . Lieke zei meteen nee toenhij dat voorstelde, zou Claire ook moeten doen maar die zie ik er nog wel voor aan om ja te zeggen.
Daar is ze op aangesproken. Ze mag niet meer zeggen dat ze het snapt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:58 schreef Desii het volgende:
[..]
Lieke zei ook niet meteen nee; maar die had na enige dagen bedenktijd toch zoiets van "nee"..... terwijl ik een nephuwelijk tussen hun wel zag zitten (toen nog wel, dat was in de 6-2 periode.... toen Lieke nog goed te pruimen was)
Klara is te stom voor woorden als ze in dit plan meegaat....... maar gelukkig snapt ze alles![]()
Toch denk ik dat @Yvonne gelijk heeft. Zij postte gisteren dat dat huwelijk er nog even doorgejast moet worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:58 schreef Desii het volgende:
Lieke zei ook niet meteen nee; maar die had na enige dagen bedenktijd toch zoiets van "nee"..... terwijl ik een nephuwelijk tussen hun wel zag zitten (toen nog wel, dat was in de 6-2 periode.... toen Lieke nog goed te pruimen was)
Klara is te stom voor woorden als ze in dit plan meegaat....... maar gelukkig snapt ze alles![]()
Wat KAN je nog posten ? Er gebeurd gewoon geen ene reet meer.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:20 schreef Copycat het volgende:
Ik voel zelfs amper behoefte om nog in de COS te posten.
De kooi is dood, ik zeg het je: DOOD!
Mors DOOD.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:20 schreef Copycat het volgende:
Kun je hier posten dan? Leuk. Nou dan wil ik vertellen dat ik vanochtend al olifanten heb gezien, en wrattenzwijnen, en antilopes. Kijk maar in mijn sig.... een prachtig alternatief voor DGKquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat KAN je nog posten ? Er gebeurd gewoon geen ene reet meer.
Lijkt wel of ik naar de webcam van mijn buren aan het kijken ben
Ah, daar was ik net ook ergens in de buurt. Ik zag aapjes.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je hier posten dan? Leuk. Nou dan wil ik vertellen dat ik vanochtend al olifanten heb gezien, en wrattenzwijnen, en antilopes. Kijk maar in mijn sig.... een prachtig alternatief voor DGK
OT: Mooi, de camera's doen het weer , ze zijn bijna een maand uit de lucht geweest, thanx voor de tip.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:30 schreef Disana het volgende:
Kun je hier posten dan? Leuk. Nou dan wil ik vertellen dat ik vanochtend al olifanten heb gezien, en wrattenzwijnen, en antilopes. Kijk maar in mijn sig.... een prachtig alternatief voor DGK
Link? Zoek ook eens naar africam. Is toch veel spannender dan DGK?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah, daar was ik net ook ergens in de buurt. Ik zag aapjes.
Beetje late reactiequote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Is er dan net zoals bij de eerste half jaardag en eerste jaardag een brief binnengekomen waarin staat dat ze mensen mogen uitnodigen of zelfs weer de villa mogen verlaten? Of neemt de febo daar ook geen moeite meer voor om dit publieklijk kennbaar te maken.te maken en wordt dit gewoon achter bekokstoofd?
Goedemorgen iedereen.
Yep, begraven die hap, graag voor 22 mei.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:20 schreef Copycat het volgende:
Echt joh? Fantastisch, ik hoop dat hij er wat van mee krijgt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT: Mooi, de camera's doen het weer , ze zijn bijna een maand uit de lucht geweest, thanx voor de tip.
Vic is daar nu vlak in de buurt.
Zeg maar gerust HEEEEL veel spannender....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Link? Zoek ook eens naar africam. Is toch veel spannender dan DGK?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zeg maar gerust HEEEEL veel spannender....
(Maar ja, zelfs de kleine wijzer van de klok hier aan de muur is nog
spannender als DGK op dit moment)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |