Tsja, nog snel ff meeliften zolang het nog in de aandacht staat.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook lullig, zijn ze net 1 dag thuis, moeten ze weer op komen draven.
Ik vind het ook enig. Brian kan totaal niet meekomen, zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:
Ik luister voor de verandering even mee met de gitaarles van Brian, hilarisch.
Na 1 1/2 jaar les kan hij werkelijk nog helemaal niks, Jayms moet nog steeds Brian's vingers op de juiste plek leggen. En Brian maar dom lullen: Oh ja, Gis mineur, oh nee Fis mineur....dit is toch een A akkoord, oh ja en dit is een G mineur 11.
Het gaat helemaal nergens over en Jayms maar meelullen.
ik melde me gewoon ziek.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook lullig, zijn ze net 1 dag thuis, moeten ze weer op komen draven.
Wat heeft Brian daar te zoeken! De personificatie van geweld himself.quote:
een pashoofd glad maken met tape, zodat ze straks de rotzooi er weer af kan krijgen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:03 schreef Starlie het volgende:
WTF is Claire aan het doen?!
Het is te hopen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:52 schreef STAP01 het volgende:
Hebben jullie dat nou ook altijd? Als je Brian zo ziet liggen dat je hoopt dat hij nooit meer opstaat?
Ach ja.. je zou maar niets te doen hebben he!quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:07 schreef blomst het volgende:
[..]
een pashoofd glad maken met tape, zodat ze straks de rotzooi er weer af kan krijgen?
klinkt bijna als.......................quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:24 schreef beequeen het volgende:
Holy Mozes, wat een vreselijke foto van Lieke. Is dat wat DGK doet met mensen, ze opleiden tot hoer. Missie geslaagd dan.
Echt hè? Nu probeert hij Redemption Song te spelen maar is nu alweer vergeten hoe het moet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:00 schreef Disana het volgende:
Ik vind het ook enig. Brian kan totaal niet meekomen, zoals gewoonlijk.
Juf Judith was zo gek nog niet: gewoon zeggen waar het op stond.
Dance and sport against violence! Inderdaad echt iets voor Brianquote:
Braaien presteert het zelfs om op een sportgala waar mensen echt wel wat gewend zijn qua geweld, het publiek te choqueren met zijn "beheersing". Best knap op zich....quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:13 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dance and sport against violence! Inderdaad echt iets voor Brian
Was dat nou deze of een andere die vorige week zei dat Brian talent heeft. Hoe ver kun je gaan, he.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè? Nu probeert hij Redemption Song te spelen maar is nu alweer vergeten hoe het moet.
Wat ik echt niet begrijp, die Jayms zit toch volledig voor joker door Brian constant complimentjes te geven? Zijn echte leerlingen moet toch in een deuk liggen of probeert Jayms Brian gewoon voor joker te zetten?
Ach ja, iig klinkt de A vet.![]()
Wow!!!!!!!!quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:18 schreef beequeen het volgende:
Brian wordt met de minuut gekker. Nu roept hij tegen een glazen deur, je weet wel die van Dennix: Wat is er, wat is er?
Ze moeten even komen praten, er zijn "kopers".quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:38 schreef blomst het volgende:
Huub en Brian naar achteren.
excuus aanbieden???
Dat was Jayms idd, net als de dj's en rapper Lamme Lul dat tegen hem zeggen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:28 schreef Disana het volgende:
Was dat nou deze of een andere die vorige week zei dat Brian talent heeft. Hoe ver kun je gaan, he.
En zodra Jayms weg is, begint Brian de bekende paar riedeltjes te tokkelen die hij (onaf, dat wel) wel kent. Hoezo gitaarles.
Nou dan, ik zou me nergens meer druk over maken, de deals met de bewoners zijn ook allang al vastgelegd, de winnaar is bij hun ook al bekend, de "verliezers"zijn goed afgekocht.quote:
Vast wel, het was toch al tijden bekend dat er nog een ruzie, ook met Huub, met Palma in het programma moest?!quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
José zal toch niet gezwicht zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |