Lol, koop dan gewoon een kruisboog ofzo..quote:Op zondag 23 maart 2008 19:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zit net een beetje te lezen bij de ervaringen/vragen bij de "TRUE" 50mW green lasers..
..zie ik deze vraag ineens staan:
Can I blind a bear with it?
I like hiking, and there is always the chance of meeting up with a bear who will want to claw my eyes out. Considering that bears have close to the same eyesight as humans(green is brightest), would I be able to shoot this into a bear's eye and temporarily disorient him while we all GTFO?
![]()
![]()
Die zijn wel nep en langzamerquote:Op zondag 23 maart 2008 17:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ook nog maar even een Memory Stick Pro Duo 2GB voor de psp besteld..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.471
In Nederland ¤30, nu ¤11,52..
Welke heb je?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:11 schreef Haijo het volgende:
tvp
Dat mini-butaan brandertje wat er bij zit werkt echt goed! Allleen jammer dat als je hem uitzet hij nog een seconde na brandt. Dat is kut als je hem daarna in je broekzak steekt....
Niet dat iemand die in dit topic komt zakenrelaties heeftquote:Op zondag 23 maart 2008 21:27 schreef Sebasser het volgende:
Erg goede kwaliteit.
Die zou je zo als zakenrelatiegeschenk kunnen weggeven.
Nee, ik had het gevraagd op het forumgeval van dat artikel en daar zeiden een paar lui dat ze het gewoon naar Spanje en Zweden via de gratis methode hadden gedaan. Stond ook in een review. En het duurde niet langer ofzo.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:51 schreef Wessiej het volgende:
Die moet je via EMS shipping laten doen, dat is ong. 20 dollar voor Nederland, dus epic fail.
We hebben het wel allebei over deze he:quote:Op zondag 23 maart 2008 21:58 schreef Wessiej het volgende:
Ik had hem besteld en later geannuleerd omdat er stond EMS shipping, zullen we hem anders allebei nu tegelijk bestellen, kijken of we hem binnen krijgen
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:08 schreef Wessiej het volgende:
Ja, ik heb hem zojuist via normal air mail besteld, nu jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |