abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57440673

Maribelle verlaat met Gouden Kooi bewoner Nicolaas Streefkerk Volendam
Zangeres Maribelle, ofwel Marie Kwakman, heeft een nieuwe liefde gevonden in Nicolaas Streefkerk. Daarmee laat ze oude liefde Volendam achter zich.

Samen zullen ze een huisje in Alkmaar betrekken. Maribelle vond het na 47 jaar Volendam wel welletjes en wilde iets anders, vertelt ze in weekblad Party. “Op het moment dat ik de beslissing nam was ik alleen en ik houd niet van saai. Op Volendam is het uitgaansleven aleen maar voor de jeugd en in Alkmaar heb je erg leuke jazzcafeetjes en ik heb er ook vrienden wonen.”

De bewoners van Volendam waren echter niet blij met haar beslissing te vertrekken uit Volendam. “Toen ik vertelde dat mijn nieuwe huis in Alkmaar stond kregen ze bijna een flauwte. Natuurlijk gebeurt het wel vaker dat een Volendammer het dorp verlaat, maar omdat ik een wat bekendere Volendamse ben denken mensen dat ze inspraak in mijn keuzes hebben.”

Dat is Maribelle meer dan zat, en dus kiest de zangeres voor zichzelf. En haar Nicolaas.

Wanneer de grote dag precies plaats gaat hebben, weten de tortelduifjes nog niet. „We staan aan de vooravond van een verhuizing, ik verruil Volendam voor Alkmaar. Bovendien is nét mijn nieuwe single 'Jouw Duivelse Ogen' uitgekomen, dus Nicolaas en ik zijn druk met promotie”, legt Maribelle uit. „Nicolaas en ik hebben het al wel gehad over onze wittebroodsweken".

Bron: de telegraaf

OH MY GOSH!!!!!!!!!!!!
Die lieve Maribelle moet voordat ze trouwt gewaarschuwd worden voor deze duivel, lieve mede-cossers!
Iedere donderdag drinkt Maribelle koffie met Carola Smit en Annie Schildert. Annie bevindt zich in ons kampen zal er voor zorgen dat Maribelle de volgende keer dat ze koffie drinken en paling kauwen, hier al onze bevindingen leest!!!

Oja, erg diep boek, maar dit terzijde:

Maribelle:
De trots van de dijk;

Bloem van het songfestival en vertolkster van 'ik hou van o.a. jou';

Moeder, zus en ex-minnares van Jan Smit!

Graag geziene gast in de jachthaven van Urk;

Maar bovenal: Goede huisvrouw en moeder! Haar kinderen dienen ook beschermd te worden tegen Nicolaas!!

3x

Genoeg overeenkomsten tussen deze drie charlatans; goedkope acteurs; leugenaars en liefhebberts van kinderen
Okay, nu ff concreet: Nicolaas is een gluiperd; een anti-sociale en een broer van de duivel. Dit hebben we allemaal kunnen zien op de streams. Kun jij je nog een specifiek moment herinneren waar de duivelse Nicolaas zich 'toont'!? Plaats het dan alsjeblieft in dit topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!9113333911!!!!!!!!!!!!!!

Kortom:
We moeten nu optreden en alle misstappen van Nicolaas verzamelen!!! Dit huwelijk mag gewoon niet plaatsvinden, Laten we onze krachten bundelen en de foute acties van Nicolaas in dit topic verzamelen om een stokje voor dit huwelijk te steken!!!!

Ik begin

Nicolaas heeft Erik sexueel misbruikt (met z'n plasser geknuffeld) toen hij in een diepe slaap lag die ene zondag(en hij zei toen o.a.:"I'll fuck you nine ways from sunday, bitch." Toen kwam gelukkig net Huub binnen... (foto volgt)

Hij was elke dag bezopen en verstopte de lege flessen..

GAME ON VOOR HET GOEDE DOEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ps lees hier meer over Maribelle: www.palingsound.com
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2008 @ 22:26:23 #2
128220 Peter6000
pi_57441518
Ik vond Nicolaas eigenlijk wel okay.

Maribelle, zorg goed voor Nicolaas: zijn knieën zijn erg zwak geworden door laffe aanvallen van Huub.
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2008 @ 22:29:46 #3
135486 Manu82
How you doin'?
pi_57441618
Wat was dat hele verhaal van Nicolaas en Eric ook al weer?
Some memories are best forgotten
Room 23
  maandag 17 maart 2008 @ 23:32:45 #4
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_57443302
Eric had zich als vrouw verkleed en randde nicolaas bijna aan.
Om van te kotsen
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
  dinsdag 18 maart 2008 @ 00:44:02 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57444822
Tsja... Nicolaas is natuurlijk wel een lekker ondeugend ding, maar daar verlaatje je je veilige Christelijke dorpje niet voor... zeker niet om naar een "metropool" als Alkmaar te vertrekken...
Dan ben je danig in de war of in de ban van Nicolaas...

En dan is het te hopen dat dat laatste eerder over is dan dat eerste, anders heb je nog heel lang nodig om het te verwerken.

Geweldige OP trouwens
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 02:37:10 #6
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57445703
Nou eh heb niks met maribelle en nog minder met Nicolaas.Laat ze het lekker samen uitzoeken,zijn tenslotte beide volwassen mensen!
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 03:18:17 #7
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_57445848

Veel plezier ermee Maribelle! Hij is tot leven te wekken met grote hoeveelheden bier.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:27:11 #8
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_57452051
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_57462882
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:44 schreef Leandra het volgende:
Tsja... Nicolaas is natuurlijk wel een lekker ondeugend ding, maar daar verlaatje je je veilige Christelijke dorpje niet voor... zeker niet om naar een "metropool" als Alkmaar te vertrekken...

En dan is het te hopen dat dat laatste eerder over is dan dat eerste, anders heb je nog heel lang nodig om het te verwerken.

Geweldige OP trouwens
dankjewel voor het compliment, maar we dienen natuurlijk een hoger doel in dit topic..

aan alle streamers: jullie zitten al erg lang, zeer passief, voor minder dan een kwartje per dag op de eerste rij. payback time!!

ik verzoek nogmaals alle cossers om in de ogen van Maribelle te kijken en te doen wat nodig is.

http://nl.youtube.com/watch?v=eUTFPu7v0zA

Ik hou van jou
Alleen van jou
Ik kan niet leven
In een wereld zonder jou!
Waar ik ook ben
Ik hoor je stem
Ik kan je zomaar niet vergeten

neem mij weer in je armen
Laat mij je hart verwarmen
Ik wil je alles geven
Ik hou zo veel van jou

Jij hoort bij mij
Alleen bij mij
Dat zijn die woorden
Die je eens tegen me zei
Ik ben zo alleen
Waar moet ik heen (niet naar nicolaas!!!!!!!!!!!!!)
Waar is die tijd van toen gebleven

Ik neem je in mijn armen
Laat mij je hart verwarmen
Ik wil je alles geven
Ik hou zo veel van jouhouw

Ik hou van jou
Alleen van jou
Ik kan niet leven in een wereld zonder jou!
Ik hou van jouhouw

pi_57480160
Kwaliteits-topics
pi_57491806
Maribelle! Pas op!

Gij zeit gewaarschuwd ende telt vor zwei

burgertaak vervult
pi_57505890
Ahhh wat lief ... Véél geluk Marietje en Nico

Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_57535012
Plastic 'fantastic'

pi_57559572
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 08:49 schreef Yavido het volgende:
Plastic 'fantastic'

[ afbeelding ]

je haalt wat dingen door elkaar: in volendam ligt een replica van maribelle in het gemeentehuis voor de vele toeristen, zodat ze haar ook even kunnen aanraken, kloothommel.

maribelle is helemaal echt (op een borstverkleining na dan).
pi_57559786
Het is al te laat

Hij heeft Herma te pakken genomen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_57560249
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:15 schreef pullup het volgende:
Het is al te laat

[img][ afbeelding ][/img]

haha, goeie foto! kijk daar hebben we wat aan!!!!!!!!!!!!777777!!!!!!!!!!!!!!!

thanks brotha!

ANNIE, donderdag !!!
  zondag 23 maart 2008 @ 17:30:04 #17
16305 Jappie
parttime reverend
pi_57561898
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:15 schreef pullup het volgende:
Het is al te laat

[ afbeelding ]

Volgens mij zit ie gewoon te kijken wanneer de eitjes uitkomen...
pi_57562177
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:44 schreef Leandra het volgende:

Geweldige OP trouwens
Wowwwwwwww! Wat lees ik? Komt Nicolaas naar mijn metropool Alkmaar?
Gaaaaaaaaaf!
  Trouwste user 2022 zondag 23 maart 2008 @ 18:22:03 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_57562950
Mooie OP

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57697297
Maribelle zwanger van ex-bewoner gouden kooi

Marie Kwakman (maribelle) is zwanger! Volgens website Zij Online onthulde de bingo-spelende ma Kwakman in een café in Volendam tegen een ieder die het maar horen wilde dat haar dochter reeds twee maanden in blijde verwachting is. Als het aan Marie had gelegen dan was het nieuws echter nog een maandje geheim gebleven. Het is dus maar de vraag of ze zo blij is met de loslippige 'wannabe-oma'.

Volgens Zij Online kunnen we de bevalling in oktober 2008 verwachten, wat een slechte timing is voor papa Nicolaas, die dan hoogstwaarschijnlijk een straf moet uitzitten voor veelvuldig roekeloos gedrag in het verkeer.

Het is overigens nog niet bekend of de televisierechten van de geboorte van de eersteling van het stel inmiddels al aan de hoogste bieder verkocht zijn. De 47-jarige Maribelle en de 40-jarige Streefkerk willen elkaar op 7 augustus het ja-woord geven . SBS6 mag hiervan dan wel, na het betalen van een ruime vergoeding, exclusieve beelden uitzenden.

bron: NRC next

Allerlaatste kans om erger te voorkomen, egoistische streamers, doe eindelijk eens iets waardevols! De tijd dringt!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')