Je bent zeker een kloon van Bob B ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:02 schreef Maisnon het volgende:
Waarom heet dit topic schoonschip in KLB als het over jouw versie van ONZ gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat wil je concreet veranderen ?![]()
Er is altijd ruimte voor discussie
Lees de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maurice
Potteke Pies
Potteke kak
Almanak
Jij bent er zeker zo eentje die bij 1 druppel regen al weeralarm staat te roepenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bent zeker een kloon van Bob B ?
Ik zie enkel (redelijk grappig) geblaat.quote:
Le_Ananas wil een forum waar modjes niet met hun stijve lul in hun hand slotjes zitten te zetten en waar de TS de users vermaakt aan de hand van het GOFEPquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo eentje die bij 1 druppel regen al weeralarm staat te roepen
Overdrijven is ook een vak hoor, het is toch gewoon zo, Ananas wil toch een eigen soort forum wat geen zak met klagen te maken heeft
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zie enkel (redelijk grappig) geblaat.
Dan vraag je maar of ze er rekening mee houden. GOFEP is nogal begin 2007.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:11 schreef Le_Ananas het volgende:
[..]
Le_Ananas wil een forum waar modjes niet met hun stijve lul in hun hand slotjes zitten te zetten en waar de TS de users vermaakt aan de hand van het GOFEP
Daar zullenb echter radicale veranderingen voor moeten gebeuren
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:24 schreef HenkieVdV het volgende:
O nee een stek trieste nerds denken ook grappig te zijn.
godverdomme de mods grijpen weer in, terwijl er een redelijke discussie gaande isquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:27 schreef de_boswachter het volgende:
*kneus lekker een end op als je niet normaal kan functioneren, vooral als je zelf geen fobo hebt, anti-held*
geen idee maar die vond ik leuk om op te stemmenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:33 schreef Renesite het volgende:
Sinds wanneer hebben mods SS knopjes!!!
!!!!!!!
BoB-B is geen mod, mods beschermen de users, hij beschermt alleen z'n stijve pik met z'n slotjesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:37 schreef DANILXL het volgende:
[..]
godverdomme de mods grijpen weer in, terwijl er een redelijke discussie gaande is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |