Hangt er een beetje vanaf welke versie. Ik zit net naar die van live at budokan te luisteren maar die lijkt me vrij lastig. Die van the ozzman cometh ook hoor ik nu Maar de originele versie moet te doen zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:39 schreef Deansensitized het volgende:
Solo van Paranoid wat te doen trouwens? Klinkt niet heel ingewikkeld...
Hou je bek eens met je Megadethquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:09 schreef Witchfynder het volgende:
De Megadeth cover ervan is ook weer een stapje hoger. [afbeelding].
soms lijkt het inderdaad al zo oudquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:09 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon de origineel, zoals in 1790 opgenomen
maareh....dan ben je nog steeds een nummer aan het spelen dat alleen maar uit powerchords bestaat. dat was toch niet de bedoeling? Paranoid is echt zo'n nummer dat mensen gaan spelen als ze 3 lessen gehad hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:23 schreef Deansensitized het volgende:
Ga het eens proberen! De intro lukt al in ieder geval
En het de verses en chorus uiteraard ook wel.
Die is idd ook wel leuk om te spelenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:55 schreef Witchfynder het volgende:
Ja idd. Probeer anders 'Seek & Destroy' van Metallica. Een groot gedeelte bestaat niet uit powerchords..
goed te doen, 1 lastiger loopje maar dat is t!quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:39 schreef Deansensitized het volgende:
Solo van Paranoid wat te doen trouwens? Klinkt niet heel ingewikkeld...
Rustig aan beginnen hèquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
maareh....dan ben je nog steeds een nummer aan het spelen dat alleen maar uit powerchords bestaat. dat was toch niet de bedoeling? Paranoid is echt zo'n nummer dat mensen gaan spelen als ze 3 lessen gehad hebben.
Ken ik ook al stukjes vanquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:55 schreef Witchfynder het volgende:
Ja idd. Probeer anders 'Seek & Destroy' van Metallica. Een groot gedeelte bestaat niet uit powerchords. [afbeelding].
Ik geloof dat ik je ergens ben kwijtgeraakt tussen je vraag wat leuke en makkelijke bluesdingen zijn om te spelen en je uiteindelijke beslissing om Paranoid te gaan oefenenquote:
Ja, maar leer eens hele nummers spelen. En niet valsspelen, zoals met Smoke on the Water toen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Rustig aan beginnen hè
[..]
Ken ik ook al stukjes van [ afbeelding ]
Zelfde geld voor Master Of Puppets, Battery, Enter Sandman en Sad But True, en dan bedoel ik die loopje dingen een beetje, intro's enzo
Hehe, heeft niet iedereen dat? Ik kan ook van zoveel nummers slechts de intro, of leuke stukjes enz.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar leer eens hele nummers spelen. En niet valsspelen, zoals met Smoke on the Water toen..
yup, ik ook. hopeloos is dat.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hehe, heeft niet iedereen dat? Ik kan ook van zoveel nummers slechts de intro, of leuke stukjes enz.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:09 schreef Deansensitized het volgende:
De afwerklijst [help me hem aan te vullen]:
Black Sabbath - Paranoid
Metallica - Seek & Destroy
A perfect circle - the package
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |