Kijk, Scheffer doet het wel goed.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:47 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Wijsgeer is echt te veel eer. Iemand die zich op een dergelijke tendentieuze manier uitlaat en zich met name dient van retoriek, hoeft ook niet te worden behandeld als een wetenschapper. Nogmaals, het is Jansen zelf die de grens van het duidende overschrijdt.
Hij mag straks een groene bal uit de lingobak vissenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:20 schreef Wup het volgende:
en wat doet Robert ten Brink daar?
Hij redt de tafel wel vanavond.quote:
Inderdaad, vreemde reactie. Toen Scheffer 'm daar op wees, zei die rapper dat 't hem om de foto ging.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:27 schreef golfer het volgende:
De bekrompenheid van die rapper kwam weer eens goed naar voren met z'n wil om die film te verbieden.
En dan een beetje de intellectueel uithangen, hij kan zich nauwelijks uitdrukken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:31 schreef djnospinzone het volgende:
Sjonge jonge.. Salah Edin zet zichzelf, moslims en hiphop weer voor lul
Het portretrecht is belangrijk voor 'm. Wilbers heeft zijn kop schaamteloos gebruikt voor zijn propaganda, als ik zijn woorden mag gelovenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:28 schreef Ronaldsen het volgende:
wel jammer dat ze die haatrapper met z'n tunnelvisie hebben uitgenodigd
Tekenend voor zijn domme bekrompenheid..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, vreemde reactie. Toen Scheffer 'm daar op wees, zei die rapper dat 't hem om de foto ging.
Ja, maar niet misbruikt, maar gewoon perongeluk. Ik denk dat er verder niemand van wakker ligt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:39 schreef Aoristus het volgende:
Het portretrecht is belangrijk voor 'm. Wilbers heeft zijn kop schaamteloos gebruikt voor zijn propaganda, als ik zijn woorden mag geloven
Mij kan het ook weinig schelen, maar het recht zegt dat je dit als beschadiging van je persoon kan opvoeren.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar niet misbruikt, maar gewoon perongeluk. Ik denk dat er verder niemand van wakker ligt.
Nou ja, behalve venomsnake dan.
LOL, zover zat je er niet naast:)quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:21 schreef Aoristus het volgende:
Hij mag straks een groene bal uit de lingobak vissen
hehehehe, misschien kan hij de nieuwe Ciska Dresselhuys worden, dat is de volgende voorspellingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |