"De website van BB krijgt zoveel bezoekers te verwerken dat de bereikbaarheid niet altijd even goed is. Eenmaal ingelogd valt de site nogal tegen: wanneer je BB op tv volgt, zal je er weinig nieuws vinden. Hoewel het mogelijk is om via de in en rond het huis opgestelde camera's mee te kijken, is de kans klein dat je iets interessants te zien krijgt, klein. Voor de smeuige details moet je naar www.fokzine.net. Daar vind je informatie die V achterhoudt: het wel en wee van de deelnemers en hun mening over de programmaleiding. Ook qua nieuwtjes en ontwikkelingen is deze site er het eerst bij. Zo was een dag voor de officiele onthulling al bekend dat Tara het huis verlaten had omdat ze zich niet thuis voelde en heimwee had."
Hulde aan het fokforum!
[Dit bericht is gewijzigd door Little bird (Datum 01 November 1999).]
Groetjes, Buur
quote:
op 11-01-1999 om 10:25 AM schreef sdb het volgende:
Ja, little bird, nummer 44 van deze week. Ik ben zelf erg van de plakboeken aanleggen, maar het onderwerp BB werd me teveel. Het forum lezen en tv kijken kost me al zoveel tijd. Als er een reunie is, hoop ik dat mensen dit soort creatieve dingen meenemen.
Ik beperk me tot de stukken waar Fokzine in voorkomt. Dat is gewoon het aller leukst vind ik . Ik heb al heleboel (natuurlijk met behulp van alle Fokkers, die meteen vermelden als ze iets tegen komen). Als er een reunie komt dan neem ik alles zeker mee.
quote:
Who the FOK! is Loesje ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |