hij doet tenminste watquote:Op maandag 17 maart 2008 23:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een dagtaak geworden.......para is the keyword. Hij wordt met het uur gekker.![]()
![]()
Hoho hij heeft anders nog wel een paar hoeren egeneukt en een een groupie in d'r bek gespoten.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is nog veel erger, al vanaf september/oktober vorig jaar heeft hij niet veel laten zien.......
er zijn misschien ook streamers die last hebben van het HOS virus.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:09 schreef agter het volgende:
[..]
Huh, ik zeg toch nergens dat Huub wel tv maakt?
Zeg alleen dat Jaap dat niet doet de laatste tijd.
Hoe kom je zo op Huub?
Oh, ik had begrepen ALLE boetes tot nu toe.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:13 schreef T-lex het volgende:
Wat ik nou niet snap aan dat plan van Jaap....hoe kan je nou boetes "van de winaar"gaan gebruiken om iemand uit te kopen. Als je nog niet weet wie de winaar is.
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:12 schreef Borga het volgende:
[..]
er zijn misschien ook streamers die last hebben van het HOS virus.
Dat vraag ik mij dus ook af.......quote:Op maandag 17 maart 2008 23:13 schreef T-lex het volgende:
Wat ik nou niet snap aan dat plan van Jaap....hoe kan je nou boetes "van de winaar"gaan gebruiken om iemand uit te kopen. Als je nog niet weet wie de winaar is.
Misschien weet hij ook wie de eventuele winnaar is?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:13 schreef T-lex het volgende:
Kom op zeg, dat kan jij echt zelf wel bedenken.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:13 schreef T-lex het volgende:
Hij laat doen, da's pas TVquote:Op maandag 17 maart 2008 23:11 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hij doet tenminste wat
hij maakt tv !!!
Dat was ik vergeten, maar het leek ook een beetje op een herhaling, met als extra toevoeging het enorm te kakken zetten van "vriendin" Claire.....quote:Op maandag 17 maart 2008 23:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoho hij heeft anders nog wel een paar hoeren egeneukt en een een groupie in d'r bek gespoten.
Oeps heb ik waarschijnlijk verkeerd gequote, sorryquote:Op maandag 17 maart 2008 23:09 schreef agter het volgende:
[..]
Huh, ik zeg toch nergens dat Huub wel tv maakt?
Zeg alleen dat Jaap dat niet doet de laatste tijd.
Hoe kom je zo op Huub?
Moeilijk hè?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:15 schreef Borga het volgende:
Kom op zeg, dat kan jij echt zelf wel bedenken.
Mooi dat je dat woord tussen aanhalingstekens zetquote:Op maandag 17 maart 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was ik vergeten, maar het leek ook een beetje op een herhaling, met als extra toevoeging het enorm te kakken zetten van "vriendin" Claire.....
Ik zit ook te denken wat de laatste actie van Jaap was, was dat niet die 10.000? euro bij de stemming en dat hij wilde vertrekken?
Ik weet niet of jij het vanaf het begin hebt gevolgd, maar er zijn tal van confrontaties geweest tussen bijvoorbeeld Brian en Huub tijdens bijvoorbeeld het ontbijt waar geen alcohol aan de pas kwam. De meest heftige was wel denk ik die keer dat Huub uiteindelijk van die trap af flikkerde. Jaap smeerde toen boter in Amanda's haren.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zodra Huub geen alcohol drinkt, doet hij nope. Vanaf januari j.l. mag Huub geen alcohol meer, sindien is er niet echt iets speculairs voor gevallen.Behalve die nacht met wakker houden. Dit was trouwens al een gedaan en kwam ook nog van Eric af.
Geen punt hoor!quote:Op maandag 17 maart 2008 23:17 schreef coldstar het volgende:
[..]
Oeps heb ik waarschijnlijk verkeerd gequote, sorry
Ook je jpg's doen het goedquote:Op maandag 17 maart 2008 23:20 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja.....quote:Op maandag 17 maart 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooi dat je dat woord tussen aanhalingstekens zet
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:20 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hilarischquote:Op maandag 17 maart 2008 23:20 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alcohol blijft lang in je bloed zittenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het vanaf het begin hebt gevolgd, maar er zijn tal van confrontaties geweest tussen bijvoorbeeld Brian en Huub tijdens bijvoorbeeld het ontbijt waar geen alcohol aan de pas kwam. De meest heftige was wel denk ik die keer dat Huub uiteindelijk van die trap af flikkerde. Jaap smeerde toen boter in Amanda's haren.
Yep, maar wel met behoorlijk veel alcohol op....quote:Op maandag 17 maart 2008 23:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoho hij heeft anders nog wel een paar hoeren egeneukt en een een groupie in d'r bek gespoten.
Claire dus... wat zullen de fans zich bekocht voelenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:23 schreef chufi het volgende:
DGK is toch verlies gevend, waarom moeilijk doen. De goedkoopste winnaar wint
Toen had hij een alcohol verbod.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
alcohol blijft lang in je bloed zitten
Als er 2 ontslagrondes komen, gaat er niemand uit.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:25 schreef Ziet het volgende:
woooo claire zegt wat!
ze twijfelt over het weglaten van de ontslagronde in april
want dat is niet gunstig voor haar eigen positie.
jaap zegt blij te zijn en dat ze straks verder praten met elkaar
Alleen als hij er zelf beter van wordt, want uiteindelijk doet Huub wat iedereen daar doet: voor zichzelf kiezen.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:28 schreef mazaru het volgende:
Huub gaat echt niet voor Claire kiezen.
Ach, een aai over het gezichtje van Brian en hij was weer stil.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Toen had hij een alcohol verbod.
Mooie tijd dat Huub op Brian aan het jagen was. Wat kermde hij het uit![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |