Vochtige brildoekjes werken ook perfect en tasten je scherm niet aan (tenminste bij mij nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:34 schreef ThinAir het volgende:
Hoi,
Ik heb hier een laptop en een 26 inch TFT monitor. Nu heb ik last van vale strepen, soort vlekjes op m'n schermen. Ik heb met een textieldoek eroverheen gewreven, maar dat helpt niet echt.
Bij Dixons kostte een flesje schermreiniger maar liefst 19,95 euro!! Ja, daag. Iemand tips om die vervelende strepen/vage vlekken weg te krijgen?
Bullshit!quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:13 schreef Ra-z het volgende:
gewoon glassex erop boeit niets
Naar de computerboer om de hoek gaan en 4~7 euro betalen voor zulke flesjes.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:34 schreef ThinAir het volgende:
Bij Dixons kostte een flesje schermreiniger maar liefst 19,95 euro!! Ja, daag. Iemand tips om die vervelende strepen/vage vlekken weg te krijgen?
jah joh, ik maak altijd me laptop scherm schoon met glassex dat ontvet tenminste, die speciale schoonmaak bende werkt niet en is veel te duur. magoed wat jij wil,quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:23 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Bullshit!
Vooral geen glassex opdoen. Deze moederneuker wil juist zien, dat je monitor naar de klote gaat.
Dan weet jij niet waar je over praat, want ik ben al zeker 2 panels tegen gekomen die mensen gemold hebben met schoonmaak middelenquote:Op donderdag 20 maart 2008 02:55 schreef Ra-z het volgende:
[..]
jah joh, ik maak altijd me laptop scherm schoon met glassex dat ontvet tenminste, die speciale schoonmaak bende werkt niet en is veel te duur. magoed wat jij wil,
die 'speciale tft cleaner' bende is niets meer dan water met wat troep en het enige wat je ermee doet is alle vette bende uitsmeren over je hele schermdat gelul van die coatings die je eraf poetst is helemaal onzin, want die zitten tussen de bovenste beschermlaag en het paneel zelf
![]()
mongool
![]()
Op een of andere manier wijzen mensen altijd dingen op mijn scherm aan met hun vingers er tegen aan ipv ervoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 07:25 schreef wobbel het volgende:
[..]
Dan weet jij niet waar je over praat, want ik ben al zeker 2 panels tegen gekomen die mensen gemold hebben met schoonmaak middelen![]()
Ik gebruik zelf altijd een TFT cleaner (flesje, iets van 8 euro) en dat werkt echt perfect...zit een superzacht doekje bij en vette vingers krijg je er prima mee af.
Ik vraag me trouwens altijd af hoe die vette vingers erop komenje hebt toch geen touchscreen?
1. Die shit ontvet wel. Zelf genoeg ervaring mee. Ik weet niet wat jij ooit gekocht heb.quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:55 schreef Ra-z het volgende:
[..]
jah joh, ik maak altijd me laptop scherm schoon met glassex dat ontvet tenminste, die speciale schoonmaak bende werkt niet en is veel te duur. magoed wat jij wil,
die 'speciale tft cleaner' bende is niets meer dan water met wat troep en het enige wat je ermee doet is alle vette bende uitsmeren over je hele schermdat gelul van die coatings die je eraf poetst is helemaal onzin, want die zitten tussen de bovenste beschermlaag en het paneel zelf
![]()
mongool
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |