quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:06 schreef vivelafete het volgende:
tot zover:
Flyers - Canadiens: 2-0
Av's - Red Wings: 1-2
Er werdt net vlak voor de wedstrijd een inktvis op het ijs gegooid door volgens mij een Detroitfan. Weet iemand hier het verhaal achter?
Osgood maakte een buitenaardse save in de laatste seconden. Was een nagelbijter.quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:06 schreef Leatherface het volgende:
Het werd zo te lezen nog vrij close met de Wings, maar wel gewonnen.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Hasek mag lekker op de bank blijven als het even kan, Ozzie heeft weer eens laten zien wie de beste is.
Maar hij heeft natuurlijk ook teams op cruciale momenten d'r doorheen gesleurd. Denk maar aan Tsjechië op de spelen van Nagano.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:41 schreef popolon het volgende:
Hasek is een goede goalie maar heeft vaak van die rare momenten.
http://www2.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=10980&part=sportsquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:46 schreef Leatherface het volgende:
Die streams komen maar niet echt op gang bij mij.
Het blijft hangen bij een soort van webcam beeld van wat blijkbaar Detroit is.
True, true.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar hij heeft natuurlijk ook teams op cruciale momenten d'r doorheen gesleurd. Denk maar aan Tsjechië op de spelen van Nagano.
Maar een oude sport-wijsheid zegt dat je zo goed bent als je laatste wedstrijd.
Mis ik iets, of waar zie je datquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:51 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www2.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=10980&part=sports
Peltvision en dan via vlc player. Die doet het
kan ook, mijn stream looptquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:07 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb nu vlc als default ingesteld op sopcast, maar ja. Het zal wel aan mijn pc liggen dan.
Vanavond komt er weer wat voorbij.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:19 schreef borisz het volgende:
Popo nog last van die "t-storm" warning ? Die melding staat steeds in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |