abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57490324
Hoi,

Ik heb hier een laptop en een 26 inch TFT monitor. Nu heb ik last van vale strepen, soort vlekjes op m'n schermen. Ik heb met een textieldoek eroverheen gewreven, maar dat helpt niet echt.

Bij Dixons kostte een flesje schermreiniger maar liefst 19,95 euro!! Ja, daag. Iemand tips om die vervelende strepen/vage vlekken weg te krijgen?
pi_57490387
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:34 schreef ThinAir het volgende:
Hoi,

Ik heb hier een laptop en een 26 inch TFT monitor. Nu heb ik last van vale strepen, soort vlekjes op m'n schermen. Ik heb met een textieldoek eroverheen gewreven, maar dat helpt niet echt.

Bij Dixons kostte een flesje schermreiniger maar liefst 19,95 euro!! Ja, daag. Iemand tips om die vervelende strepen/vage vlekken weg te krijgen?
Vochtige brildoekjes werken ook perfect en tasten je scherm niet aan (tenminste bij mij niet )
pi_57490409
er zijn reinigingdoekjes voor die kun je kopen en gebruiken zitten iets van 100 in een pak
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  donderdag 20 maart 2008 @ 01:06:17 #4
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_57492164
Ik heb toen een flesje reinigingsmiddel voor LCD schermpjes bij de media markt gehaald. Was ook niet al te duur. Werkt prima dat spul.

Trouwens 19.95 lijkt misschien veel, maar je doet wel tering lang met dat spul.
Horrible Cunt!
pi_57492244
gewoon glassex erop boeit niets
  donderdag 20 maart 2008 @ 01:23:41 #6
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_57492362
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 01:13 schreef Ra-z het volgende:
gewoon glassex erop boeit niets
Bullshit!

Vooral geen glassex opdoen. Deze moederneuker wil juist zien, dat je monitor naar de klote gaat.
Horrible Cunt!
pi_57492378
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:34 schreef ThinAir het volgende:
Naar de computerboer om de hoek gaan en 4~7 euro betalen voor zulke flesjes.
So we just called him Fred too
pi_57492688
met een microvezeldoekje.
pi_57492791
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 01:23 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Bullshit!

Vooral geen glassex opdoen. Deze moederneuker wil juist zien, dat je monitor naar de klote gaat.
jah joh, ik maak altijd me laptop scherm schoon met glassex dat ontvet tenminste, die speciale schoonmaak bende werkt niet en is veel te duur. magoed wat jij wil,

die 'speciale tft cleaner' bende is niets meer dan water met wat troep en het enige wat je ermee doet is alle vette bende uitsmeren over je hele scherm dat gelul van die coatings die je eraf poetst is helemaal onzin, want die zitten tussen de bovenste beschermlaag en het paneel zelf

mongool

[ Bericht 16% gewijzigd door Ra-z op 20-03-2008 03:07:07 ]
  donderdag 20 maart 2008 @ 06:41:30 #10
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_57493091
Schopje naar DIG
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 20 maart 2008 @ 07:25:56 #11
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_57493186
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:55 schreef Ra-z het volgende:

[..]

jah joh, ik maak altijd me laptop scherm schoon met glassex dat ontvet tenminste, die speciale schoonmaak bende werkt niet en is veel te duur. magoed wat jij wil,

die 'speciale tft cleaner' bende is niets meer dan water met wat troep en het enige wat je ermee doet is alle vette bende uitsmeren over je hele scherm dat gelul van die coatings die je eraf poetst is helemaal onzin, want die zitten tussen de bovenste beschermlaag en het paneel zelf

mongool

Dan weet jij niet waar je over praat, want ik ben al zeker 2 panels tegen gekomen die mensen gemold hebben met schoonmaak middelen

Ik gebruik zelf altijd een TFT cleaner (flesje, iets van 8 euro) en dat werkt echt perfect...zit een superzacht doekje bij en vette vingers krijg je er prima mee af.

Ik vraag me trouwens altijd af hoe die vette vingers erop komen je hebt toch geen touchscreen?
pi_57500867
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 07:25 schreef wobbel het volgende:

[..]

Dan weet jij niet waar je over praat, want ik ben al zeker 2 panels tegen gekomen die mensen gemold hebben met schoonmaak middelen

Ik gebruik zelf altijd een TFT cleaner (flesje, iets van 8 euro) en dat werkt echt perfect...zit een superzacht doekje bij en vette vingers krijg je er prima mee af.

Ik vraag me trouwens altijd af hoe die vette vingers erop komen je hebt toch geen touchscreen?
Op een of andere manier wijzen mensen altijd dingen op mijn scherm aan met hun vingers er tegen aan ipv ervoor laptop he..

nou heb ik in totaal 4 tft's over zon 8 jaar verzameld waarvan 3 in een laptop en 1 gewone, die allemaal op dezefde manier schoongemaakt zijn ( glassex op een doekje en poetsen ) en het nog allemaal perfect doen

ook kom ik op mijn bijbaan wel eens kapotte tft's tegen die volgens de klant kapot gingen na het schoonmaken maar dat heeft meer te maken met mensen die dat ding zowat onderdompelen in schoonmaak middel of er troep als ammonia op smeren, en dat is idd niet de bedoeling. maar gewone blauwe glassex is water met spiritus, en dat tast geen plastic aan.

Maargoed, koop lekker die zachte doekjes van je en die veel te dure schoonmaak troep, ik weet iig waar ik mijn scherm mee schoon blijf poetsen
  zaterdag 22 maart 2008 @ 00:24:19 #13
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_57532321
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:55 schreef Ra-z het volgende:

[..]

mongool

1. Die shit ontvet wel. Zelf genoeg ervaring mee. Ik weet niet wat jij ooit gekocht heb.

2. ik heb toch echt schermen gezien die erdoor kapot zijn gegaan. Jij hebt geluk gehad, maar waarom raad je iemand anders aan om een risico te nemen

3. Zo duur is dat spul niet.

4. Mongool? Nee ik heb geen downssyndroom.
Horrible Cunt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')