abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212179
Het verrassende zit in haar mededeling dat er met de kinderen op school niets aan de hand was. Integendeel haar kinderen zouden gezegt hebben; was er maar in gebleven.
pi_212180
Het eerste gespekje is nu afgelopen. Ik begreep dat er nog een stukje met haar aan zit te komen.
pi_212181
Mona WAS in koffietijd , HAHAHAHAHAHA!!!!,

ze is daar er net zo snel uit als ze in het BB huis kwam

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_212182
Wil je daarmee zeggen dat V. gezorgd heeft dat mona eruit is gegaan?
Want dat wil ik maar al te graag geloven.
Ik denk dat V. een nieuwe groep erin wil hebben die weer een beetje leven in de tent kan brengen.
pi_212183
Laat ik dit zeggen; haar uitspraak in koffietijd is nog al in tegenspraak met het idee wat we via de TV hebben opgedrongen gekregen.
  maandag 1 november 1999 @ 16:31:00 #6
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_212184
Mona vertelde vanmorgen bij "het ochtend cafe" van VOO dat alles behoorlijk was overtrokken. Er was een (1) jongetje op school die een opmerking had gemaakt (tja, het zijn kinderen), ook haar man het liever gehad dat ze nog even was gebleven. Met de kinderopvang thuis was niets aan de hand. Ze heeft geen buiten echtelijke relatie en 3 minuten na het verlaten van het BB huis had ze al enorme spijt.
Ik denk dat VOO haar een handje heeft geholpen om weg te gaan. !!!!
Is het al tijd voor aktie ?

pi_212185
Denken jullie echt dat Mona de 'grote winnares' had kunnen worden? Ik namelijk absoluut niet. Dus heeft ze mooi ƒ 10.000 verdiend en hoeft zij haar kinderen en man/vriend niet langer te missen. Wat is er nu om spijt van te hebben? Zo is het toch goed geregeld?
heb ik niet
  maandag 1 november 1999 @ 16:40:00 #8
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_212186
Gezien de achtergrond: geen informatie, vreemde omgeving, komen verontrustende berichten natuurlijk extra zwaar over. Mona kon natuurlijk niet weten dat ze de brief diende te nuanceren.
Maar V. komt het goed uit, 2 nieuwe bewoners zorgen sowieso voor x-tra kijkcijfers en mogleijk nieuwe frictie.
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  maandag 1 november 1999 @ 16:53:00 #9
439 Inimini
pi_212187
Ik hoop dat die nieuwe bewoners alleen zwahili spreken, dan kunnen ze ook niets verklappen.
(hoewel ik Ruud verdenk dat hij dat ook vloeiend spreekt)

[Dit bericht is gewijzigd door Inimini (Datum 01 November 1999).]

pi_212188
Inimini,

Jouw opmerking over zwahili doet mij afvragen of er bij de keuze van drie vanavond een alogtone bij zit. Wat denken jullie.????????

maandag 1 november 1999 @ 17:01:00 #11
439 Inimini
pi_212189
quote:
op 11-01-1999 om 04:57 PM schreef tanjalies het volgende:
Inimini,

Jouw opmerking over zwahili doet mij afvragen of er bij de keuze van drie vanavond een alogtone bij zit. Wat denken jullie.????????

Ik denk dat ze er gewoon 3 uit een regenwoud hebben geplukt. Ze kennen het programma en spreken de taal niet !
(lijkt mij het meest eerlijk tegenover de andere bewoners)

pi_212190
Ik heb zo het idee, dat de drie waar uitgekozen moet worden vanavond alle drie weer blank zullen zijn.

Waarom? Ik voel het gewoon aan me water en ja we kennen VOO zo ondertussen.

pi_212191
Ik ben ook bang dat er alleen blanke kandidaten zullen zijn.
Maar het zou wel interessant zijn als er een allochtoon bij zit. Als die in het huis zou komen dan zou dat geheid stof tot dubieuze uitspraken zijn die VOO lekker kan uitkauwen en uit zijn verband rukken, net zoals ze met Martin hebben gedaan.
We zullen het zien vanavond.

Sluit

maandag 1 november 1999 @ 18:49:00 #14
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_212192
quote:
op 11-01-1999 om 06:36 PM schreef Sluit het volgende:
Ik ben ook bang dat er alleen blanke kandidaten zullen zijn.
Sluit

Hoezo bang???!!!

While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_212193
quote:
op 11-01-1999 om 05:22 PM schreef MissX het volgende:
Ik heb zo het idee, dat de drie waar uitgekozen moet worden vanavond alle drie weer blank zullen zijn.

Misschien maar goed ook. Anders krijgen we weer van die onzinnige discussies over vermeend racisme/ tweedeling net zoals indertijd met het Nederlands Elftal.

pi_212194
ER MOET GEWOON EEN LEUKE....

Vrolijke dikke Surinaamse tante in.... Dan wordt het pas echt een leuke boel!

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_212195
Mirrorman,

Zoiets lijkt mij nou ook héél erg leuk. Een dame uit Suriname, hoe ging dat nummer ook al weer.
Maar Veronica kennende denk ik niet dat ze het "zwart wit" uit de soundtrack waar zullen maken.
Er is heel lang geleden ooit al eens iets gezegd over het witte beleid van Veronica in het programma Massive. Daarna is er niet veel veranderd, terwijl zij zich zo graag progressief en vooruitstrevend profileren.

Luan
  Redactie Frontpage maandag 1 november 1999 @ 20:15:00 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_212196
quote:
op 11-01-1999 om 04:53 PM schreef Inimini het volgende:
Ik hoop dat die nieuwe bewoners alleen zwahili spreken, dan kunnen ze ook niets verklappen.
(hoewel ik Ruud verdenk dat hij dat ook vloeiend spreekt)

Gezien mijn ervaring met Ruud wil ik jou even verbeteren en ervan maken: hoewel ik Ruud verdenk dat hij denkt dat hij dat ook vloeiend spreekt)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')