Ik weer niet of het al aan de orde is geweest, maar het lijkt mij een goed idee om een (bestuurbare) vlieger vol te schrijven met berichten en deze op te laten boven de tuin. Uiteraard is het allermooiste als deze vlieger in de tuin neerstort.
Andere leuke ideën zijn natuurlijk ook welkom.
[Dit bericht is gewijzigd door Jochie (Datum 01 November 1999).]
- de megafoon
BTW: Jochie, het kan zo echt geen kwaad, zolang V. er deze keer maar niet achterkomt wanneer we dit plannen (zie topic: Dames en Heren van OMA)
M.a.w. jan belt piet, piet belt klaas, klaas belt karel, ... ,henk belt jan.
Ik bied mij aan als eerste schakel.
- Tijd genoeg,
- kan buiten het terein gestart worden,
- de bewoners vinden het zeker leuk als er iemand als een mol boven de grond komt.
Nadeel:
- Niet ongevaarlijk,
- de operatie moet zeer goed gepland worden,
- kans op ontdekking, mede door de tijd die er voor nodig is,
- waarschijnlijk geen vrijwilligers te vinden voor de graaf partij.
I.M.O. Alleen militairen zouden deze operatie succesvol kunnen volbrengen
BB, even better then ZOO station. yeah!!!
quote:
op 11-01-1999 om 02:33 PM schreef Jochie het volgende:
Eigenlijk vind ik het niet zo'n goed idee om het hier op Fok! te posten, maar toch.Ik weer niet of het al aan de orde is geweest, maar het lijkt mij een goed idee om een (bestuurbare) vlieger vol te schrijven met berichten en deze op te laten boven de tuin. Uiteraard is het allermooiste als deze vlieger in de tuin neerstort.
Andere leuke ideën zijn natuurlijk ook welkom.
Als we nou met alle FOK members even het BB Logo borduren en die als vlieger in de tuin laten neerstorten
quote:
op 11-01-1999 om 03:10 PM schreef Jochie het volgende:
Het idee van de tunnel is opzich niet zo gek.- Tijd genoeg,
- kan buiten het terein gestart worden,
- de bewoners vinden het zeker leuk als er iemand als een mol boven de grond komt.Nadeel:
- Niet ongevaarlijk,
- de operatie moet zeer goed gepland worden,
- kans op ontdekking, mede door de tijd die er voor nodig is,
- waarschijnlijk geen vrijwilligers te vinden voor de graaf partij.I.M.O. Alleen militairen zouden deze operatie succesvol kunnen volbrengen
quote:
op 11-01-1999 om 03:24 PM schreef Floyd het volgende:
[QUOTE]op 11-01-1999 om 03:10 PM schreef Jochie het volgende:
--Knip--
I.M.O. Alleen militairen zouden deze operatie succesvol kunnen volbrengen
[/quote]
Lijkt me heel interessant. Geef eens weer hoe jij dat wil gaan realiseren.
Kunnen de bewoners bijvoorbeeld aan een rookwolkje zien wat jij wil zeggen?
tekst: Bart! Gun ze toch een kat!
Hij zal op z'n gemak worden gesteld door 'em te vertellen dat we absoluut geen frontal nudity zoeken ..
En hij mag z'n tandeborstel meenemen ..
En z'n Bulldozer ook ..
Rond 5 december een Sinterklaas met kadootjes op het dak droppen om de schoorsteen te zoeken.
Eventueel ook nog een paar zwarte pieten erbij, en het feest is kompleet. Natuurlijk ook een grote zak om bewoners in te stoppen die het niet meer zien zitten en mee naar Spanje willen
Door de tijd reizen en ons voordoen als post-neutrale obsessies. We banen ons een weg door de heipalen terwijl ze gezet worden en houden de overlevingskansen hoger door ons vol te vreten met nieuwe Rolo's. Mochten we gesnitched worden dan zeggen we gewoon dat we van het nationaal heipaal fonts zijn en ze controleren op vocht. Mochten ze dat niet geloven dan zeggen we gewoon dat we er niet zijn. Zo gauw het Big Brother huisje dan gebouwd is kunnen we alles boven ons horen.
Grtz,
MiRR0RMaN en DEATHRoW http://bigmother.tsx.org
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |