Meike, Ik snap nog steeds niet hoe jij op basis van je vorige post concludeert dat het PD grondig is schoongemaakt ?????quote:Siem heeft er ook wel over geschreven. Misschien moet je de geschiedenis van het Ernest Louwes weblog er eens op nalezen. Siem, Mia en Ada plaatsen wel eens stukken uit het T.J.
Wat Louwes de enige die dit vertelde? Ik heb nooit gehoord dat de politie dit heeft gezegd.quote:Nu was dat ten aanzien van de broek inderdaad juist, maar de paraplu was niet van mij maar van mevrouw Wittenberg
Denk je dat Michael later is teruggekomen? Gebeurt dat dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:49 schreef WimDankbaar het volgende:
[..]
Meike, Ik snap nog steeds niet hoe jij op basis van je vorige post concludeert dat het PD grondig is schoongemaakt ?????
Wat weet jij meer dan ieder ander? By the way, Ik ben het met je eens dat Michael het niet direkt na de moord kan hebben gedaan.![]()
Wim
Wat denk jij, Meike?quote:En wanneer zou Michael dan teruggegaan zijn denk je?
Ziequote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:02 schreef secunda het volgende:
Wim,
[..]
Als je wilt beweren dat ik zeker heb gezegd dat Meike een alibi voor Michael heeft verzonnen, wil ik graag een link naar wat ik dat geschreven heb op dit forum. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik het op die manier geschreven heb.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:35 schreef RuudHarmsen het volgende:
[..]
Zie
http://forum.deventermoordzaak.com/viewtopic.php?t=490&postdays=0&postorder=asc&start=0
waar verwezen wordt naar:
Deventer Moordzaak #12: bekender dan Deventer koek!
Ja Ruud, ik zie het staan. Je moet wel het hele verhaal lezen. Ik had het beter anders kunnen formuleren. Maar geeft een zo'n opmerking jullie het recht beweren dat ik Meike zou zijn?quote:Ik heb je over het valse alibi van M&M al eens eerder geschreven dat Meike een alibi had bedacht omdat ze wist dat Michael het moeilijk zou krijgen.
Toen ze dat alibi aflegden, wisten ze nog niet dat EL nog om 20.36 met de weduwe had gesproken, dat is pas veel later gebleken.
Dus het alibi voor de vooravond was een beetje overbodig achteraf gezien.
En dit schreef Hanss deze week op het ErnestLouwes weblog. Ik geloof dat Ada het inmiddels heeft weggehaald, maar 's nachts worden wel vaker dergelijke berichten geplaatst.quote:quote:'Jouw soort mensen'
Domme mensen proberen altijd mensen die ze niet kunnen plaatsen te etiquetteren met het predikaat 'dat soort mensen'
Vrouwen worden niet onderdrukt in de bijbel, de bijbel claimt de enige waarheid te bevatten ja, maar het staat de navolgers van met name het nieuwe testament NIET toe intolerant gedrag te vertonen t.a.v. andersdenkenden.
En dat laatste is ook een kenmerk van de westerse joods/christelijke/humanistische beschaving waar Pim Fortuyn het over had en nu ook Geert Wilders.
Maar buig jij je hoofd maar fijn voor de islam, dan zal die religie dat belonen door dat hoofd van jou eraf te hakken. http://masada2000.somebodyhelpme.info/Execution-Russian.asf
Kijk hoe lief de ware islam is voor homo's http://www.masada2000.org/impalement.MPG
Geplaatst door: hanss | woensdag 26 maart 2008 om 5:57
quote:Er is maar één volk op aarde waar dat 'oude testament' op slaat en dat is het Joodse volk, en die staan volledig in hun recht om dat boek na te leven, want het zijn geen nieuwe testaments gelovigen, omdat ze Jesjoea (hebreeuws voor het griekse woord jezus) (nog) niet erkennen als de messias.
Hou het nieuws uit het midden oosten dit jaar maar in de gaten: het wordt erg spannend http://crossfirewar.com/
En hou er rekening mee dat Israël atoomwapens heeft en die ook zal gebruiken: de Samson option http://en.wikipedia.org/wiki/Samson_Option
Geplaatst door: hanss | woensdag 26 maart 2008 om 6:11
Echt niet ! Niet zo de slachtoffer rol zoeken hoor! Onze cummunicatie is juist reuze leerzaam.quote:Jij en de club op het Dankbare forum willen dat ik stop met posten.
quote:Michael had geen enkel financieel motief dat weet je. Dit waren ook leugens van de Louwesaanhang.
quote:Kun je me in het kader van de lastercampage tegen Michael, een link geven naar de verklaring waarin alle dingen die jij vertelt over Michael, worden bevestigd?
Ook graag de volledige verklaring van Michael op 18 oktober j.l.
Nooit gezegd dat ik de JFK moord heb opgelost. Dat hebben anderen gedaan. Wel zeg ik dat mijn boek het hoogst gewaardeerde JFK assassination book op Amazon.com is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:58 schreef SCH het volgende:
WimDankbaar hier ook al actief
Die man die zogenaamd de moord op JFK had opgelost.
De tijd van dat complotdenken is voorbij Wim, we leven in 2008, get alife
Nee, je zult eens iets toegeven. Net als je vriendje Maurice.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:44 schreef WimDankbaar het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat ik de JFK moord heb opgelost. Dat hebben anderen gedaan. Wel zeg ik dat mijn boek het hoogst gewaardeerde JFK assassination book op Amazon.com is.
Nee hoor, complotdenkers zitten er doorgaans hartstikke naast.quote:Bestaan er in 2008 geen complotten meer? Goh, dan moet de menselijke aard plots veranderd zijn.
Wim
Dit bedoel ik dus. Ziek gewoon.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:57 schreef WimDankbaar het volgende:
SCH, je lesjes zouden het goed doen bij de klusjesman, mits hij een gewetensfunctie had.
Wim
Wim, waarom geef je geen link naar de volledige verklaring. Hij zit het TJ. Ada, Siem en Mia hebben de verklaring waarschijnlijk ook, ik heb wel eens een niet verdraaide verklaring van Michael gelezen maar vond die verklaring niet verontrustend. Jij hebt die "niet verdraaide" verklaring kennelijk wel dus kopieer hem even hier naartoe.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:54 schreef WimDankbaar het volgende:
[..]
Meike, Wil je nu de authenticiteit van Michael's verklaring in twijfel trekken?
Je bekent weer kleur door te laten zien dat je weet dat die niet volledig was. Moet je hem dus niet in twijfel trekken. Maak jij de zin maar af dan:
“Waarom slaan bij iemand de knoppen door? Omdat iemand verdriet heeft, pijn heeft, pijn is gedaan, gefrustreerd is geraakt, mensen die geestelijk in nood zitten en niet weten hoe er uit te raken. Ik kan mij best voortellen dat u nu denkt dat ik mevrouw Wittenberg van kant heb gemaakt , maar ......."
mulitiple choice:
1) toch was ik met Meike de hele avond thuis!
2) toch heb ik in Arnhem een magneetstrip gekocht!
3) toch was ik vanaf 8 uur in de soos !
4) iets anders, namelijk : .............
Ja hoor, Meike. Meerdere malen zelfs. Geef je wel toe dat er geen magneetstrip is gekocht? En dat M&M daarover dus beiden hebben gelogen?quote:En over die magneetstrip: waar staat dat Michael een mes heeft gekocht? Hebben jullie dat zwart op wit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |