Het probleem is dat Martin niet naar Nederland komt op korte termijn. Meedenkend als hij is, wil hij niet voor een overvol Schiphol - met massale vertragingen/opstoppingen e.d. tot gevolg - zorgen met zijn komst.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:02 schreef northernlight81 het volgende:
Waar zijn de fans nou die hem op wilde wachten op Schiphol.
fixedquote:Op zondag 30 maart 2008 16:50 schreef kleinzusje het volgende:
Robin en Martin hebben er met het winnen van een toernooi voor gezorgd dat Nederland eindelijk weer eens serieus aan de internationale bonsai-tennisboom schudt
Ik vond dit ook wel een taalvondst van onze import tsjech:quote:Op zondag 30 maart 2008 16:50 schreef kleinzusje het volgende:
Robin en Martin hebben er met het winnen van een toernooi voor gezorgd dat Nederland eindelijk weer eens serieus aan de internationale tennisboom schudt
quote:Voor wie bij de naam Jan Velthuis een belletje hoort rinkelen, maar niet zo snel de klepel ziet hangen
Mevrouw Bush?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb uit een betrouwbare bron dat de vrouw van Sarkozy Martin probeerde te verleiden, maar dat hij er niet op in is gegaan. Hij wil hoger inzetten.
En het Macedonische team moet nog wel enigszins met een gevoel van eigenwaarde dat weekend achter zich laten.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:36 schreef XL het volgende:
Martin laat het davis cup duel tegen Macedonie aan zich voorbij gaan, het past niet in zijn voorbereiding op Roland Garros.
quote:the astonishing resurection of martin verkerk has inspired sony pictures to release a movie about Martins life and road to the top. Steven Spielberg is contracted as John Williams will do the score. While martin happily received the news he is not surprised "from the first time i hold a racquet i know it would reach a level like this ". This biggest budget movie ever will put a huge drain on Sony\s capacity. The casting crew is still working full force for a title character there martin is doing his preparation for Roland Garros
Ik denk dat niemand hem speelt. Ze doen gewoon net of er iemand staat.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wie zou Martin Verkerk moeten spelen? Ik denk eigenlijk dat hijzelf de enige is die dat zou kunnen!
martin heeft het gewoon niet nodigquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Robin Haase mag vier tot vijf uur op de trainingsbaan en in de fitnessruimte doorbrengen voor Verkerk. Hij heeft daar geen zin en en laat het anderen voor hem doen!
Op Schiphol. Daarom zijn er niet meer zo veel posts per dagquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:02 schreef northernlight81 het volgende:
Weet er iemand nou wat zijn volgende toernooi wordt. Ten tijden van de grote halve finale een pagina per dag en nu hooguit een bericht per dag.
Waar zijn de fans nou die hem op wilde wachten op Schiphol.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wie zou Martin Verkerk moeten spelen? Ik denk eigenlijk dat hijzelf de enige is die dat zou kunnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |