![]()
Maribelle verlaat met Gouden Kooi bewoner Nicolaas Streefkerk Volendam
Zangeres Maribelle, ofwel Marie Kwakman, heeft een nieuwe liefde gevonden in Nicolaas Streefkerk. Daarmee laat ze oude liefde Volendam achter zich.
Samen zullen ze een huisje in Alkmaar betrekken. Maribelle vond het na 47 jaar Volendam wel welletjes en wilde iets anders, vertelt ze in weekblad Party. “Op het moment dat ik de beslissing nam was ik alleen en ik houd niet van saai. Op Volendam is het uitgaansleven aleen maar voor de jeugd en in Alkmaar heb je erg leuke jazzcafeetjes en ik heb er ook vrienden wonen.”
De bewoners van Volendam waren echter niet blij met haar beslissing te vertrekken uit Volendam. “Toen ik vertelde dat mijn nieuwe huis in Alkmaar stond kregen ze bijna een flauwte. Natuurlijk gebeurt het wel vaker dat een Volendammer het dorp verlaat, maar omdat ik een wat bekendere Volendamse ben denken mensen dat ze inspraak in mijn keuzes hebben.”
Dat is Maribelle meer dan zat, en dus kiest de zangeres voor zichzelf. En haar Nicolaas.
Wanneer de grote dag precies plaats gaat hebben, weten de tortelduifjes nog niet. „We staan aan de vooravond van een verhuizing, ik verruil Volendam voor Alkmaar. Bovendien is nét mijn nieuwe single 'Jouw Duivelse Ogen' uitgekomen, dus Nicolaas en ik zijn druk met promotie”, legt Maribelle uit. „Nicolaas en ik hebben het al wel gehad over onze wittebroodsweken".
Bron: de telegraaf
OH MY GOSH!!!!!!!!!!!!
Die lieve Maribelle moet voordat ze trouwt gewaarschuwd worden voor deze duivel, lieve mede-cossers!Iedere
donderdag drinkt Maribelle koffie met Carola Smit en Annie Schildert.
Annie bevindt zich in ons kampen zal er voor zorgen dat Maribelle de volgende keer dat ze koffie drinken en paling kauwen,
hier al onze bevindingen leest!!!Oja, erg diep boek, maar dit terzijde:
![]()
Maribelle:
De trots van de dijk;
![]()
Bloem van het songfestival en vertolkster van 'ik hou van o.a. jou';
![]()
Moeder, zus en ex-minnares van Jan Smit!
![]()
Graag geziene gast in de jachthaven van Urk;
![]()
Maar bovenal: Goede huisvrouw en moeder! Haar kinderen dienen ook beschermd te worden tegen Nicolaas!!
3x
![]()
![]()
![]()
Genoeg overeenkomsten tussen deze drie charlatans; goedkope acteurs; leugenaars en liefhebberts van kinderen
Okay, nu ff concreet: Nicolaas is een gluiperd; een anti-sociale en een broer van de duivel. Dit hebben we allemaal kunnen zien op de streams. Kun jij je nog een specifiek moment herinneren waar de duivelse Nicolaas zich 'toont'!?
Plaats het dan alsjeblieft in dit topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!9113333911!!!!!!!!!!!!!! Kortom:
We moeten nu optreden en
alle misstappen van Nicolaas verzamelen!!! Dit huwelijk
mag gewoon
niet plaatsvinden, Laten we onze krachten bundelen en de foute acties van Nicolaas in dit topic verzamelen om een stokje voor dit huwelijk te steken!!!!
Ik begin
Nicolaas heeft Erik sexueel misbruikt (met z'n plasser geknuffeld) toen hij in een diepe slaap lag die ene zondag(en hij zei toen o.a.:"I'll fuck you nine ways from sunday, bitch." Toen kwam gelukkig net Huub binnen... (foto volgt)
Hij was elke dag bezopen en verstopte de lege flessen..
GAME ON VOOR HET GOEDE DOEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ps lees hier meer over Maribelle:
www.palingsound.com