quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:44 schreef Mobster273 het volgende:weer een illusie armer

ook nog ff ontopic, zijn er meer mensen die het apart vinden dat game 6 en 7 van de Caps en Flyers back-to-back zijn? dat had toch beter gepland kunnen worden? met name aan het begin, want bijna iedereen had al 2 wedstrijden gespeeld toen zij nog eens aan hun serie begonnen....
nou ben ik in deze wedstrijd volledig neutraal en maakt het me echt niet uit wie er door gaat, maar op deze manier heeft de winnaar van game 6 toch op zijn minst een psychologisch voordeel, en dat wodt nu nog eens versterkt doordat de Caps uit wonnen en nu dus ook nog eens thuis mogen spelen....
Dat gebeurt wel vaker dat 2 wedstrijden in de playoffs op 2 dagen gespeeld worden.. soms game 1 en 2, in dit geval 6 en 7.. Dat de winnaar een voordeel heeft, tja, dat hebben ze zelf afgedwongen natuurlijk. Hockey is een momentum-sport

En wat de verliezer betreft, als je het niet in je hebt om meteen te reageren na een verlies, dan moet je ook geen kampioen willen worden. Ik denk trouwens dat de Flyers het niet erg vinden om meteen weer vol aan de bak te gaan en verlies van gisteren weg te spoelen.
Hoop dat Washington wint. Leuk teampje en met de Flyers heb ik niet zoveel. Ga me er zo weer eens goed voor zetten