abonnement Unibet Coolblue
pi_57456029

Vervolg over deze geweldenaar
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57456080
Wat een grote mond
pi_57456153
TVP zodat ik hem niet over het hoofd zie.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57456220
Wat een held
  dinsdag 18 maart 2008 @ 17:00:29 #5
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_57456458
Na dit seizoen naar AZ lijkt mij?
pi_57456504
Hij gaat nog lekker 'n jaartje door en daarna wordt ie keeperstrainer en begeleidt Foster naar de wereldtop
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_57456637
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Na dit seizoen naar AZ lijkt mij?
Die hebben hem niet nodig

Heerenveen, Groningen, Twente en Feyenoord zijn de enige opties voor hem van een beetje niveau
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57457021
Held!

Blijft gewoon bij Man Utd denk ik.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57458584
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die hebben hem niet nodig

Heerenveen, Groningen, Twente en Feyenoord zijn de enige opties voor hem van een beetje niveau
Gaat Timmer weg dan?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 maart 2008 @ 18:53:29 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57458607
Sar
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_57459021
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hij gaat nog lekker 'n jaartje door en daarna wordt ie keeperstrainer en begeleidt Foster naar de wereldtop
Nah, keeperstrainer in Amsterdam
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57462478
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 18:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Gaat Timmer weg dan?
Nee, die mag rondjes gaan lopen op het bijveld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57643092
quote:
Van der Sar keert niet terug naar Nederland

Edwin van der Sar Oud-Ajacied Edwin van der Sar (37) heeft met verbazing kennisgenomen van een bericht in de Engelse krant The Guardian. Daarin stond dat de doelman van Manchester United serieus een terugkeer naar de Eredivisie overweegt. "Niks van waar", reageert de sluitpost tegenover Voetbal International.

Van der Sar verlengde zijn contract bij de koploper in de Premier League deze winter niet voor niets met één seizoen. Het Nederlands Elftal speelt vanavond zonder zijn eerste keeper een oefeninterland in en tegen Oostenrijk. Van der Sar neemt rust en wordt vervangen door Feyenoord-goalie Henk Timmer.
Jammer, maar wel een goede keuze.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57911016
quote:
Van der Sar: ‘Doorgaan bij Oranje is niet aan de orde’
Datum: 8-apr-2008 11:17

Door Edwin Struis

Bovenaan het wensenlijstje van de vorige week als nieuwe bondscoach gepresenteerde Bert van Marwijk staat het behouden van Edwin van der Sar (foto) als keeper van Oranje. Voor de camera’s van Sport1 liet de huidige Feyenoord-trainer weten graag een poging te ondernemen om de 37-jarige keeper op andere gedachten te brengen. De kans dat de doelman van Manchester United zich laat ompraten, lijkt echter zeer klein.

Van der Sar: “Ik heb voor mezelf een idee hoe ik m’n loopbaan bij Oranje wil afsluiten en daar past geen verlenging in. Twee jaar geleden heb ik die keuze al gemaakt. In onderling overleg is toen besloten dat ik door zou gaan tot en met het EK van 2008 met de aanpassing dat ik zo nu en dan een interland kon overslaan om m’n rust te pakken. Dat is me goed bevallen.”

Het initiatief van Van Marwijk is wel te begrijpen. Je keept nog als in je beste dagen en de echte opvolger staat nog niet klaar.

“Ja, het gaat nog steeds prima. Daarom ga ik ook nog minimaal een jaar door bij Manchester United. Maar je weet niet hoe ik er in 2009 voorsta. En dat is meteen het nadeel van een verlengd verblijf bij Oranje. Je moet dan meteen weer een cyclus van twee jaar meedraaien, inclusief hoofdtoernooi. Je wilt niet een paar kwalificatieduels meedraaien en er dan halverwege uitstappen. Aan een hoofdtoernooi meedoen is toch het leukste.”

Dus dat wordt een onmogelijke missie voor Van Marwijk?
“Ach, zoals Louis van Gaal altijd zegt: ‘probeer me maar te overtuigen met goede argumenten’. Maar zoals het er nu voorstaat, lijkt het me niet aan de orde. Ik kan me niet voorstellen welke argumenten me nog op andere gedachten kunnen brengen.”
pi_58814160
.
pi_58814191
Wat een held is het toch
pi_58814227
Zeker
  donderdag 22 mei 2008 @ 00:00:45 #18
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58814231
Jezus wat een fucking held. Standbeeld voor het leven
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_58814267
Nu vier penaltyseries gewonnen en vier verloren. Van die acht de laatste drie gewonnen. Op naar het EK, aan zelfvertrouwen zal het niet liggen!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58814279
Flappie
pi_58814471
pi_58814496
´´ mijn Hans van Breukelen moment ´´
pi_58814511
Afgelopen. Boem. Weg.

"Ik denk dat ik stop. Ben er klaar mee".
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58814540
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 00:00 schreef Dos37 het volgende:
Jezus wat een fucking held. Standbeeld voor het leven
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')