Brian zat al half in bed hand in hand met Amanda, een beetje te knuffelen die tegen hem aan lag en ineens kwam er iets op de plasma. Dus volgens mij wil de FEBO dat Brian verhaal gaat halen bij Palma boven...hij moet er in ieder geval uit.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:51 schreef petraa het volgende:
Dit was het? Sjesus zit ik daarom zo vroeg achter de streams.
Nou, Palma wil geen excuses maken en heeft niks verkeerd gedaan volgens eigen zeggen. Daar denkt ze toch anders over...dus waarom geen gas geven?quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:55 schreef blomst het volgende:
Claire gaat aardig af???
omdat ze niet in schreeuwen uitbarst ala Amanda?
Ik vond haar helemaal afgaan.
Ik heb hem er niet over gehoord.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:58 schreef Copycat het volgende:
Is Brian er nog achtergekomen dat Amanda zijn Nikes aan Ricardon't had uitgeleend?
Die is gewoon lui en een zoals 't hoort "Antilliaans kwartiertje" te laat.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:03 schreef blomst het volgende:
Brian ontloopt Plalma?
Hij moet nog ff op slabek wachtenquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:03 schreef blomst het volgende:
Brian ontloopt Plalma?
Jammer ...quote:
quote:Wat krijgen we nou????? Brian gaat direct door naar de fitness om daar op Nancy te wachten, held op sokken is het ook.
Hij wacht wrs tot Huub uit bed is, kan hij mooi het woord doen. Wat is het toch een lafbek.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:03 schreef blomst het volgende:
Brian ontloopt Plalma?
Zo zijn RATTEN.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb hem er niet over gehoord.
Wat krijgen we nou????? Brian gaat direct door naar de fitness om daar op Nancy te wachten, held op sokken is het ook.
Zo hoort het ook he, volgens het script.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij wacht wrs tot Huub uit bed is, kan hij mooi het woord doen. Wat is het toch een lafbek.
Yep, om moedeloos van te worden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:17 schreef Kaat38 het volgende:
Zo hoort het ook he, volgens het script.
Huub moet als etterbak, aso schreeuwlelijk worden neergezet en Brain als de heilige adonis.
Sterker nog die krijgt voordat ze de tent inloopt eerst een complete scriptbehandelingquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, om moedeloos van te worden.
Wat ik me afvraag: José valt het niet op dat die rat niet aan de ontbijttafel zit ? Oh wacht, José heeft het script natuurlijk ook gelezen, dom dom dom.
Doet Huub toch zelf ook aan mee.Hij had nu ook eens Palma tegen Amanda tekeer kunnen laten gaan,maar nee hoor Huub gaat Amanda helpen.Vind het prachtig dat Palma Amanda eens aanpakt,maar Huub verpest het weer.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:17 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zo hoort het ook he, volgens het script.
Huub moet als etterbak, aso schreeuwlelijk worden neergezet en Brain als de heilige adonis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |