Dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:21 schreef rooie3 het volgende:
En Brian weet weer alles van Jaap en Huub.En Brian pakt gewoon de 24 uur omdat hij niet in het plannetje van Huub en Jaap trapt.Hij blaft Jaap gewoon af en Jaap doet alleen maar knikken.
Hij pakt 24 uur? Over Jaap, what's new.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:21 schreef rooie3 het volgende:
En Brian weet weer alles van Jaap en Huub.En Brian pakt gewoon de 24 uur omdat hij niet in het plannetje van Huub en Jaap trapt.Hij blaft Jaap gewoon af en Jaap doet alleen maar knikken.
Jaap en Huub zij zo dom bezig,alles was voor de show en straks janken als Brian of Amanda er met het geld vandoor gaan.Eigen stomme schuld.quote:
Ik kots op de hele zooi daarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:21 schreef rooie3 het volgende:
Welke 24 uur... waar gaat dat over?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:21 schreef rooie3 het volgende:
Gaat dat over wat Brian gisteren afgeluisterd heeft?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:21 schreef rooie3 het volgende:
Ja, er kwam een brief binnen. 24 uur verlenging voor het indienen van de finaleplannen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Welke 24 uur... waar gaat dat over?
Edit.... over de uitstel begrijp ik...
Hier in de buurt stroomt het riool momenteel over, dat wordt weer een fikse klus voor de gemeente.......quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kots op de hele zooi daar![]()
![]()
![]()
Zelfs pijpleidingen naast mijn PC helpen niet meer.
Hoe helpt ik een programma om zeep en maak het met de dag erger......Toedels.
Blij dat ik CSI heb gekeken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kots op de hele zooi daar![]()
![]()
![]()
Zelfs pijpleidingen naast mijn PC helpen niet meer.
Hoe helpt ik een programma om zeep en maak het met de dag erger......Toedels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |