Hoi Ruudquote:Op maandag 17 maart 2008 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
... en neten en luizen en een chapignonkwekerij en hooibroei...![]()
Good evening Fok!
Goeienavel Ruud!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Good evening Fok!
wacht vol spanning af tot een mede bewoner weer eens tegen hem begint over z'n ouders of alcoholquote:
Oi Ruudje.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Good evening Fok!
"The Gathering" ?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:53 schreef agter het volgende:
Ah, ze gaan nu bij elkaar.
De samensmelting gaat beginnen!
Voor het finale script zekerquote:Op maandag 17 maart 2008 22:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Oi Ruudje.
Ze gaan iedereen weer bij elkaar roepen, voor de vergadering!
Dat bedoel ikquote:
En!!!! Nog nooit vertoont op tv, dus miljoenen euries binnen.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Beide finalisten een scherp zwaard en van een van de twee gaat de kop eraf. Dan een hoop donder-en-bliksem-effects en de winnaar is bekend.![]()
![]()
![]()
Leuk petjequote:Op maandag 17 maart 2008 23:01 schreef akveor het volgende:
Huub moet wel even luisteren naar Jaap. Was best wel een grappig idee om de boetes van de jackpot gebruiken van de weggestemden te gebruiken om wannabees af te kopen.
Huub meteen weer dat Amanda dat wel niet zou snappen omdat dat voor haar te ingewikkeld zou zijn.
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:01 schreef akveor het volgende:
Huub moet wel even luisteren naar Jaap. Was best wel een grappig idee om de boetes van de jackpot gebruiken van de weggestemden te gebruiken om wannabees af te kopen.
Huub meteen weer dat Amanda dat wel niet zou snappen omdat dat voor haar te ingewikkeld zou zijn.
Zoals het nu lijkt gaat hem dat zeker niet lukken. Een Aman die tegen hem begint te pruttelen dat gaat ie niet redden en dat vinden wij vervelend...quote:Op maandag 17 maart 2008 23:01 schreef agter het volgende:
Ik ben bang dat Brian de weg naar de finale helemaal niet gaat trekken.
En ik snap niet dat JHC dit niet zien... zelfs Claire kan Brian zo omver blazen.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:01 schreef agter het volgende:
Ik ben bang dat Brian de weg naar de finale helemaal niet gaat trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |