Dat is iets te moeilijk voor me sorry: zou m'n god niet weten wat je daarmee bedoeltquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:52 schreef Aaargh! het volgende:
resolved het domein wel ? heb je al een tcpdump gemaakt ?
Heb je de helpdesk van Blackboard/Studenten al gebeld/gemaild? De UvT heeft die éénquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:00 schreef hetzusjevan het volgende:
Niemand hier die ook maar enig idee heeft wat er mis kan zijn en wat we eraan kunnen doen?
Nee.. wist niet dat die er was en aangezien niemand anders een probleem ermee heeft betwijfel ik of zij me kunnen helpen. Denk eerder dat @home kuren heeft?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:17 schreef existenz het volgende:
[..]
Heb je de helpdesk van Blackboard/Studenten al gebeld/gemaild? De UvT heeft die één
Kan een ip ban of iets dergelijks zijn. Of routing problemen van @home idd, maar dat kan de @home helpdesk zo controleren voor jullie (Wel ff aandringen bij de helpdesk om dat te doen).quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee.. wist niet dat die er was en aangezien niemand anders een probleem ermee heeft betwijfel ik of zij me kunnen helpen. Denk eerder dat @home kuren heeft?
Waarom zouden we een ip ban krijgen van BB?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Kan een ip ban of iets dergelijks zijn. Of routing problemen van @home idd, maar dat kan de @home helpdesk zo controleren voor jullie (Wel ff aandringen bij de helpdesk om dat te doen).
Niet zo zeer van BB, wel van het security team op de uvt. Overigens trappen ze je sneller van school af, dan dat ze dat zouden doen. Dus ik verwacht niet dat dit het probleem is.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:33 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waarom zouden we een ip ban krijgen van BB?
*gaat huisgenootjes eens aan de tand voelen wat ze uit hebben gehaald*
Security is ook wel overdreven op de UvT.. in die studieruimtes. In het ene pc gedeelte mag je maar met max. 2 personen bij één pc zitten, bij het andere gedeelte moet je met minstens 3 personen.. wat een gezeik zeg.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:47 schreef existenz het volgende:
[..]
Niet zo zeer van BB, wel van het security team op de uvt. Overigens trappen ze je sneller van school af, dan dat ze dat zouden doen. Dus ik verwacht niet dat dit het probleem is.
quote:Network Timeout
The server at edubb.uvt.nl is taking too long to respond.
contact opnemen met @home dusquote:"Dit probleem is bij ons bekend en is inderdaad een probleem bij @home.
We raden de student daarom aan contact met de helpdesk van @home op te
nemen.Wij hebben dit in het verleden zonder veel succes geprobeerd, maar
misschien luisteren ze wel als hun eigen gebruikers gaan klagen"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |