Ja, vond het een mooi moment toen ze zei dat ze 2 stemrondes wilde.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub s veel te bang dat Jaap hem backstabbed en omgekeerd.... grappig eigenlijk dat iedereen Claire voorbij loopt en ze daarin toch de sleutelfiguur is.
Ach, komende dagen veel gelul in de ruimte. Ze moeten het tenslotte spannend houden. Jaap is gewoon exit, Claire wordt de verrassing van DGK. Lieke komt er nog even in om Huub straks uit te zwaaien, en krijgen we Brian, Claire en Amanda die nog overblijven.... Nog even een vette clash tussen Brian & Amanda, en we houden 2 finalisten over. Bah, wat voorspelbaar.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:43 schreef agter het volgende:
[..]
Twee stemrondes en Claire er in maart uit?
Daarvoor zal Huub zich wel 2 keer achter zijn oren moeten krabbelen.
Ik zie dat toch meer als managen hoor... Huub moet ervoor zorgen dat ie beide te vriend houd.... de ontslagrondes zijn slechts een idee van de wannabees en niemand weet of die goed gekeurt worden en binnen wat voor termijn. Ik denk dat de febo wel blij is met 5 wannabees tot en met april.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:41 schreef agter het volgende:
[..]
Claire wil graag 2 stemmingen omdat ze niet zeker is van Huub.
Huub spreekt met dubbele tong naar Claire en Jaap. En dat weet ze.
Twee stemmingen is haar levensverzekering.
Maar dit gaat wel in tegen Huub zijn plannentje (en van de rest natuurlijk).
Uiteindelijk heeft Huub haar nodig als er 2 stemrondes komen.
Brian en Aman niet.
Vandaar dat ik schreef dat het naar Huub toe back-fired.
Als ze echt willen, kunnen ze Claire altijd nog uitkopen.
maar het heeft nog nooit een haan een ei helpen leggen.quote:
Ze heeft het daar moeilijk mee, ze weet niet beter maar beseft misschien toch dat het ook anders kanquote:Op maandag 17 maart 2008 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze houdt van een autoritaire man zegt ze.
Volgens mij raakt ze er gewoon helemaal opgewonden van als hij zo tegen haar doet
Die clash is er natuurlijk al voordat de 4e exit gaat, anders zouden de 2 tortelduifjes met overtuiging de rest eruit kunnen krijgen.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:46 schreef Yavido het volgende:
[..]
Nog even een vette clash tussen Brian & Amanda, en we houden 2 finalisten over. Bah, wat voorspelbaar.
Ik ben daar ook erg bang voor, maar het kan toch ook weer niet waar zijn dat iemand die er zo lang zit plaats moet maken voor een nieuwkomer die nog niets gebracht heeft. Ik moet Huub totaal niet, maar ik zou het ook heel vreemd vind als Huub zou sneuvelen omwille van Claire.....quote:Op maandag 17 maart 2008 23:46 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ach, komende dagen veel gelul in de ruimte. Ze moeten het tenslotte spannend houden. Jaap is gewoon exit,
UPGquote:Op maandag 17 maart 2008 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
maar het heeft nog nooit een haan een ei helpen leggen.
Dat duurt nog wel een jaar of tien. En dan ben ik nog optimistisch.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze heeft het daar moeilijk mee, ze weet niet beter maar beseft misschien toch dat het ook anders kandenk ik
Eens. Maar hij doet het toch wel echt zelf.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben daar ook erg bang voor, maar het kan toch ook weer niet waar zijn dat iemand die er zo lang zit plaats moet maken voor een nieuwkomer die nog niets gebracht heeft. Ik moet Huub totaal niet, maar ik zou het ook heel vreemd vind als Huub zou sneuvelen omwille van Claire.....
Huub gaat DGK ook niet winnen. Hij heeft in het verleden veel gedragen en gedaan, toegegeven dat hij wel voor vermaak zorgde maar dat was zijn 'contract' met de duivel zoals ie het zelf noemde. Zo gaat dat, de ene dag ben je hot, de andere dag ben je geschiedenis. Dikke doei Huub, val kapotquote:Op maandag 17 maart 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moet Huub totaal niet, maar ik zou het ook heel vreemd vind als Huub zou sneuvelen omwille van Claire.....
Dit is eigenlijk wel link voor Jaap. Nu Claire gezegd heeft dat ze waarschijnlijk gaat blokken is het maar de vraag of Huub met Jaap naar de finale durft door Claire weg te stemmen. Ik denk dat Huub dan liever kiest voor Claire. Tenzij Huub niemand wegstemt en Jaap en Claire Huub toch wegstemmen.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben daar ook erg bang voor, maar het kan toch ook weer niet waar zijn dat iemand die er zo lang zit plaats moet maken voor een nieuwkomer die nog niets gebracht heeft. Ik moet Huub totaal niet, maar ik zou het ook heel vreemd vind als Huub zou sneuvelen omwille van Claire.....
Nou, het pruillipje dat ze dagelijks vertoont en de irrataties bij haar 'weldoener' maken die TIEN JAAR ongeloofwaardigquote:Op maandag 17 maart 2008 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een jaar of tien. En dan ben ik nog optimistisch.
Zij is zo vol van zichzelf, en foute beslissingen inzien en toegeven zit er bij haar gewoon voorlopig nog niet in.
Ja, en ondertussen laten we ons allemaal toch weer meeslepen door dit geneuzel, terwijl uiteindelijk de Febo beslist wie de finale speelt en de spelers dat zelf niet uitmaken....quote:Op maandag 17 maart 2008 23:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wel link voor Jaap. Nu Claire gezegd heeft dat ze waarschijnlijk gaat blokken is het maar de vraag of Huub met Jaap naar de finale durft door Claire weg te stemmen. Ik denk dat Huub dan liever kiest voor Claire. Tenzij Huub niemand wegstemt en Jaap en Claire Huub toch wegstemmen.
Tijd dat Jaap of zo vanuit de Fitness een bloempot naar buiten laat vallen...quote:Op maandag 17 maart 2008 23:53 schreef mazaru het volgende:
Ja hoorrrrrrr rat ligt al weer onder het raam.
Zoooooooooooooo voorspelbaar
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:53 schreef mazaru het volgende:
Ja hoorrrrrrr rat ligt al weer onder het raam.
Zoooooooooooooo voorspelbaar
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:52 schreef agter het volgende:
Je zou toch bijna hopen dat er een bloempot op de rat valt...terwijl hij afluisterd.
Ja. Ze kan zo'n sleutelrol vervullen.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:56 schreef akveor het volgende:
Jammer dat Claire niet in de gaten heeft dat zij een enorme sterke troef heeft. Niet akkoord gaan met dat ontslag gedoe kan Jaap de kop kosten.
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:56 schreef rooie3 het volgende:
Er staat zelfs een cameraman.Hoe worden we in de maling genomen zeg.
Tja... Ga daar maar eens op zitten soppenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat je ook zegt Huub, een half uur geleden vertelde je Claire dat je haar juist niet in de groep zou aanpakken, en nog geen geen kwartier later doe je het toch.....
even weg geweest en weer bij gelezen hai al.... TEXT hier boven is het einige JUISTE!quote:Op maandag 17 maart 2008 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en ondertussen laten we ons allemaal toch weer meeslepen door dit geneuzel, terwijl uiteindelijk de Febo beslist wie de finale speelt en de spelers dat zelf niet uitmaken....
Kom je daar nu pas achter?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:56 schreef rooie3 het volgende:
Er staat zelfs een cameraman.Hoe worden we in de maling genomen zeg.
Geweldigquote:Op maandag 17 maart 2008 23:59 schreef coldstar het volgende:
Brain hoort alles en steekt zijn vinger in zijn keel, wanneer Huub voor de tweede maal zegt.....ik wil met jou de finale in.
*insert spannend muziekje uit de Jaws film*quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:01 schreef Leandra het volgende:
Oh god, wat hilarischs, dat "afluisteren" wat Brian iedere keer doet
Als of je naar een persiflage op James Bond zit te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |