Zeg, we zijn niet in Brabant.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
wij gaan niet wij gaan niet op zij
wij steunen de feyenoord boys
wij gaan niet opzij
Nemen ze nu zelfs in Rotterdam onze liedjes over.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
wij gaan niet wij gaan niet op zij
wij steunen de feyenoord boys
wij gaan niet opzij
nee hoor, behalve dat jullie ons liedje half in het nederlands overnemenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:38 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nemen ze nu zelfs in Rotterdam onze liedjes over.
Jullie liedje?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee hoor, behalve dat jullie ons liedje half in het nederlands overnemen
quote:Mols: 'Alles geven om de beker te winnen'
Michael Mols scoorde zaterdag tegen VVV zijn eerste competitiegoal voor Feyenoord. 'Een van de lelijkste goals die ik ooit heb gemaakt. Eigenlijk gaf de assist voor de 4-1 mij meer bevrediging. Dat heb ik altijd gehad, als ik een mooie goal kon voorbereiden voor een ploeggenoot.'
Als Mols in de afgelopen maanden naast zich op de reservebank keek, zag hij tieners, die net in de wieg lagen, toen hij in 1991 bij Cambuur zijn debuut maakte als voetbalprof. 'Leroy Fer en Georginio Wijnaldum zijn samen even oud als ik.' Lachend: 'Het gaf wel eens het gevoel dat ik met mijn kinderen naar het voetbal ging. Dan dolde ik met ze: "Jongens netjes naast elkaar lopen".'
In de nadagen van zijn carrière lonkt een afsluiting op een hoogtepunt en dat had Mols niet kunnen denken, toen hij vorig seizoen met ADO Den Haag degradeerde. 'Ik ben nog nooit zo dicht bij een Nederlandse bekerfinale geweest. Met Glasgow Rangers heb ik tweemaal de beker gewonnen en ik ga alles geven om dat dit seizoen ook met Feyenoord te doen.'
Bron: Telegraaf
Alleen daarom hoop ik al dat winnen, wat een trieste gasten zeg. en maar niet kunnen winnen in rotterdamquote:Voorbeschouwing dordt-noord - NAC
Scheepsschrobbers, droeftoeters uit zuid, kakkerlakken, wandelende nageboortes…: het mag duidelijk zijn dat de parel van het zuiden “mag” aantreden tegen die club uit dordt-noord.
Dankzij wederom een o zo fijne loting, mogen we fijn met z’n allen naar de kuip.
Uiteraard moet je “allen” met een korreltje zout nemen, aangezien f’noord zo genereus was om maar liefst 1600 kaarten ter beschikking te stellen. Dat allemaal onder het mom van veiligheid en de hautaine gedachte dat de kuip toch wel uitverkocht zou zijn.
Uitverkocht is de kuip zeker, als je het vanuit uitvak-logica bekijkt. Die was in 7 minuten uitverkocht, de andere 37000 kaarten gaan iets minder snel…
Dordt-noord dus. Een club die bij de meeste van ons lichtelijke agressie-aanvallen oproept
John de wolf, “andre van duin”, fraser, hersendode stuiterballen die de ei-tribune bestormden, altijd met geluk winnen (al dan niet met hulp van hun scheidsrechtersvriendje blankenstein feyenoordzwijn) en de toon is alweer gezet.
Dordt-noord en Breda zal nooit goed samengaan.
Tel hierbij op, dat we al jaren en jaren met smart wachten op die ene overwinning in de kuip en het mag duidelijk zijn dat er ook nog eens een behoorlijk hoeveelheid frustratie is blijven hangen.
Ook dit jaar, zou het jaar moeten zijn, waarbij eindelijk die overwinning gehaald gaat worden in de kuip.
De competitiewedstrijd was er 1 om snel te vergeten, maar daarna is NAC alleen maar beter gaan draaien en zijn de resultaten bij dordt-noord alleen maar gaan tegenvallen.
Het feit dat NAC slechts 1 punt achterstaat op de ranglijst, spreekt boekdelen.
Aangezien dordt-noord daarnaast ook nog eens zo’n beetje zijn hele voorhoede mist, mag het inmiddels duidelijk zijn dat ze in de kuip niet echt lekker in hun vel zitten.
Voetballen met de handrem erop en toch de punten in Breda houden. Dat is kort samengevat, wat de parel van het zuiden het publiek voorschotelde afgelopen zaterdag tegen excelsior.
Ook dat is een kunst en het zal niemand verbazen dat de 11 die vanavond starten in ieder geval geen motivatie nodig hebben.
Welke elf dat zullen zijn, is nog niet helemaal duidelijk aangezien Penders, Ammi, Idabdelhay en Amoah weer opgelapt zijn.
Keuzes te over voor Ernie Brandts…!
Dit NAC heeft al een aantal “testcases” achter de rug, maar vanavond heeft men echt “examen”.
De elf op het veld kunnen geschiedenis schrijven en weten allemaal dat vanavond de ultieme kans hiervoor aanwezig is.
Als NAC goed gebruik maakt van de ruimte op de flanken en als NAC gewoon brutaal voetbalt, dan…
HUP NAC
Bron : De Rat
respect ouwe.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb al veel biertjes op
ga hem 90 min uitfluitenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Jorien, veel plezier, en doe de groeten aan Lurling
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb al veel biertjes op
en ga over 20 min naar de tempel
zin in
ZE WINNEN NOOIT IN ROTTERDAM
Waar wacht je op, pleur d'r opquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:32 schreef denthemen het volgende:
Oh jezus, al de 2e keer vandaag dat ik uit me stoel val
Ik heb nog ergens een foto van dronken Jorien in de bosjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |