Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:14 schreef Doodkapje het volgende:
Oh yeah! Bericht van de Examencommissie!!! Ben geslaagd! [afbeelding]
Eerst een paar weken naar Indonesiëquote:
Bekend euvel... als ik anderen moet geloven zorgen buffers in (bijv) Boss pedalen voor vervorming van je geluid...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:19 schreef Sloggi het volgende:
Pete Cornish heeft trouwens zijn bedenkingen bij True Bypass:
http://www.petecornish.co.uk/case_against_true_bypass.html
Ik had gehoopt ze op Rock am Ring te zien, ben best wel benieuwd naar de nieuwe zangeres maar dat was helaas al uitverkocht voordat we kaartjes hadden. Dan maar naar Hurricane en de laatste dag van Pinkpop Rage against the machine mag ik natuurlijk niet missenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:31 schreef Cynic het volgende:
gaan er nog meer mensen hier naar Nightwish vanavond?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:14 schreef Doodkapje het volgende:
Oh yeah! Bericht van de Examencommissie!!! Ben geslaagd!
Fijn, hè!quote:
Volkswagens?? Die dingen gaan altijd kapot bij het minste of geringstequote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:04 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, man, zo'n ding is gebouwd als een tele, ziet er niet uit, maar gaan!!!!
In die tijd wisten ze nog hoe ze auto's moesten maken en hoe ze eruit moesten zien, weinig electronica erin want het enige wat dat doet is stuk gaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:29 schreef Deansensitized het volgende:
Mijne heeft eigenlijk niks gehad hoor. Na 24 jaar een kapotte bak, naja, dat is hem vergeven . Verder alleen twee jaar terug een lek slangetje, verder echt niks. Dik 22 jaar oud en heb er een ruime 23.000 kilometer probleemloos mee gereden
Maar oudere zijn dan ook beter dan de nieuwere. En je kan tenminste zelf nog een beetje sleutelen.
Slecht geïntoneerd? Oh wacht dat zei je al... slechte gitaarboer... zou je kunnen overwegen... Doodkapje? Niet naar luisteren... die is toch zat!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:35 schreef Useless_User het volgende:
Beste mensen,
Ik heb mijn gitaar zojuist terug van de gitaarboer, helaas heb ik nog steeds het probleem wat ik ook al had voordat ik hem wegbracht net zoals de vorige keer(met een andere gitaar en een andere gitaarboer)
Probleem:
Mijn gitaar is gewoon goed gestemd maar als ik op de b en g snaar allebei de 10e fret indruk dan klinkt ie ontzettend vals. Terwijl als ik op de b snaar 11 of 13 pak en op de g snaar 10 het goed klikt.
Wat zou het probleem kunnen zijn?
Ik dacht intonatie maar dat is het dus niet omdat ik mn gitaar heb laten afstellen.
Mijn gitaren zijn:
Ibanez RG270bk (vastgezette brug)
Ibanez RG3120tw (zwevende brug)
Bij allebei de gitaren heb ik dit, en ook bij verschillende muziekzaken na laten kijken.
Alvast bedankt.
klinkt zoals het hoort?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:35 schreef Useless_User het volgende:
Beste mensen,
Ik heb mijn gitaar zojuist terug van de gitaarboer, helaas heb ik nog steeds het probleem wat ik ook al had voordat ik hem wegbracht net zoals de vorige keer(met een andere gitaar en een andere gitaarboer)
Probleem:
Mijn gitaar is gewoon goed gestemd maar als ik op de b en g snaar allebei de 10e fret indruk dan klinkt ie ontzettend vals. Terwijl als ik op de b snaar 11 of 13 pak en op de g snaar 10 het goed klikt.
Ik dacht intonatie maar dat is het dus niet omdat ik mn gitaar heb laten afstellen.
Mijn gitaren zijn:
Bij allebei de gitaren heb ik dit, en ook bij verschillende muziekzaken na laten kijken.
Alvast bedankt.
Yes!!! Geen kater!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:35 schreef Useless_User het volgende:
Beste mensen,
Probleem:
Mijn gitaren zijn:
Alvast bedankt.
Hier ook niet, maar volgens mij ben ik nog lang niet nuchterquote:
Die headstock doet pijn aan mijn ogenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Grappig, ik vond net precies dezelfde gitaar als de mijne op marktplaats. Ik heb alleen voor dat geld er ook nog een versterker en accesoires erbij gehad.
LINK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |