Ik dacht dat ik soms negatief kon zijn...quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
Bij fruithapjes moet ik denken aan kotsende baby's.
Een totempaal...quote:
Dan ga ik denk ik zo ook maar even kijken of ze het hier in Leeuwarden ook hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:20 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit echt in de meest achterlijke bieb ooit
Wel een printer, maar geen word op de computersDus zometeen maar even verhuizen naar een fatsoenlijke bieb
Oja, Selexyz had tassenvuldag, dus nu heb ik een volle tas (zeker 10 stuks) leesboeken voor 5 euro![]()
En nog best aardige boeken ook, volgens mij. Wat namen kwamen mij ook bekend voor.
En het stomme is, dan zit je in zo'n bakken te zoeken, kom je allemaal lesboeken tegen die je normaal voor 60,- koopt
Wat is dat toch met iedereen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:26 schreef iamredleader het volgende:ben ook al de hele week moe
![]()
Ach, zometeen een lang weekend, lekker uitrusten![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:36 schreef MadMaster het volgende:
Voor als MaJo zich straks weer verveelt:
[ afbeelding ]
Ehh dat weet ik nog niet.... en ik weet ook niet of ik dat wel wil wetenquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:13 schreef Soempie het volgende:
Hoeveel geld ben je nu uiteindelijk kwijt dan, LB?
Ga eens aan je werkquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
beuh...
Mja, maar je heb straks wel weer een mooi gebit!quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ehh dat weet ik nog niet.... en ik weet ook niet of ik dat wel wil weten
Deze week waren wel de dure ingrepen geloof ik, aan 3 kiezen. Anyway, mijn nieuwe verzekering gaat me 27 euro nogwat per maand extra kosten, dus het wordt duur genoeg
Oh ja. Sorry etiket!quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:25 schreef wyccie het volgende:
Zoiets is een serveersuggestie. Het etiket is gewoon aardig.
quote:
quote:
Tijd vergeten in de gaten te houden?quote:
Bisolvon is de hoestsiroop die je kreeg als je ouders vonden dat je niet moest zeurenquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:38 schreef wyccie het volgende:
Is Bosolvon hoestsiroop of lijm?
Volgende week vanaf donderdag weer. Als ik dan verschijn is het tijd om te gaan slapen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, bedoelde dat jij meestal nachtdiensten draait. Jij komt pas als ik wegga.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:![]()
![]()
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaajoaaaaaaaaaaaaoaahaha!
![]()
![]()
We hebben het klassentoernooir gewonnen
Dat is met deze klas de tweede keer dat we winnen
Voor mij als zittenblijver is het de derde keer (twee keer junioren, één keer senioren)
We worden door iedereen gehaat nu, maar dat boeit ons even niet
Ze kunnen gewoon niet tegen hun verlies
We waren tweede met dans, mijn belangrijkste onderdeel waar ik aan mee deed.
Ik ben dus heel erg blij
Vanavond vieren we feest in mijn Oma's huis
En ik had de jurk aan en heb veel complimentjes gehad![]()
En terechtquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Toernooi tussen alle klassen!quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:54 schreef Soempie het volgende:
wat is een klassentoernooi?
PS, ben je al 16 jaar of ouder?quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ouderquote:
Je had gewoon 'ja' moeten antwoorden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ouder
weet ikquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je had gewoon 'ja' moeten antwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |