Dat heb ik nou ook! En maar raar vinden dat wij streamers dikker worden! Ze moeten ze goffer verbieden de hele dag door te eten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:47 schreef Ziet het volgende:
en ik het maar gek vinden dat ik altijd honger heb als ik zit te streamen...
ze zitten gewoon nog een kliekie indonesisch te eten *kwijl*
Dat vroeg ik daarstraks ook, maar het schijnt dat het dan niet uitgezonden wordt en dan komt zijn puist niet op tvquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:01 schreef Ziet het volgende:
waarom loopt huub 'de gouden kooi is nep!' te roepen?
je weet maar nooit he!quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:04 schreef Ziet het volgende:
alsof de puist een verhaallijn zou zijn...
Gezien de deskundigheid van de DGK-regie twijfel ik dààr geen moment aan.....quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:04 schreef Ziet het volgende:
alsof de puist een verhaallijn zou zijn...
weltrusten, ja jij ookquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, wel jammer dat het zo gaat de laatste tijd ...... welterusten.
Daar zat ik op te wachtenquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:41 schreef avonne het volgende:
moggel !
Palma in da house, inclusief beeld
Mogguhquote:
Moggel ook allemaal!quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, ik ben precies op tijd zie ik, José in da house.
Kom maar op met die foto van je tattoo.
Gisteravond vroeg Amanda aan Brian of ze de uitslaapdag om konden wisselen, want Amanda heeft om half 10 autorijles.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:53 schreef avonne het volgende:
Palma "normaal mag Amanda blijven slapen, maar er lag een briefje dat Brian mag blijven slapen"
Febo heeft er zin in.
Herma verbaast zich dat Huub ook mag uitslapen.
(Ja, mij ook, normaal is hij vooraan bij een ruzie)
quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:52 schreef petraa het volgende:
Jammer dat er nu een aantal uitslaapdag hebben!!!!!
Ze zei gisteravond echt half 10 dus dat wordt lachen zo!quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:01 schreef avonne het volgende:
Half 10 autorijles?
Echt niet... prinsesje en te laat? echt niet
Kortom, die 3 mogen het vuile werk doen en Brian kan weer brave heilige schijnheil spelen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:00 schreef avonne het volgende:
Oh, Huub moet er toch uit. Dus dan hebben we Amanda, Huub en Ricardo aan het ontbijt.
De rest mag uitslapen.
Nou, dat zijn dus toe-val-lig de 3 met een grote bek
Enjoy !
Ik zou willen dat Huub zich eens afzijdig houdt in dit soort dingenquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:05 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kortom, die 3 mogen het vuile werk doen en Brian kan weer brave heilige schijnheil spelen.
Wederom word Huub weer gecast als etterbak.
Ik ook Petraa, laten Claire en Amanda er maar samen mee dealen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou willen dat Huub zich eens afzijdig houdt in dit soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |