Deze stap ken ik maar al te goed. Ik heb nu nog steeds gevulde dozen en tassen staan van tig jaar geledenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:37 schreef quirina het volgende:
Fake Een Schoon Huis In 6 Stappen
Net als je lekker wilt gaan zitten gaat de telefoon. Je schoonmoeder komt langs. Laat het nu net een rotzooi in huis zijn en laat zij nou net zo verschrikkelijk klagen. Je huis moet schoon! En wel in 30 minuten. Onmogelijk? Niet waar! Zet je kookwekker maar en succes!
Stap 1: Opruimen!
Ga alle kamers langs met een grote tas of mand en raap alles op wat in de weg ligt. Denk hierbij aan alle rond slingerende troepjes zoals DVD's, tijdschriften, kleding, boeken, kranten, post, schoenen, tassen, sport spullen enzovoort. Stop alles in de tas of mand en zet dit in de kast. Al je troepjes zijn in ieder geval opgeruimd.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:30 schreef Vivi het volgende:
Ik heb me bedwongen en er maar 1 aangeschaft als testcase.....ik bleek er trouwens al een stapel van te hebben, ik vond ze namelijk zo fijn zacht en schoonmaakspullen zijn me nooit duidelijk, dus ik gebruikte ze als knuffeldoekje voor mijn zoontje
Een euro nogwat volgens mij. Blue wonder kost het dubbele.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:26 schreef Troel het volgende:
Miracle blue is de goedkope blue wonder van sorbo toch? Hoeveel betaal je nou voor zo'n fles?
Ik moet nodig eens kijken waar de action hier in de buurt zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |