Ik hoop het wel, zeg. De hele familie kan dat volgens mij niet handelen mocht er iets met Hab gebeuren. Tis nu al een drama.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:32 schreef Greys het volgende:
Oh, sorry Maes, ik had de post op de vorige bladzijde nog niet gelezen
Wat lullig voor Hab! Hoop dat het snel aanslaat en dat hij nog heel wat jaartjes mee mag gaan
Ik heb zelden zo waanzinnig veel lol gehad. Herinner je de PYAMAMAN nog??quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb er zo'n zin in, lekker puberaal zin om uit te gaan![]()
Ben benieuwd of we dan weer à la 'Mama Mia Let Me Goooooo' *stuiter stuiter* ons zelf richting toilet moeten hopsen
Ik lag ook in een deuk bij het typen er van!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo waanzinnig veel lol gehad. Herinner je de PYAMAMAN nog??
Bij de tv op de bank, gaat het onbewust een stuk sneller.quote:
Ja zo ging het ongeveer, jullie hadden al een paar keer oogcontact gehad maar niet gesproken ofzo. We waren toen toch met het hele stel en stonden op die verhoging. Ik heb hem pyanmaman gedoopt omdat ik het shirtje op de pyama van mijn vader vond lijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lag ook in een deuk bij het typen er van!
En jaaaaaaaaa, daar dacht ik gisteren nog aan, toen ik me ook al in gedachten zat te verheugen. Aan pyamaman! Ik weet nog dat ie een blauwe sweater/shirtje achtig ding aan had en hoe ging het nou verder?
Ik mijn gedachtengang zagen we hem op het laatste moment, vonden we hem wel lollig met zijn piekhaar, ging hij een op gegeven moment verderop richting uitgang staan en wenkte ik hem terug en zoende ik hem recht op zijn snavel? Of is dat nou alleen in mijn ietwat aangetaste beleving gebeurd en was het helemaal niet zo?![]()
Geen zorgen, schat het was ruim voor zijn tijd. Zegt de naam Visbeen je nog iets???????quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
Disclaimer op mijn post hierboven: mocht het wel zo gegaan zijn... het was vóór Meneer Greys zijn tijd hoor![]()
(Voor meelezers die misschien een heul verkeerd idee krijgen nu!)
Het was toch voor zijn tijd he? Ja toch?
Dat rijden ging om de beurt volgens mij. Ik heb wel bij jou in de auto gezeten en bij jeweetwel. Maar ik weet ook dat ik zelf 's morgens om 5 uur naar huis reed en toen meneer Maes belde die nog bij Swift in de nachtdienst werkte.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:12 schreef Greys het volgende:
Oh... oh... en wat dacht je dan van die leukerd waarmee ik helemaal verliefderig liep te doen en te zoenen en dat ik daarna ineens zijn trouwring aan zijn vinger zag zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |