Alle Engelsen die ik ken, en dat zijn er veul!! Hebben het over 'the UK'quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:15 schreef MaJo het volgende:
Maakt niet uit, ben er zelf extra op gebrand omdat ik er gewoond heb. Op school hebben ze het echt over Groot-Brittannië als land, nooit EngelandZit er zo ingebakken nu, daarvoor zei ik ook Engeland want iedereen doet dat
Toevallig wordt in dat deel ook het vijflandentoernooi genoemdquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ze maakten weleens uitstapjes naar Hibernia of Britannia hoor
Dat kan je wel leuk vinden maar dat betekent niet dat je dan ook gelijk hebtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:18 schreef nappei het volgende:
Voor mij is er is geen verschil tussen Engeland of Wales of Schotland, gewoon één pot nat (Groot-Brittannië dus)
In het engels inderdaad UK in plaats van Great Britainquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Alle Engelsen die ik ken, en dat zijn er veul!! Hebben het over 'the UK'
Ach, boeien!! Een raar volkje blijft het toch wel.
Dat bedoel ik..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat kan je wel leuk vinden maar dat betekent niet dat je dan ook gelijk hebt
Groot-Brittannië is de naam van het land, Wales, Engeland, Schotland en Noord-Ierland zijn provincies
Oh bedoel je het zoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:22 schreef nappei het volgende:
[..]
Dat bedoel ik..
Je gaat toch ook niet van Drenthe of Limburg aparte voetbalelftallen maken...
Daarom blijft het vreemd dat Zeslandentoernooi
nappei +1 !quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:35 schreef nappei het volgende:
Augustus...
Wat andersquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:41 schreef ScottTracy het volgende:
St Patricks Day?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |