Hij mag het nu gaan horen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:06 schreef avonne het volgende:
Huub "ik kom gewoon met ideeën...."
Jaap "ja, snap ik, maar ik wil het ook zelf horen"
Jaap heeft gelijk: dit is te belangrijk om het via script te horen
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:07 schreef avonne het volgende:
lastig kiezen tussen de streams, nu !
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:07 schreef avonne het volgende:
lastig kiezen tussen de streams, nu !
Wat een geslijm allemaalquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:12 schreef Borga het volgende:
Bwian is echt geestelijk gestoord
Ja, dusquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:13 schreef mootie het volgende:
Dus Brian en Amanda mogen elkaar brieven schrijven?
Wie niet in dat hok.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:12 schreef Borga het volgende:
Bwian is echt geestelijk gestoord
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:14 schreef mootie het volgende:
En wie snapt Brian en Amanda?
Allemaal stuk voor stuk.Sinds een paar dagen maakt het mij niet meer uit wie wint en vind ze allemaal idioten en oplichters.Het zijn nepacteurs en doen precies wat het hokje zegt.quote:
Bwian staat echt met stip op nummer 1quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:14 schreef mootie het volgende:
En wie snapt Brian en Amanda?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Brian: Dan zijn we eruit. Maar nog één tip, probeer in gesprekken er een eind aan te breien, je hebt de neiging om heel lang door te gaan.
Oftewel, je kutschjmoel houden, Amanda.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:20 schreef mootie het volgende:
Brians breintje maakt kortsluiting als Amanda schreeuwt, omdat Netty dat ook deed vroeger.
Wat een bosmongolen, ongelofelijk ........... en ze doen het zo goed, ik kan nietquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:19 schreef Varen het volgende:
Amanda vraagt of ze iets mag zeggen, ze moet even wachten van Brian
Amanda zal straks ook wel weer ergens open staan om zijn ding terug te voelen, dom tutjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:21 schreef avonne het volgende:
Brian staat er erg voor open om dingen terug te horen
Hij heeft een therapiesessie gehad vandaag, zeker weten, hij blijft maar lullen over hoe hij dingen ervaart.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:22 schreef avonne het volgende:
oh, in andere relaties werd hij niet boos.
Amanda "de ene relatie is de ander niet"
Brian "wil je alsjeblieft niet...."
Brian is alweer weggelopen. Even zich zelf slaan, denk ik.
Amanda is het niet echt met eens met de oplossing uit het tijdschriftquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Brian leest nu een probleem uit een probleemrubriek in een tijdschrift voor
Als hij de kooi uit komt sluiten ze hem ergens anders opquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft een therapiesessie gehad vandaag, zeker weten, hij blijft maar lullen over hoe hij dingen ervaart.
Niet alleen aan de rand, de kern behoeft ook de nodige therapiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Brian wilt dat Amanda zijn ruimte respecteert als hij het niet goed wilt maken 's avonds.
Net als JB te B (uit het tijdschrift) en op advies van Jean-Pierre van der Ven hoeft het ook niet.
Wat een randebielen.
Dat is natuurlijk een naam die Amanda niet kan onthoudenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:28 schreef Marieke_B het volgende:
Als ik tegen je zeg...welterusten..nee dat is 'm niet.
Als ik tegen je zeg ' Jean Pierre van de Ven'....
Als ik tegen je zeg ' morgen' .. dan is dat het teken dat er vandaag niks meer uitgesproken wordt.
We hebben een nieuwe codewoord:![]()
![]()
Jean Pierre van de Ven'...
iemand een avatar van Jean Pierre van de Ven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |