Stinkt het daar?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ach, ik zit er meerdere dagen per week, dat is veeel erger
Ja, naar dooie muizenquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:05 schreef m-kay het volgende:
Moet je mau5traps meenemen Bartie..
Aaaah, ik word gek van dat slappe alpha gelul in dat boek van me. Logisch-positivisme my ass!.
Ik doe daar college volgen, koffiedrinken, practicum doen, koffiedrinken, tentamens maken en uuhm koffiedrinkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:05 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Of is dat betondaar ook niet tekort aan volgens mij - maar wot doe jij daar zo daar dan"?
Slechte pauperkoffie verslavingquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Ik doe daar college volgen, koffiedrinken, practicum doen, koffiedrinken, tentamens maken en uuhm koffiedrinken
Mja, het was ook meer om aan te geven hoe boeiend het daar isquote:
En Jarno!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:06 schreef warrel het volgende:
[..]
Boos? Op jou? Ik ben altijd alleen maarom David
![]()
Nou, alleen als ik dat sikje en die gelkuif zie. Verder niet zoquote:
Ik ben ook weer moe. Tentamens.quote:
Kan het zijn dat ik die dingen uberhaupt nog nooit gezien heb?quote:Op donderdag 27 maart 200817:44 schreef Bravebart het volgende:
Godver ik kan geen enantiomeer en cyclohexaan meer zien
Puick plan.quote:Op donderdag 27 maart 200821:47 schreef seekfaM het volgende:
Owja donderdag bier avond in delft
Ook wel studentenavond - Nou drinkse
Care.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik die dingen uberhaupt nog nooit gezien heb?
Voor een eigen huurhuisje in Delft en omgeving wel. Na 2 jaar heb je redelijke kans op een eigen huisje in Delft. Inclusief meerdere kamertjes en met huurtoeslag betaal je dan rond de 240 ofze ex G/W L voor iets dat 6 keer groter is dan zo;n kutkamertje.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:16 schreef warrel het volgende:
[..]
Is dat de beste? Dan ga ik dat doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |