abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212161
Ik las vanmorgen in de Volkskrant dat V verbaasd was geweest dat Bijanca uit het huis stapte. De 2 eflop was nl bedoeld geweest voor een ander in huis die het moeilijk zou hebben volgens de psychologen.
Ik heb helaas het stukje niet bij me en kan het niet letterlijk citeren na een zware nacht.
Wat ik me nu afvraag is wie de 2e persoon zou zijn. Mist Bart Sabien nog, hij doet wel alles in zijn eentje nu. Maurice en Karin hebben elkaar om steun te zoeken. Willem is de slimste van het stel en is zich er goed van bewust waarom hij dit doet. Ruud doet van de andere kant alles maar op zich af komen, en denkt nergens echt over na.

Heeft iemand de Volkskrant nog bij de hand voor de letterlijke tekst.

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_212162
Het neerleggen van 1 x 10.000,-- zou de aktie te veel op 1 persoon hebben gespeeld. Om het als een ruim aanbod voor niet alleen Mona te laten zijn, hebben ze er twee aanbiedingen van gemaakt. Het vertrek van Bianca, was ook voor de produktie een onverwacht gebeuren. Denk maar aan de noodvergaderingen en vooral aan de elkaar tegensprekende brichten in de eerste uren m.b.t. het aantal nieuw te verschijnen bewoners en wanneer dat moest plaats vinden
  maandag 1 november 1999 @ 10:27:00 #3
1365 The MarK
BigBadMotherFokker
pi_212163
Het lijkt mij dat het ging om Mona en Ruud. Ruud leek toch echt wat onder die sleur te lijden af en toe. Beetje down, beetje zeuren over buiten, beetje alles laten hangen - incl z'n gezicht. Bart maakt in verhouding tot Ruud een stabielere, zelfverzekerde indruk.
BigBadMotherFokker
  maandag 1 november 1999 @ 10:31:00 #4
1365 The MarK
BigBadMotherFokker
pi_212164
B.t.w. Bianca was er wel als de kippen bij om aanspraak te kunnen maken op die ontsnappingsmogelijkheid, en om die 10000 te claimen. Ze leek weinig oog te hebben voor of er eventueeel andere mensen weg wilden.

BigBadMotherFokker
pi_212165
Er is vandaag ook een leuk stukje in de volkskrant te vinden op het volgende adres;
http://www.volkskrant.nl/special/335020399.html

pi_212166
ben ik nou zo slim of.....?
het gaat állemaal volgens draaiboek! dit ook! maar het is wel knap hoe ze zelfs bij ons twijfel kunnen zaaien of ze het nu wisten of niet!
en die 10.000 gulden is omdat het anders een afgang voor veronica is dat iedereen dat huis uit wil. nu líjkt het nog alsof dat geld de doorslaggevende factor was!
pi_212167
Bij het editten van deze uitzending hoorde ik Bianca bij het openmaken van de enveloppen GELIJK! roepen "Geef die maar aan mij, dan ben ik hier weg"..

Daarna kon je echt zien dat ze tijdens het vertellen van de smoes nog moest denken hoe ze deze moest aankleden

Blij dat deze egotrippende bitch eruit is...

maandag 1 november 1999 @ 11:15:00 #8
1365 The MarK
BigBadMotherFokker
pi_212168
Ik ben er van overtuigd dat dit niet in een draaiboek gestaan heeft.

Ik denk dat ze heeeel erg balen van het vertrek van Bianca. Enkele uitzendingen voor die betreffende donderdagavonduitzending, begon men het aantal fragmenten waarin Bianca optrad al merkbaar te minderen. Verklaring: V wist heel goed hoe Bianca IN WERKELIJKHEID gewaardeerd werd, in de groep maar vooral bij het publiek. Als Hummie en Paul hun werk goed gedaan hebben heb ze dat onderzocht.
In elk fragment waarin Bianca aanwezig is, is ze ontzettend vermoeiend, en dus negatief aanwezig. Altijd maar beredenerend, het steeds maar heel fanatiek zichzelf profileren met als klankbord de arme groep en ons. Nu vermoed ik dat V het gehalte bloedzuigende, treiterende optredens van Bianca bewust heeft willen minderen, de kijker zou haar welleens in een oncontroleerbaar geworden opgewonden zwarte waas van verstandsverbijstering heel hard willen wegstemmen. Daar heeft V iets in willen bijsturen vermoed ik. Feitelijk vind die kijker het heerlijk steeds maar weer te kijken hoe walgelijk ze ook al weer was. Men wil graag blijven kijken waar men zich ook al weer groen en geel aan ergert. En dus met het oog op de gevreesde nominatieronde, ff ingrijpen door de redactie, om vervolgens in de periode erna het gehalte clichematige pseudo psycho-analyses en verdekt egocentrische praatsessies vervolgens weer heeeeel flink op te voeren en de kijker dus op z'n wenken te bedienen.

Haar vertrek zal niet de bedoeling zijn geweest. De hoogte van het bedrag wat geboden werd zet je trouwes aan het denken of ze inderdaad niet wel heel graag wilden ingrijpen en bijsturen in de sleur, in dit geval met nieuwe bewoners, met als bijkomend voordeel (excuus) dat je diegene die het echt wat moeilijk had, naar veiliger situaties loodst.

Verder valt dat manipuleren wat iedereen roept opzich best mee, dat maakt het programma te ongeloofwaardig dat kunnen ze niet maken

BigBadMotherFokker
  maandag 1 november 1999 @ 11:15:00 #9
1365 The MarK
BigBadMotherFokker
pi_212169
Ik ben er van overtuigd dat dit niet in een draaiboek gestaan heeft.

Ik denk dat ze heeeel erg balen van het vertrek van Bianca. Enkele uitzendingen voor die betreffende donderdagavonduitzending, begon men het aantal fragmenten waarin Bianca optrad al merkbaar te minderen. Verklaring: V wist heel goed hoe Bianca IN WERKELIJKHEID gewaardeerd werd, in de groep maar vooral bij het publiek. Als Hummie en Paul hun werk goed gedaan hebben heb ze dat onderzocht.
In elk fragment waarin Bianca aanwezig is, is ze ontzettend vermoeiend, en dus negatief aanwezig. Altijd maar beredenerend, het steeds maar heel fanatiek zichzelf profileren met als klankbord de arme groep en ons. Nu vermoed ik dat V het gehalte bloedzuigende, treiterende optredens van Bianca bewust heeft willen minderen, de kijker zou haar welleens in een oncontroleerbaar geworden opgewonden zwarte waas van verstandsverbijstering heel hard willen wegstemmen. Daar heeft V iets in willen bijsturen vermoed ik. Feitelijk vind die kijker het heerlijk steeds maar weer te kijken hoe walgelijk ze ook al weer was. Men wil graag blijven kijken waar men zich ook al weer groen en geel aan ergert. En dus met het oog op de gevreesde nominatieronde, ff ingrijpen door de redactie, om vervolgens in de periode erna het gehalte clichematige pseudo psycho-analyses en verdekt egocentrische praatsessies vervolgens weer heeeeel flink op te voeren en de kijker dus op z'n wenken te bedienen.

Haar vertrek zal niet de bedoeling zijn geweest. De hoogte van het bedrag wat geboden werd zet je trouwes aan het denken of ze inderdaad niet wel heel graag wilden ingrijpen en bijsturen in de sleur, in dit geval met nieuwe bewoners, met als bijkomend voordeel (excuus) dat je diegene die het echt wat moeilijk had, naar veiliger situaties loodst.

Verder valt dat manipuleren wat iedereen roept opzich best mee, dat maakt het programma te ongeloofwaardig dat kunnen ze niet maken

-----
BigBadMotherFokker

BigBadMotherFokker
  maandag 1 november 1999 @ 11:20:00 #10
1365 The MarK
BigBadMotherFokker
pi_212170
die 2 x was niet de bedoeling

----
BigBadMotherFokker

BigBadMotherFokker
  maandag 1 november 1999 @ 11:26:00 #11
568 Juul
Is gewoon lief
pi_212171
TheMark ff ter info
als je ziet dat je een fout hebt gemaakt of per ongeluk 2 x dezelfde post kun je dmv het edit-knopje je post wijzigen.
Dan had je dus bij je 2e post kunnen zetten dat het een foutje was
Greetz Juul
The Bitch is Back!
pi_212172
Beste Tanjalies,

ik heb BB dit weekend niet goed kunnen volgen, maar uit de veslagen hier haalde ik wel dat Mona het heel meoilijk had en dat dat voor de andere bewoners erg duidelijk was. Ze wisten volgens mij dat die aanbieding voor Mona bedoeld zou zijn.
Jij zegt dus dat ze niet te veel op 1 persoon wilden spelen, maar hiermee namen ze dan wel een heel groot risico, lijkt mij. 10.000 piek is behoorlijk goed verdienen voor 1,5 maand voor de bewoners. Daarnaast zullen er een aantal wel beseft hebben toch niet voor de 250.000 in aanmerking te komen.
Ik vond het op zich dus wel logisch dat Bianca mee is gegaan.

Van al die tegenstrijdige berichten van VOO over nieuwe bewoners weet ik helaas niks maar het leek dat VOO wel verrast was. Het lijkt me dat wanneer VOO die 2*10.000 piek actie goed gepland zou hebben, dat ze ook de konsekwenties van een vertrekkende 2e persoon wel overdacht hadden. Als het een min of meer spontane actie was om aan te geven dat die betreffende bewoner altijd vrijwillig kon vertrekken, dan zou je die tegenstrijdige berichten kunnen plaatsen. Het impliceert tegelijkertijd dat VOO niet bepaald strategisch opereert, wat ik eigenlijk toch wel van hun zou verwachten.

Kortom ik ging er vanuit dat VOO nog enigszins strategisch bezig is, en dan inderdaad verrast werd door het vertrek van een andere bewoner dan voorzien. De verwarring over nieuwe bewoners zou evt ook kunnen komen omdat VOO verwachte dat ook een man zou uittreden, wat weer heel andere gevolgen heeft voor wat voor nieuwe bewoner er moet komen.
Jouw uitleg, die ik meestal als erg betrouwbaar interpreteer zou voor mijn gevoel inhouden dat VOO niet bepaald een beleid volgt tov de ontwikkelingen binnen het huis maar dat ze min of meer de ontwikkelingen volgen en daardoor ook zelf verrast kunnen worden.

Zou je hierop kunnen reageren aangezien jij dichter bij het vuur zit. (het voelt hier zo koud)

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_212173
Uiteraard kan ook ik het nooit zeker weten. Wat ik doe is uitgaande van mijn ervaring de situatie aanschouwen. Aan de ene kant kan ik met je meegaan als je zegt dat in de verwachting de tweede persoon een man is geweest. Ruud, zoals we hebben kunnen zien, kreeg in uren die er aan vooraf gingen, in de buurt komende gevoelens die ook mij bij het kijken deden denken dat hij er wel eens uit zou kunnen stappen. Wat blijft is dat in de studio de vriendinnen van Bianca aanwezig waren. Goed denkbaar is dat de eventuele verwachting van de produktie(RUUD), werd doorkruist door samenlopende mededelingen aan de psyg van Bianca, waardoor in grote haast alles moest worden bijgestuurd. (shit jongens Bianca wil ook weg, wat moeten we doen)Vergeet niet dat Bianca waarschijnlijk wel door had, wat er met Mona aan zat te komen. Het was voor Bianca een heerlijke dekmantel om min of meer geruisloos weg te kunnen komen. Ik kan me het beeld van in volle stress opererende produktiegroep goed voor de geest halen. De daarop wat verwarrende berichtgeving is in dit licht dan ook goed te verklaren.
  maandag 1 november 1999 @ 12:31:00 #14
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_212174
Twee dingen. Eerst, toen Rolf vroeg wie er nu al wisten dat ze wilden blijven, stak ruud zijn hand meteen op. Ten tweedeolf zij dat van iedereen iemand in de studio was. Ik weet natuurlijk niet of het waar is, maar ik kan me voorstellen dat de redactie naar aanleiding van het gesprek van Bianca met psycholoog begreep dat de situatie minder voorspelbaar was dan gedacht en dus van iedereen iemand in de studio liet komen.
When I was a sperm
I had alot to learn.

pi_212175
wat ik in een veel eerdere al zei: take the money & run, je zou wel gek zijn om het niet te doen. als ze donderdag weer 2 enveloppen zouden aanbieden, zouden d'r weer 2 opstappen, vooral na wat dit weekend (openstaand geluidskanaal) is gebeurd.

het lijkt d'rop dat de enige manier is om de bewoners nog te laten zitten, ze optredens van bekende nlders voorschotelen en ze te verwennen met kadootjes, en daar gaan we weer dit was natuurlijk niet de opzet, straks krijgen ze ook een tv.... waarmee ze alles kunnen ontvangen behalve BB items

pi_212176
Wat mij dan weer opviel is dat rolfje dacht dat Bianca een 'heel stabiele vrouw' was. Zou hij zelf wel eens naar de uitzending hebben gekeken?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_212177
quote:
op 11-01-1999 om 12:22 PM schreef tanjalies het volgende:
Goed denkbaar is dat de eventuele verwachting van de produktie(RUUD), werd doorkruist door samenlopende mededelingen aan de psyg van Bianca, waardoor in grote haast alles moest worden bijgestuurd. (shit jongens Bianca wil ook weg, wat moeten we doen)

Als ik het me goed herinner, gaf Bianca in de uitzending van do-avond duidelijk aan, dat het voor de groep dan wel als een verassing kwam, maar niet voor de psycholoog, of woorden van die strekking. M.a.w ik kan me niet voorstellen dat het voor VOO als een verassing kwam.

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
  maandag 1 november 1999 @ 20:14:00 #18
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_212178
De twee letterlijke citaten die hierboven genoemd worden, zijn:

Rolph (tegen de vriendinnen van Bianca): "Onvoorstelbaar dat iemand zo stabiel blijft."

Bianca: "Misschien heb ik het verborgen gehouden voor de groep, maar niet voor de psycholoog."

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')