Heeft iemand de Volkskrant nog bij de hand voor de letterlijke tekst.
Daarna kon je echt zien dat ze tijdens het vertellen van de smoes nog moest denken hoe ze deze moest aankleden
Blij dat deze egotrippende bitch eruit is...
Ik denk dat ze heeeel erg balen van het vertrek van Bianca. Enkele uitzendingen voor die betreffende donderdagavonduitzending, begon men het aantal fragmenten waarin Bianca optrad al merkbaar te minderen. Verklaring: V wist heel goed hoe Bianca IN WERKELIJKHEID gewaardeerd werd, in de groep maar vooral bij het publiek. Als Hummie en Paul hun werk goed gedaan hebben heb ze dat onderzocht.
In elk fragment waarin Bianca aanwezig is, is ze ontzettend vermoeiend, en dus negatief aanwezig. Altijd maar beredenerend, het steeds maar heel fanatiek zichzelf profileren met als klankbord de arme groep en ons. Nu vermoed ik dat V het gehalte bloedzuigende, treiterende optredens van Bianca bewust heeft willen minderen, de kijker zou haar welleens in een oncontroleerbaar geworden opgewonden zwarte waas van verstandsverbijstering heel hard willen wegstemmen. Daar heeft V iets in willen bijsturen vermoed ik. Feitelijk vind die kijker het heerlijk steeds maar weer te kijken hoe walgelijk ze ook al weer was. Men wil graag blijven kijken waar men zich ook al weer groen en geel aan ergert. En dus met het oog op de gevreesde nominatieronde, ff ingrijpen door de redactie, om vervolgens in de periode erna het gehalte clichematige pseudo psycho-analyses en verdekt egocentrische praatsessies vervolgens weer heeeeel flink op te voeren en de kijker dus op z'n wenken te bedienen.
Haar vertrek zal niet de bedoeling zijn geweest. De hoogte van het bedrag wat geboden werd zet je trouwes aan het denken of ze inderdaad niet wel heel graag wilden ingrijpen en bijsturen in de sleur, in dit geval met nieuwe bewoners, met als bijkomend voordeel (excuus) dat je diegene die het echt wat moeilijk had, naar veiliger situaties loodst.
Verder valt dat manipuleren wat iedereen roept opzich best mee, dat maakt het programma te ongeloofwaardig dat kunnen ze niet maken
Ik denk dat ze heeeel erg balen van het vertrek van Bianca. Enkele uitzendingen voor die betreffende donderdagavonduitzending, begon men het aantal fragmenten waarin Bianca optrad al merkbaar te minderen. Verklaring: V wist heel goed hoe Bianca IN WERKELIJKHEID gewaardeerd werd, in de groep maar vooral bij het publiek. Als Hummie en Paul hun werk goed gedaan hebben heb ze dat onderzocht.
In elk fragment waarin Bianca aanwezig is, is ze ontzettend vermoeiend, en dus negatief aanwezig. Altijd maar beredenerend, het steeds maar heel fanatiek zichzelf profileren met als klankbord de arme groep en ons. Nu vermoed ik dat V het gehalte bloedzuigende, treiterende optredens van Bianca bewust heeft willen minderen, de kijker zou haar welleens in een oncontroleerbaar geworden opgewonden zwarte waas van verstandsverbijstering heel hard willen wegstemmen. Daar heeft V iets in willen bijsturen vermoed ik. Feitelijk vind die kijker het heerlijk steeds maar weer te kijken hoe walgelijk ze ook al weer was. Men wil graag blijven kijken waar men zich ook al weer groen en geel aan ergert. En dus met het oog op de gevreesde nominatieronde, ff ingrijpen door de redactie, om vervolgens in de periode erna het gehalte clichematige pseudo psycho-analyses en verdekt egocentrische praatsessies vervolgens weer heeeeel flink op te voeren en de kijker dus op z'n wenken te bedienen.
Haar vertrek zal niet de bedoeling zijn geweest. De hoogte van het bedrag wat geboden werd zet je trouwes aan het denken of ze inderdaad niet wel heel graag wilden ingrijpen en bijsturen in de sleur, in dit geval met nieuwe bewoners, met als bijkomend voordeel (excuus) dat je diegene die het echt wat moeilijk had, naar veiliger situaties loodst.
Verder valt dat manipuleren wat iedereen roept opzich best mee, dat maakt het programma te ongeloofwaardig dat kunnen ze niet maken
-----
BigBadMotherFokker
ik heb BB dit weekend niet goed kunnen volgen, maar uit de veslagen hier haalde ik wel dat Mona het heel meoilijk had en dat dat voor de andere bewoners erg duidelijk was. Ze wisten volgens mij dat die aanbieding voor Mona bedoeld zou zijn.
Jij zegt dus dat ze niet te veel op 1 persoon wilden spelen, maar hiermee namen ze dan wel een heel groot risico, lijkt mij. 10.000 piek is behoorlijk goed verdienen voor 1,5 maand voor de bewoners. Daarnaast zullen er een aantal wel beseft hebben toch niet voor de 250.000 in aanmerking te komen.
Ik vond het op zich dus wel logisch dat Bianca mee is gegaan.
Van al die tegenstrijdige berichten van VOO over nieuwe bewoners weet ik helaas niks maar het leek dat VOO wel verrast was. Het lijkt me dat wanneer VOO die 2*10.000 piek actie goed gepland zou hebben, dat ze ook de konsekwenties van een vertrekkende 2e persoon wel overdacht hadden. Als het een min of meer spontane actie was om aan te geven dat die betreffende bewoner altijd vrijwillig kon vertrekken, dan zou je die tegenstrijdige berichten kunnen plaatsen. Het impliceert tegelijkertijd dat VOO niet bepaald strategisch opereert, wat ik eigenlijk toch wel van hun zou verwachten.
Kortom ik ging er vanuit dat VOO nog enigszins strategisch bezig is, en dan inderdaad verrast werd door het vertrek van een andere bewoner dan voorzien. De verwarring over nieuwe bewoners zou evt ook kunnen komen omdat VOO verwachte dat ook een man zou uittreden, wat weer heel andere gevolgen heeft voor wat voor nieuwe bewoner er moet komen.
Jouw uitleg, die ik meestal als erg betrouwbaar interpreteer zou voor mijn gevoel inhouden dat VOO niet bepaald een beleid volgt tov de ontwikkelingen binnen het huis maar dat ze min of meer de ontwikkelingen volgen en daardoor ook zelf verrast kunnen worden.
Zou je hierop kunnen reageren aangezien jij dichter bij het vuur zit. (het voelt hier zo koud)
het lijkt d'rop dat de enige manier is om de bewoners nog te laten zitten, ze optredens van bekende nlders voorschotelen en ze te verwennen met kadootjes, en daar gaan we weer dit was natuurlijk niet de opzet, straks krijgen ze ook een tv.... waarmee ze alles kunnen ontvangen behalve BB items
quote:
op 11-01-1999 om 12:22 PM schreef tanjalies het volgende:
Goed denkbaar is dat de eventuele verwachting van de produktie(RUUD), werd doorkruist door samenlopende mededelingen aan de psyg van Bianca, waardoor in grote haast alles moest worden bijgestuurd. (shit jongens Bianca wil ook weg, wat moeten we doen)
Als ik het me goed herinner, gaf Bianca in de uitzending van do-avond duidelijk aan, dat het voor de groep dan wel als een verassing kwam, maar niet voor de psycholoog, of woorden van die strekking. M.a.w ik kan me niet voorstellen dat het voor VOO als een verassing kwam.
Rolph (tegen de vriendinnen van Bianca): "Onvoorstelbaar dat iemand zo stabiel blijft."
Bianca: "Misschien heb ik het verborgen gehouden voor de groep, maar niet voor de psycholoog."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |