Dus ik had gelijk laatst toen ik antwoordde dat Anthony Hopkins uit Groot-Brittannië komt in plaats van Wales (de vraag was welk land)quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het is wél Engeland! Maar die stomme Engelsen moeten zonodig een stuk of vier landen verzinnen waar ze uit bestaan!!!!
Wales is geen land, maar een provincie van Engeland. Grrrrrr.
Nope, ze moeten de naam aanpassen want die klopt nietquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:08 schreef nappei het volgende:
[..]
Dan zou het slechts het vierlandentoernooi zijn..
Maakt niet uit dat je het niet snapt, is mijn stokpaardje!!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:05 schreef nappei het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, maar Wales is goed.
Jazeker!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus ik had gelijk laatst toen ik antwoordde dat Anthony Hopkins uit Groot-Brittannië komt in plaats van Wales (de vraag was welk land)![]()
Sorry, dat is ook zo!! My bad.quote:Overigens is het niet Engeland dan maar Groot-Brittannië he, Engeland is immers ook een provincie
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:11 schreef DonGorgon het volgende:
volgens mij ierland toch ?
Toch het punt niet gekregenquote:
Maakt niet uit, ben er zelf extra op gebrand omdat ik er gewoond heb. Op school hebben ze het echt over Groot-Brittannië als land, nooit Engelandquote:Sorry, dat is ook zo!! My bad.
O ja!! Dat waren ook echte Ieren...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:14 schreef DonGorgon het volgende:
sorry dat dat zo snel ging hoor...ik las vroeger graag Asterix en Obelix
Ze maakten weleens uitstapjes naar Hibernia of Britannia hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O ja!! Dat waren ook echte Ieren...![]()
LOL!!!
Alle Engelsen die ik ken, en dat zijn er veul!! Hebben het over 'the UK'quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:15 schreef MaJo het volgende:
Maakt niet uit, ben er zelf extra op gebrand omdat ik er gewoond heb. Op school hebben ze het echt over Groot-Brittannië als land, nooit EngelandZit er zo ingebakken nu, daarvoor zei ik ook Engeland want iedereen doet dat
Toevallig wordt in dat deel ook het vijflandentoernooi genoemdquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ze maakten weleens uitstapjes naar Hibernia of Britannia hoor
Dat kan je wel leuk vinden maar dat betekent niet dat je dan ook gelijk hebtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:18 schreef nappei het volgende:
Voor mij is er is geen verschil tussen Engeland of Wales of Schotland, gewoon één pot nat (Groot-Brittannië dus)
In het engels inderdaad UK in plaats van Great Britainquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Alle Engelsen die ik ken, en dat zijn er veul!! Hebben het over 'the UK'
Ach, boeien!! Een raar volkje blijft het toch wel.
Dat bedoel ik..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat kan je wel leuk vinden maar dat betekent niet dat je dan ook gelijk hebt
Groot-Brittannië is de naam van het land, Wales, Engeland, Schotland en Noord-Ierland zijn provincies
Oh bedoel je het zoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:22 schreef nappei het volgende:
[..]
Dat bedoel ik..
Je gaat toch ook niet van Drenthe of Limburg aparte voetbalelftallen maken...
Daarom blijft het vreemd dat Zeslandentoernooi
nappei +1 !quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:35 schreef nappei het volgende:
Augustus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |