30 incl?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 06:19 schreef Stinger666 het volgende:
Niemand? Schop! Wederom: Bieden mag!
60 incl icm tomtom ding?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:00 schreef Stinger666 het volgende:
33 incl. en je mag me mailen op mail in mn profiel!
Dan ga ik weer terug naar 30 euro voor de Apple, dat is 68 euro in totaal.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:20 schreef Stinger666 het volgende:
[..]
65 incl. en je hebt een deal incl. TomTom
Toevallig niet. Nee ff serieus, nog geen geld gezien op mn rekening....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:52 schreef ColtZ40 het volgende:
Heb je hem toevallig vandaag op de post gedaan?
Ik heb hem vandaag binnengekregen, ondanks de zeeeer goede verpakking(rolletje ducktape) zat de spatie toets los. Ze zullen wel een potje voetbal hebben gespeeld bij TNTquote:Op zondag 30 maart 2008 03:11 schreef Stinger666 het volgende:
[..]
Toevallig niet. Nee ff serieus, nog geen geld gezien op mn rekening....
Goed dat je hem binnen hebt, maar TNT WTF. Dit was ongeveer de meest hufterproof manier van verpakken ooit. In het schuim in de verpakking in de originele doos en dan weer in een doos waar een rolletje ducktape omheen zat....quote:Op woensdag 2 april 2008 14:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag binnengekregen, ondanks de zeeeer goede verpakking(rolletje ducktape) zat de spatie toets los. Ze zullen wel een potje voetbal hebben gespeeld bij TNT, spatietoets zit nu weer vast en hij werk perfect.
Bedankt voor de snelle transactie die iets vertraagd was door het Rabobank-Postbank gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |