Ik heb ze immer nog........altijd aan op de achtergrond.....quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ga weer ff streams kopen morgen, of niet doen?
een live tv uitzendingquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:57 schreef Katewalker het volgende:
1. Huub 31%
2. Brian 29%
3. Amanda 26%
4. Jaap 11%
5. Claire 3%
Mooi! Laat dat uitschot maar denken dat ze Huub kunnen inhalen..dan gaan ze zeker acoord met een sms-finale..
En dan........
ik zeg: 2 biefstukken minder bij de paardenslagert hier op het dorpquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb ze immer nog........altijd aan op de achtergrond.....
Dan maar een biefstuk per maand minder.....
Ik weet niet waar je woonachtig bent, maar hier kan het gewoon vanuit de luie stoel enzo......quote:
Ik zeg: streams nemen, anders mis je Huub's dood......quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zeg: 2 biefstukken minder bij de paardenslagert hier op het dorp
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga mijn bussie voorgloeien(bekijk het maar, de streams
)
Truste Fok
Truste Ruud, ik kom net binnen maar heb niet de indruk dat er ook maar iets spannends gaat gebeuren.....quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
)
Truste Fok
Ik betrap mezelf er gewoon op dat ik die Brain een kwaadaardig kankergezwel in z'n hoofd toewens vanwege de haat terwijl ik die jongen niet eens kenquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
uit welke duim zou dat getoverd zijn?
trouwens ! Nog Poolse bruiden in de aanbieding?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
)
Truste Fok
Erg toch, het is een TV programma, compleet gescript en toch leef je mee alsof het je buren zijn, het is in principe een goed idee maar de uitvoering, tenenkrommend, misschien is dat juist wel het goede idee er achter, misschien komt er nu juist wel een verbetering in een eventueel deel 2, hoe dan ook, het laat me om de 1 of andere reden niet onberoerd, the horror, misschien ben ik wel net zo'n schaap als waar ze ons voor houden.......quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er gewoon op dat ik die Brain een kwaadaardig kankergezwel in z'n hoofd toewens vanwege de haat terwijl ik die jongen niet eens ken
Truste Ruudquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
)
Truste Fok
Damn, ik had al een hoop scenario's doorgenomen, maar dit is een hele nieuwequote:Op woensdag 19 maart 2008 23:45 schreef yellowfirst het volgende:
Misschien is de moeder (wie dat dan ook moge zijn) van Amanda wel de maitresse van JdM, en wordt Amanda de "terechte" winnares.......
Amanda zou in zijn optrekje in Portugal als zwartwerkster toch ook wel aan de kost kunnen komen, en dan ietwat overbetaald.....quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, ik had al een hoop scenario's doorgenomen, maar dit is een hele nieuwe![]()
JdM moet toch betere manieren kunnen bedenken om de dochter van z'n neukertje van een belasting-vriendelijk zakcentje te kunnen voorzien?!
Tevens dubbele tvpquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo zijn er denk ik veel met 'zelden'![]()
Ik zit er dagelijks (omdat ik streams heb waar niks te beluisteren valt ( en wil toch wel eens horen hoe er in dat hok geluld wordt) en zit ook in het Fok-topic dat daar voor is. (daarna weer wat uurtjes weg wegens verplichtingen![]()
![]()
)
Ik vind Brian een vuile rat en Huub een etterbakje met een veel te grote muil. Over de rest in dat hok heb ik ook niks positiefs te melden.
En ik heb in de uitzendingen niks gezien waardoor ik plotseling SMS-drang krijg voor een bepaalde bewoner.
Ze krijgen er allemaal zijn/haar vet mee.![]()
Het enige positieve wat er nu aan DGK te melden is: FOK!![]()
![]()
Ik geniet er echt van en ook omdat er figuren tussen zitten die tegen de hoofdstroom ingaan en vasthouden aan hun standpunt al zijn ze in de minderheid, EN personen die hun held verdedigen, imo soms tegen beter weten in, maar zeer consequent.
![]()
En het geheel op het forum wordt prachtig voorzien van jpegs, gifs,filmpjes en geschreven tekst over wat er allemaal gebeurd met dat stelletje opgeslotenen dat de beurs wil spekken.![]()
Ja hoor, off-t, ik weet het![]()
On-t.... Ohwat spannend ...
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:59 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Amanda zou in zijn optrekje in Portugal als zwartwerkster toch ook wel aan de kost kunnen komen, en dan ietwat overbetaald.....
Van wie mogen ze dat niet?? Alsof de ambtenaar van burgerlijke stand om een motivatie vraagt?!quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:14 schreef Ziet het volgende:
ze mogen niet trouwen dus, jaap en huub
ze hebben hun motivatie moeten geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |