same here!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:34 schreef Afunados het volgende:
TVP, leuke band! Ga ze waarschijnlijk op Werchter zien dit jaar
Ik heb ze beiden live gezien op werchter net, en het waren inderdaad wel twee optredens van hetzelfde kaliber.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:59 schreef kirvis het volgende:
Was echt goed, alleen zoals altijd en overal mensen die door de rustige nummers heen gaan lopen praten...en dan in plaats van iets dichter bij de ander te gaan staan, gewoon keihard gaan lopen roepen zodat iedereen op 2m afstand mee kan (moet) luisteren...![]()
Hoewel ik "Everything all the Time" toch echt vaak beluisterd heb was me nooit opgevallen dat ze ook country elementen hebben, iets wat ik gek genoeg na het optreden opeens ook op het album hoorde.![]()
Trouwens iemand die de eeuwige vergelijking met My Morning Jacket snapt? Ik heb alleen Okonokos en Everything all the time maar ik vat het niet, misschien moet ik beide albums maar eens na elkaar beluisteren.
Dat begrijp ik dus ook nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:59 schreef kirvis het volgende:
Was echt goed, alleen zoals altijd en overal mensen die door de rustige nummers heen gaan lopen praten...en dan in plaats van iets dichter bij de ander te gaan staan, gewoon keihard gaan lopen roepen zodat iedereen op 2m afstand mee kan (moet) luisteren...![]()
Hoewel ik "Everything all the Time" toch echt vaak beluisterd heb was me nooit opgevallen dat ze ook country elementen hebben, iets wat ik gek genoeg na het optreden opeens ook op het album hoorde.![]()
Trouwens iemand die de eeuwige vergelijking met My Morning Jacket snapt? Ik heb alleen Okonokos en Everything all the time maar ik vat het niet, misschien moet ik beide albums maar eens na elkaar beluisteren.
Ik vond beide eigenlijk een beetje tegenvallen. Moet wel gezegd worden, dat ik ze van buiten de tent gevolgd heb.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:01 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik heb ze beiden live gezien op werchter net, en het waren inderdaad wel twee optredens van hetzelfde kaliber.
Band of horses is idd een keigoeie liveband. Heerlijk optreden was het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |