abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212211
Nou, omdat er zoveel commentaar op de nieuwe weekopdracht is, is misschien een topic erover wel geslaagd. Ik ga van start:

De vlekken van koeien omdraaien:

Men neemt een koe. Een zwart/witte koe. Men neem dan zwarte en witte verf en verft de witte vlekken zwart en de zwarte vlekken wit. Daarna met dezelfde koe precies andersom. Om deze weekopdracht te laten slagen dient de koe 45 lagen verf te hebben op vrijdag 12:00. De laatste laag mag nog nat zijn.

maandag 1 november 1999 @ 13:30:00 #2
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_212212
Men neemt een koe.

Dat lijkt me voldoende.

Haalt gelijk bij rechter.
  maandag 1 november 1999 @ 13:32:00 #3
1157 Frodo
absoluut géén newbie
pi_212213

tja eehm shhhh dat lijkt me duidelijk natuurlijk......

pokemuuuuuuuuhhhh!!!
pi_212214
Hehehe... Goed, volgende keer zal ik mezelf anders uitdrukken.
  maandag 1 november 1999 @ 13:41:00 #5
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_212215
* Boots met zijn allen live een aflevering van Fiets 'em erin of Tobbedansen na in de tuin, inclusief prijs voor de creatiefste inzending.

* Laat iedereen 1 pagina van Winnie the Pooh uit zijn hoofd leren en achterstevoren opzeggen in het Engels

* Verzin 15 manieren om met zijn allen een levend bouwwerk te maken dat slechts rust op 1 arm en 1 been en waar iedereen in moet zitten en los van de grond is (op 1 arm van iemand en 1 been van een ander/dezelfde iemand na) en houd elke positie minimaal 15 seconden vast

* Speel het spel Hints tegen een team van de redactie en probeer te winnen. (Goed oefenen in symbolen/tekens is van tevoren zéér nodig!)

'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

maandag 1 november 1999 @ 13:45:00 #6
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_212216
Bij de vorige topic over de weekopdracht staan een heleboel reacties maar als ik deze topic aanklik blijft hij bij mij steken op 2 reacties weet iemand hoe dit kan?
  Moderator maandag 1 november 1999 @ 13:50:00 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_212217
- Op z'n Van Kootens: figuur- en krachtpoepen. Iedereen krijgt een stukje gras in de tuin. Wie het eerst de naam Hummie bij elkaar heeft gescheten is de winnaar.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator maandag 1 november 1999 @ 13:51:00 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_212218
bericht dubbel gepost

[Dit bericht is gewijzigd door Gert (Datum 01 November 1999).]

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_212219
Bep:

Probeer in Internet Explorer 5 eens "CTRL-F5", maar ik denk niet dat het daar aan ligt als het nooit eerder zo is geweest. Ik heb wel gezien dat ik af en toe ineens een berichtje dat ik eerder las niet meer zag. Verwijderd? Misschien, maar niets schokkends stond daar, dus ook dat lijkt me sterk.

maandag 1 november 1999 @ 13:55:00 #10
631 GHaven
pi_212220
quote:
op 11-01-1999 om 01:45 PM schreef Bep het volgende:
Bij de vorige topic over de weekopdracht staan een heleboel reacties maar als ik deze topic aanklik blijft hij bij mij steken op 2 reacties weet iemand hoe dit kan?

Als je 8er een proxy zit wil shift-refresh nog wel eens helpen.

pi_212221
Een ouderwetse drinking game.

Van BB krijgen ze een TV met drie video's: de StarWars trilogie en een krat Berenburger.

Ze moeten die films afzien, iedere keer als 'Yoda', 'the force', 'jedi', 'darth vader', 'Leia' worden gezegd ieder een 2-tal (of 3-tal, take your pick Berenburgers naar binnen werken.

Aan het einde dienen ze dan 30 keer rond een stok te lopen, met hun voorhoofd op het uiteinde van de stok.

Als ze daarna in de dagboekkamer bij elkaar kunnen zitten, niet moeten overgeven en ieder 3 quotes uit de SW-films op kunnen dreunen hebben ze gewonnen.

[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 01 November 1999).]

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_212222
*lol* Dit is de voorlopige winnaar.
pi_212223
Ze zouden als laatste weekopdracht moeten zeggen dat ze het huis weer in originele staat moeten brengen zodat het huis weer gebruitk kan worden voor een ander land.

Een paar potten witte latex, ik denk dat ze Bianca dan eerst heel hard gaan uitschelden en haar daarna gaan missen (ze kon/kan zo goed schilderen :-))

Probelemen HEB je niet, problemen MAAK je
  maandag 1 november 1999 @ 14:10:00 #14
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_212224
bedankt voor de tips maar niks werkt
ik heb het probleem ook alleen bij die topic nergens anders , iemand anders nog een idee?
  maandag 1 november 1999 @ 14:16:00 #15
631 GHaven
pi_212225
quote:
op 11-01-1999 om 02:10 PM schreef Bep het volgende:
bedankt voor de tips maar niks werkt
ik heb het probleem ook alleen bij die topic nergens anders , iemand anders nog een idee?
Ja hoor. Je zou auto's op waterstof kunnen laten rijden. Dat is beter voor het milieu, maar dat heeft hier verder weinig mee te maken natuurlijk.

pi_212226

Nog meer kompelimenten, Ghaven, voor je prachtige een-regelige commentaren

pi_212227
Back to basic Back to Basic??? zie ik telkens als het BB programma op m'n TV te voorschijn komt. Maar tot nu toe zitten de bewoners in een 21ste eeuws prefabhuis verwarmd met zonnecellen boodschappen uit een modern warenhuis met plastic bekers en goed bestek.Met de volgende opdrachten zouden de bewoners pas echt back to basic gaan.
1. Al het bestek moet worden ingeleverd, en met vuurstenen moet binnen een week een compleet keuken gerei 'gekeid' worden.

2.Al het glaswerk moet worden gebroken en met een zelfgemaakte oven dient een servies geglasblaasd worden binnen een week.

wie de geschiedenis niet kent herhaalt het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')