quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik laat ze zien als iedereen hier Bob-B gaat adoreren!
Ugh BLUF ughquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik laat ze zien als iedereen hier Bob-B gaat adoreren!
Hee, een beetje liefde op Fok!quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:56 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Eensch, ladidadida altijd met der tieten
Nou vooruit *klein glimlachje*quote:
Maar wat is leuk? Altijd bagger van dezelfde mensen is niet leuk. En helaas voor jou (en anderen die het er niet mee eens zijn) heeft een modje het op dat moment voor het zeggen en moet je accepteren dat dat topic blijkbaar niet op prijs wordt gesteld.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:01 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Nou vooruit *klein glimlachje*
Maare als bob-b allemaal leuke topics dichtgooit vraag je toch weer aan een ander om hem open te doen?Als die dat niet wilt dan is het slotje terecht
Inderdaad!quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar wat is leuk? Altijd bagger van dezelfde mensen is niet leuk. En helaas voor jou (en anderen die het er niet mee eens zijn) heeft een modje het op dat moment voor het zeggen en moet je accepteren dat dat topic blijkbaar niet op prijs wordt gesteld.
Nee, zoals ik al zei kan je ook een second opinion vragenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar wat is leuk? Altijd bagger van dezelfde mensen is niet leuk. En helaas voor jou (en anderen die het er niet mee eens zijn) heeft een modje het op dat moment voor het zeggen en moet je accepteren dat dat topic blijkbaar niet op prijs wordt gesteld.[/slijm slijm slijm slijm]
Als modje? Persoonlijk had ik dit topic al niet eens opengelaten, maar okee. Kritiek kan toch in FB of via PM, waarom dan wéér een topic openen, dan weet je toch dat het weer dicht gegooid wordtquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:12 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei kan je ook een second opinion vragen
In FB kan dat toch?quote:
Ja? Of via pm etc ... daar zeg ik toch niks over?quote:
Haha. Ik heb 0,0 reden om te slijmenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelooflijk slijmerige kutuser, hey
Klopt. Nog een keer gelezen en nu snap ik hetquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:32 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Ja? Of via pm etc ... daar zeg ik toch niks over?Je snapt me volgens mij totaal niet.
quote:
Bow to your Lord!quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:47 schreef Prosac het volgende:
Wie is Bob-B?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |