Wat een overdreven reactie van Afellay zeg, als hij ooit naar een buitenlandse topclub wil dan mag hij eerst een heel stuk mannelijker worden.

Het onterecht afgekeurde doelpunt vind ik nog zo erg niet, dat soort dingen kan je moeilijk beoordelen, hooguit kan je zeggen dat er bij twijfel in het voordeel van de aanvallende ploeg moet worden gefloten.
De vrije trap die gegeven werd voor de 2-0 was ook schwalbe van Farfan.

Achteraf gezien gewoon terecht verloren nipt verloren vind ik, we waren te onmachtig na een heel goed begin. Je kunt misschien zeggen dat we door het snelle tegendoelpunt een flinke tik kregen, aan de andere kant kan je ook redeneren dat PSV dan 70 minuten met een heel andere mentaliteit zou spelen.
Wat me wel enorm stoort, wat ik vanmiddag ook al in het live-topic zei, is dat ik het gevoel heb dat Heracles (en dan in het bijzonder Quansah en Boakye) zwaarder bestraft worden sinds dat gezeik van FC Utrecht dat we alleen op zoek zouden zijn naar de ledematen. Ik snap ook niet dat van Hanegem dat gewoon zonder een waarschuwing o.i.d. te incasseren kan zeggen in VI, het is gewoon een enorm stuk beïnvloeding.