abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 1999 @ 08:53:00 #1
483 sdb
Pluk de dag
pi_212087
Geen topic dat lang hoeft te blijven, maar wist niet waar ik het anders moest posten. Zat gisteravond gezellig de Margriet te lezen en kwam op het volgende (samengevat) artikeltje:

"De website van BB krijgt zoveel bezoekers te verwerken dat de bereikbaarheid niet altijd even goed is. Eenmaal ingelogd valt de site nogal tegen: wanneer je BB op tv volgt, zal je er weinig nieuws vinden. Hoewel het mogelijk is om via de in en rond het huis opgestelde camera's mee te kijken, is de kans klein dat je iets interessants te zien krijgt, klein. Voor de smeuige details moet je naar www.fokzine.net. Daar vind je informatie die V achterhoudt: het wel en wee van de deelnemers en hun mening over de programmaleiding. Ook qua nieuwtjes en ontwikkelingen is deze site er het eerst bij. Zo was een dag voor de officiele onthulling al bekend dat Tara het huis verlaten had omdat ze zich niet thuis voelde en heimwee had."

Hulde aan het fokforum!

Life is a moment in space

pi_212088
Was het de nieuwste Margriet? Ik verzamel namelijk de artikelen waar Fokzine in wordt genoemd en wil dit artikel ook graag hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Little bird (Datum 01 November 1999).]

heb ik niet
pi_212089
GO FOKforum Go!!!

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_212090
Helemaal mee eens! Ik ga altijd eerst bij BB kijken om vervolgens in dit Forum het echt interessante te lezen. Keep up the good works!

Groetjes, Buur

maandag 1 november 1999 @ 10:25:00 #5
483 sdb
Pluk de dag
pi_212091
Ja, little bird, nummer 44 van deze week. Ik ben zelf erg van de plakboeken aanleggen, maar het onderwerp BB werd me teveel. Het forum lezen en tv kijken kost me al zoveel tijd. Als er een reunie is, hoop ik dat mensen dit soort creatieve dingen meenemen.

pi_212092
quote:
op 11-01-1999 om 10:25 AM schreef sdb het volgende:
Ja, little bird, nummer 44 van deze week. Ik ben zelf erg van de plakboeken aanleggen, maar het onderwerp BB werd me teveel. Het forum lezen en tv kijken kost me al zoveel tijd. Als er een reunie is, hoop ik dat mensen dit soort creatieve dingen meenemen.

Ik beperk me tot de stukken waar Fokzine in voorkomt. Dat is gewoon het aller leukst vind ik . Ik heb al heleboel (natuurlijk met behulp van alle Fokkers, die meteen vermelden als ze iets tegen komen). Als er een reunie komt dan neem ik alles zeker mee.

heb ik niet
  maandag 1 november 1999 @ 12:14:00 #7
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_212093
Even een maatstaf voor de populariteit van FOK!:

quote:
Who the FOK! is Loesje ?

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_212094
Wanneer je dit forum volgt (Doordevil in het bijzonder) dan hoef je geen BB/VOO meer te kijken, toch?
wie de geschiedenis niet kent herhaalt het
  maandag 1 november 1999 @ 18:51:00 #9
215 misterDre
Paint it black!
pi_212095
Zeg sdb, kan je het niet ff scannen en op het net gooien is leuk voor ons allemaal!!!
  maandag 1 november 1999 @ 18:55:00 #10
483 sdb
Pluk de dag
pi_212096
Ik heb hier geen scanner, vandaar dat ik het artikeltje heb overgetypt. Het is bijna helemaal de gehele tekst. Kan iemand anders het scannen? Ik ga nu BB kijken. Veel plezier en tot straks!

maandag 1 november 1999 @ 19:31:00 #11
483 sdb
Pluk de dag
pi_212097
En wie kan scannen en de Volkskrant van zaterdag heeft: in het katern Reflex staat een heel groot artikel over de echtheid van BB.

maandag 1 november 1999 @ 19:57:00 #12
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_212098
In de Metro (gratis treinkrant) van vandaag staat een groot stuk als centerfold over de aandacht van psychologen. Psycholoog aan het woord en tsja, wat wisten we nog niet ?
Niet echt de moeite waard om over te typen en hier in het hol van de leeuw te plaatsen.
Verder hadden de Volkskrant en Telegraaf vandaag ieder een klein stukje over het weggaan van de twee dames en de komst van twee nieuwe, maar (hoezo aktueel???) NIETS over de hier zo aktueel gadegeslagen VOO-blunder van afgelopen weekend. Bekijken die kranten de echte bron van BB-info niet, of hoe zit dat?
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  Admin maandag 1 november 1999 @ 20:27:00 #13
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212099
Je moet het zo zien:
BB-website = Journaal
Fok! = Nova, B&W, Netwerk, BVD, 2Vandaag, enz, enz

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 1 november 1999 @ 22:30:00 #14
566 mobro
mostly reader
pi_212100
ook ik moet eerlijk toegeven dat ik het hele BB gebeuren veel leuker ben gaan vinden sinds ik dit forum heb ontdekt
  Admin maandag 1 november 1999 @ 23:24:00 #15
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212101
Dank jullie allen voor deze fijne woorden
We gaan er gewoon van
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_212102
BB an sich is helemaal niet funny, maar met dit forum is het geweldig!! Alle geruchten en voorkennis maken het interessant om BB te volgen..
Snap je?
Ja?
Leg mij dan ook ff uit wat ik bedoel....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')