ze is daar er net zo snel uit als ze in het BB huis kwam
[Dit bericht is gewijzigd door Inimini (Datum 01 November 1999).]
Jouw opmerking over zwahili doet mij afvragen of er bij de keuze van drie vanavond een alogtone bij zit. Wat denken jullie.????????
quote:
op 11-01-1999 om 04:57 PM schreef tanjalies het volgende:
Inimini,Jouw opmerking over zwahili doet mij afvragen of er bij de keuze van drie vanavond een alogtone bij zit. Wat denken jullie.????????
Waarom? Ik voel het gewoon aan me water en ja we kennen VOO zo ondertussen.
Sluit
quote:
op 11-01-1999 om 06:36 PM schreef Sluit het volgende:
Ik ben ook bang dat er alleen blanke kandidaten zullen zijn.
Sluit
Hoezo bang???!!!
quote:
op 11-01-1999 om 05:22 PM schreef MissX het volgende:
Ik heb zo het idee, dat de drie waar uitgekozen moet worden vanavond alle drie weer blank zullen zijn.
Misschien maar goed ook. Anders krijgen we weer van die onzinnige discussies over vermeend racisme/ tweedeling net zoals indertijd met het Nederlands Elftal.
Vrolijke dikke Surinaamse tante in.... Dan wordt het pas echt een leuke boel!
Grtz,
MiRR0RMaN.
Zoiets lijkt mij nou ook héél erg leuk. Een dame uit Suriname, hoe ging dat nummer ook al weer.
Maar Veronica kennende denk ik niet dat ze het "zwart wit" uit de soundtrack waar zullen maken.
Er is heel lang geleden ooit al eens iets gezegd over het witte beleid van Veronica in het programma Massive. Daarna is er niet veel veranderd, terwijl zij zich zo graag progressief en vooruitstrevend profileren.
quote:
op 11-01-1999 om 04:53 PM schreef Inimini het volgende:
Ik hoop dat die nieuwe bewoners alleen zwahili spreken, dan kunnen ze ook niets verklappen.
(hoewel ik Ruud verdenk dat hij dat ook vloeiend spreekt)
Gezien mijn ervaring met Ruud wil ik jou even verbeteren en ervan maken: hoewel ik Ruud verdenk dat hij denkt dat hij dat ook vloeiend spreekt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |