Die Ananas band om de armquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:45 schreef RickoKun het volgende:
VOLKOMEN TERECHT!!!!
Die vuige modjes denken dat ze onsch zomaar kunnen inklemmen met hun sloten! Maar ditmaal zijn wij, onsch aller klaagbaakusers die de slotjes in handen hebben! Komaan mannen! Laat men dit niet in de koude schoenen zitten! Steun de verlosser en maak schoon schip, waar wij aldaar een idyllisch bestaan opbouwen!!!
Heil der revolutie des klaagbaak! Gij denkt toch zeker niet dat u onsch dit in natheid laat afwegen als een pasta die bedorven is? Om maar niet te verijdelen over het feit dat er zomaar ineensch een pr0n mod aangesteld is! (al HAD ze wel een leuk plaatje in haar FOBO, volgens mij)
Zie de Moderators onsch vrezen! Onsch allen! Wij permitteren het nimmer! Alaaf!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:45 schreef RickoKun het volgende:
VOLKOMEN TERECHT!!!!
Die vuige modjes denken dat ze onsch zomaar kunnen inklemmen met hun sloten! Maar ditmaal zijn wij, onsch aller klaagbaakusers die de slotjes in handen hebben! Komaan mannen! Laat men dit niet in de koude schoenen zitten! Steun de verlosser en maak schoon schip, waar wij aldaar een idyllisch bestaan opbouwen!!!
Heil der revolutie des klaagbaak! Gij denkt toch zeker niet dat u onsch dit in natheid laat afwegen als een pasta die bedorven is? Om maar niet te verijdelen over het feit dat er zomaar ineensch een pr0n mod aangesteld is! (al HAD ze wel een leuk plaatje in haar FOBO, volgens mij)
Zie de Moderators onsch vrezen! Onsch allen! Wij permitteren het nimmer! Alaaf!
[ afbeelding ]
Users beschermen tegen prutsers die KLB willen omtoveren in ONZ, omdat ze in ONZ ook slotjes krijgen op die kuttopics van ze. (ja jij)quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
BoB-B is geen mod, mods beschermen de users, hij beschermt alleen z'n stijve pik met z'n slotjes
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Users beschermen tegen prutsers die KLB willen omtoveren in ONZ, omdat ze in ONZ ook slotjes krijgen op die kuttopics van ze. (ja jij)
Misplaatste arrogantie.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]!
Mijn topics zijn nog altijd vermakelijker dan je kut comments KLB noob
Zoals ik al dacht: Je bent voordat je mod werd nooit tot amper in KLB geweest.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Users beschermen tegen prutsers die KLB willen omtoveren in ONZ, omdat ze in ONZ ook slotjes krijgen op die kuttopics van ze. (ja jij)
Ja want jij hebt al supertopics uit de hoge hoed van je getoverd. Gelachen dat ik heb ! NIET dus.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:52 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Misplaatste arrogantie.
Het is dat een groepje userts zonder enig gevoel voor humor om je topics lacht.
Jij kent hem niet eens als de DJ, jij komt pas sinds 2 maanden ofzo in KLBquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:01 schreef Bob-B het volgende:
die DJ is een grootheid![]()
ok nu begint het echt een ONZ topic te worden
hoe weet jij nou waar ik ben geweest newbiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij kent hem niet eens als de DJ, jij komt pas sinds 2 maanden ofzo in KLB
Helaas. Die users zijn niet de oplossing voor het probleem, ze zijn (deel van) het probleem.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:54 schreef de_boswachter het volgende:
Dankzij users als de_ananas, maikuuul, -Sandstorm- en nog een paar grootheden is KLB geworden tot wat het nu is
De archeologische schatten in Egypte worden toch ook niet gesloopt/vernietigd omdat er toevallig een armband uit het jaar Tupac is gevonden wat men niet mooi vind?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Helaas. Die users zijn niet de oplossing voor het probleem, ze zijn (deel van) het probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |