abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57482367
Ik heb het hier dus over de gezelligheid, niet over of het leuker of romantischer bij ze is.

Persoonlijk denk ik dat ik het gezelliger heb bij vrienden, omdat we het dan ook over mannenonderwerpen hebben waar we flink om kunnen lachen. En bij mij vriendin is het ook wel harstikke gezellig, maar met haar praat ik over allerlei dingen en is het toch anders met een hele grap lachen of met een persoon. Ik ben hierover gaan nadenken, omdat ik de laatste tijd minder met vriendinnen omga en mijn vriendin hoor praten dat het zo gezellig was met vriendinnen. Ik vraag me daarom af wat jullie hiervan vinden...
pi_57482840
Is heel normaal hoor .

Verschil tussen mannen en vrouwen is er nu eenmaal.
pi_57482931
Met vrienden/vriendinnen. Daarom is het nu ook uit

Ik heb gewoon slechte humor die ook niet al m'n vriendinnen begrijpen hoor
pi_57482957
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 19:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Met vrienden/vriendinnen. Daarom is het nu ook uit

Ik heb gewoon slechte humor die ook niet al m'n vriendinnen begrijpen hoor
Bedoel dat je vrienden 'm wel begrijpen?
pi_57483297
Nou ja. Met sommige vriendinnen doe ik echt van die meisjes shit. Kleding kopen. Opmaken. Over jongens babbelen. Maar ik heb ook veel vrienden met slechte humor en domme grappen. Das ook wel eens leuk
pi_57491648
Dit gaat voor mij totaal niet op. En gelukkig maar. Lovers en vriendinnen- gezelligheid is totaal anders en (dus) onvergelijkbaar. Het is voor mij ook niet perse zo dat de 1 beter of leuker is dan de ander, en vooral afwisseling is the key, al is lover-gezelligheid toch ergens wel een stukje bijzonderder.
Op een bepaalde manier is weinig zo leuk als in bed gesprekken hebben over zin en onzin met je lover Althans met die van mij . Datzelfde kan je ook met vrienden doen, toch geeft t niet dezelfde vibeee
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')