Hoi Ruudquote:Op maandag 17 maart 2008 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
... en neten en luizen en een chapignonkwekerij en hooibroei...![]()
Good evening Fok!
Goeienavel Ruud!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Good evening Fok!
wacht vol spanning af tot een mede bewoner weer eens tegen hem begint over z'n ouders of alcoholquote:
Oi Ruudje.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Good evening Fok!
"The Gathering" ?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:53 schreef agter het volgende:
Ah, ze gaan nu bij elkaar.
De samensmelting gaat beginnen!
Voor het finale script zekerquote:Op maandag 17 maart 2008 22:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Oi Ruudje.
Ze gaan iedereen weer bij elkaar roepen, voor de vergadering!
Dat bedoel ikquote:
En!!!! Nog nooit vertoont op tv, dus miljoenen euries binnen.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Beide finalisten een scherp zwaard en van een van de twee gaat de kop eraf. Dan een hoop donder-en-bliksem-effects en de winnaar is bekend.![]()
![]()
![]()
Leuk petjequote:Op maandag 17 maart 2008 23:01 schreef akveor het volgende:
Huub moet wel even luisteren naar Jaap. Was best wel een grappig idee om de boetes van de jackpot gebruiken van de weggestemden te gebruiken om wannabees af te kopen.
Huub meteen weer dat Amanda dat wel niet zou snappen omdat dat voor haar te ingewikkeld zou zijn.
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:01 schreef akveor het volgende:
Huub moet wel even luisteren naar Jaap. Was best wel een grappig idee om de boetes van de jackpot gebruiken van de weggestemden te gebruiken om wannabees af te kopen.
Huub meteen weer dat Amanda dat wel niet zou snappen omdat dat voor haar te ingewikkeld zou zijn.
Zoals het nu lijkt gaat hem dat zeker niet lukken. Een Aman die tegen hem begint te pruttelen dat gaat ie niet redden en dat vinden wij vervelend...quote:Op maandag 17 maart 2008 23:01 schreef agter het volgende:
Ik ben bang dat Brian de weg naar de finale helemaal niet gaat trekken.
En ik snap niet dat JHC dit niet zien... zelfs Claire kan Brian zo omver blazen.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:01 schreef agter het volgende:
Miss Ongeduldquote:Op maandag 17 maart 2008 22:54 schreef Leandra het volgende:
Heeft Brian al een complimentje voor z'n zelfbeheersing ontvangen? Of zit ie nu achter bejubeld te worden dat hij z'n handen in zijn nek hield ipv om die van Amanda??
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:01 schreef agter het volgende:
Ja, gewoon een kwestie van Brian niet uit laten praten en hij wordt gek.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:03 schreef akveor het volgende:
[..]
En ik snap niet dat JHC dit niet zien... zelfs Claire kan Brian zo omver blazen.
desnoods slepen ze hem er heenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:01 schreef agter het volgende:
Oh shit...... we kunnen idd niet verwachten dat dat zo snel gaat....quote:Op maandag 17 maart 2008 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Miss Ongeduld. Morgen komt er een brief binnen en wordt hij weer beloond.......tig ceepees zodat hij oneindig Coño Bo Mama en criminele Kennie kan uitnodigen.
Hoe krijg je het weer voor elkaar.quote:
dat TV maken hoor en lees ik steeds de laatste tijd steeds. Ook Huub is stellig overtuigd dat hij de meeste TV gemaakt heeft. Inderdaad heeft Huub de meest spraakmakende tv gemaakt, in ieder geval heeft hij er voor gezorgd dat er wat meer kijkcijfers kwamen. Mensen zijn nou eenmaal nieuwschierig naar de meest smerige en gekke dingen.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:45 schreef agter het volgende:
Als er (zoals Huub zegt) via SMS bepaald wordt wie gaat vertrekken, dan heeft Jaap wel een probleem ja.
Had hij maar wat meer tv moeten maken de laatste tijd.
Zou het wel grappig vinden als Aman meer stemmen krijgt dan die agressieve gek.
Da's jouw mening.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:05 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
desnoods slepen ze hem er heen
hij moet toch winnen ?
huub is te lelijk
jaap te dik
amanda te ordinair
clair zou oneerlijk zijn
je bedoeld z'n broer ?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Miss Ongeduld. Morgen komt er een brief binnen en wordt hij weer beloond.......tig ceepees zodat hij oneindig Coño Bo Mama en criminele Kennie kan uitnodigen.
Hij maakt zichzelf gekker en gekker, reken er maar op dat het druk is in zijn hoofd.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:05 schreef Varen het volgende:
Brian luistert weer af
De fixatie van de hokjesmensenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:05 schreef Varen het volgende:
Brian luistert weer af
[ afbeelding ]
(rare camerastand)
Huh, ik zeg toch nergens dat Huub wel tv maakt?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
dat TV maken hoor en lees ik steeds de laatste tijd steeds. Ook Huub is stellig overtuigd dat hij de meeste TV gemaakt heeft. Inderdaad heeft Huub de meest spraakmakende tv gemaakt, in ieder geval heeft hij er voor gezorgd dat er wat meer kijkcijfers kwamen. Mensen zijn nou eenmaal nieuwschierig naar de meest smerige en gekke dingen.
De keren dat huub TV gemaakt heeft, is altijd gedaan onder invloed van alcohol. Dat is niet zo heel erg moeilijk. Als je tien mensen vol giet met alcohol , zullen er 9 zijn die in zo'n toestand TV zouden kunnen maken. Iemand die dronken is durft meer, doet meer en heb schijt aan alles. Zo heeft Huub Tv gemaakt.
Zodra Huub geen alcohol drinkt, doet hij nope. Vanaf januari j.l. mag Huub geen alcohol meer, sindien is er niet echt iets speculairs voor gevallen.Behalve die nacht met wakker houden. Dit was trouwens al een gedaan en kwam ook nog van Eric af.
Het is nog veel erger, al vanaf september/oktober vorig jaar heeft hij niet veel laten zien.......quote:Op maandag 17 maart 2008 23:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zodra Huub geen alcohol drinkt, doet hij nope. Vanaf januari j.l. mag Huub geen alcohol meer, sindien is er niet echt iets speculairs voor gevallen.Behalve die nacht met wakker houden. Dit was trouwens al een gedaan en kwam ook nog van Eric af.
Hij duld van Amanda absoluut geen tegenspraak. Tis dat er camera's hangen, anders was ze al het ziekenhuis in geslagenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:05 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, gewoon een kwestie van Brian niet uit laten praten en hij wordt gek.
Het is een dagtaak geworden.......para is the keyword. Hij wordt met het uur gekker.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:07 schreef Borga het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf gekker en gekker, reken er maar op dat het druk is in zijn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |