eerst mocht ze alleen maar iets zeggen op donderdag, als rolf wouters van punt a naar punt b moest lopen
"en dan gaat rolf nu praten met mijn persoonlijke mentor, die we best een psycholoog mogen noemen" (maar dat niet is)
toen ging ze interviewen:
"hoe voel je je? boos kwaad of verdrietig?"
"kijk je wel eens naar bb? en wat vind je dan zo fascinerend?"
"sabine, ik heb me zo vreselijk verbaasd over het niveau van de vragen die journalisten aan jou stelden"
en het ziet er niet uit!
is ze soms satirisch bedoeld?
help? tanjalies (als deskundige uit 'het wereldje')? anderen? íemand?
even een compliment voor je geestige reacties. Telkens weer raak en grappig.
LOL :-)
en tja die DD .... valt verder niet veel over te zeggen.
quote:
op 11-01-1999 om 04:39 PM maakte bixister (vermaard psycholoog/onderzoeker) GHaven aan het blozen: (...)compliment(...)
'k geloof niet dat ik dit kan handlen Bix. Evengoed bedankt.
Ofzow...
quote:
op 11-01-1999 om 05:24 PM schreef hobbes het volgende: teleurgesteld moet ik constateren dat ik de enige ben die zich druk maakt over daphne. (bla bla ...)
Ik deel je zorg over DD heus wel. Zo wist ze bij de Almeerse brandweer meteen wat de computer was(terwijl ze bij Ernst thuis eerst 3 keer de TV aan wees) toen het over internet ging.
Dat houdt in dat we op termijn dit soort idioten ook op internet gaan tegenkomen en dat is zeker schrikbarend.
Mijn excuses voor die misplaatste opmerking hierboven.
quote:
op 11-01-1999 om 04:47 PM schreef GHaven het volgende:
[QUOTE]op 11-01-1999 om 04:39 PM maakte bixister (vermaard psycholoog/onderzoeker) GHaven aan het blozen: (...)compliment(...)
'k geloof niet dat ik dit kan handlen Bix. Evengoed bedankt.
[/quote]
haha laat dat 'vermaard' maar weg maar GHaven
bananenbuiger lijkt me ook nog best een zwaar beroep trouwens. net zoiets als chips in zo'n pringlesbusje proppen -zonder ze te breken he. maar mocht het niet lukken met dat handlen van complimenten, ik wil je als psycholoog (doch iets meer onderzoeker) wel te woord staan hoor of bijv. bijdragen aan systematische desensitisatie.
genoeg geslijmd nu.
back to the topic (arme hobbes)
tja ik heb er ook echt geen verklaring voor, dat daphne blijkbaar door veel mensen leuk gevonden wordt en ze steeds wel weer ergens een baantje in de media weet te vinden.
misschien wilde niemand anders het doen....
of is ze de enige die zowel met rolf als met hummie overweg kan...
ach ik vind haar eigenlijk niet boeiend genoeg om me in te verdiepen hobbes. vanwaar heb jij eigenlijk deze fascinatie???
wat ik me nu wel ineens afvraag: hoe zou zij het doen in het BB-huis....??? samen met rolf & hummie, zonder richard & dochterlief..
brrr ik moet er eigenlijk niet aan denken...
quote:
op 11-01-1999 om 05:45 PM schreef bixister het volgende:
ach ik vind haar eigenlijk niet boeiend genoeg om me in te verdiepen hobbes. vanwaar heb jij eigenlijk deze fascinatie???
vroeger wilde ik dolgraag 'op televisie'. een paar screentests verder heb ik me erbij neergelegd dat ik het niet in me heb, en werk ik erg gelukkig 'achter de schermen'.
maar als ik dan zo'n daphne zie, die nog veel minder kan, dan steekt het denk ik toch nog een beetje...............
sorry
op tv komen heeft nog altijd een magische aantrekkingskracht blijkbaar. je zou toch verwachten dat het toegenomen aantal zenders het minder 'bijzonder' maakt, maar daar is niet echt veel van te merken.
ik ben zelf geen haar beter overigens hoor, heb ooit eens aan lingo meegedaan en moest toen ook een dagje bijkomen van het idee dat ik op tv was geweest... (schaam)
zou het ijdelheid zijn? behoefte aan 'roem', oid? wel interessant vraagstuk (interessanter dan waarom DD het nou toevallig net wel 'gemaakt' heeft wellicht - nou ja.... gemaakt.... (grin)
Ze kan toch ook niet uitgekozen zijn vanwege haar "lOOKS", tis toch net een jochie wat z'n laatste puisten kwijt is, weinig vrouwen zijn in het totaal zo onerotisch en afstotelijk als deze Gans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |